Eikö sinua yhtään hävetä?arttula kirjoitti:Tänään astuin armeijaan.

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eikö sinua yhtään hävetä?arttula kirjoitti:Tänään astuin armeijaan.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Armeijaan ei armeijan...KunkkuJ kirjoitti:Eikö sinua yhtään hävetä?arttula kirjoitti:Tänään astuin armeijaan.
Viesti Kirjoittaja pyrjola »
Ja ekana iltana jo netissä ? Ei hyvää päivää kun on löysää nykyään. Kun mä olin armeijassa, ekalle iltavapaalle päästiin vasta kolmen viikon kuluttua. Sotkuunkin vasta tokalla viikolla. Ohjelmaa oli iltakymmeneen ja aamulla alkoi taas viideltä. Telamiinatkin painoi 20 kg/kpl nykyisen 10 kg:n sijaan. Ja niitä piti kantaa joka jampan ainakin neljä.arttula kirjoitti:Tänään astuin armeijaan.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Olen pullamössösukupolvea...pyrjola kirjoitti:Ja ekana iltana jo netissä ? Ei hyvää päivää kun on löysää nykyään. Kun mä olin armeijassa, ekalle iltavapaalle päästiin vasta kolmen viikon kuluttua. Sotkuunkin vasta tokalla viikolla. Ohjelmaa oli iltakymmeneen ja aamulla alkoi taas viideltä. Telamiinatkin painoi 20 kg/kpl nykyisen 10 kg:n sijaan. Ja niitä piti kantaa joka jampan ainakin neljä.arttula kirjoitti:Tänään astuin armeijaan.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mullapa sattuu olemaan mahonkivene, tosin ilman moottoria. Ei silläkään merta ylitetä, mutta ruottiin sillä pääsee ihan mallikkaasti. Hommaa sinä moottori, niin meillä on kaikki hyvin.Stargazers kirjoitti:Asiaa! Koetan hommata kumiveneen johon mahtuu kaks ni voit hypätä samaan messiin jos kiinnostaa soutaa kaverina, päästään ehkä nopeammin ku uimallaErño kirjoitti:Jos sota uhkaa, niin minä häivyn maasta vaikka uimalla.
Viesti Kirjoittaja Stargazers »
Jeah täytyy katsella jos vastaan tulee. Hommaa sinä sitten bensatErño kirjoitti:Mullapa sattuu olemaan mahonkivene, tosin ilman moottoria. Ei silläkään merta ylitetä, mutta ruottiin sillä pääsee ihan mallikkaasti. Hommaa sinä moottori, niin meillä on kaikki hyvin.
Viesti Kirjoittaja j3ss0 »
Viesti Kirjoittaja crocket »
Viesti Kirjoittaja luonnostaanpihalla »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Oho, 11. erä, aikamoinen vuosiluonnostaanpihalla kirjoitti:Palvelin erässä 11/06.
Viesti Kirjoittaja luonnostaanpihalla »
Eläpä muuta virka. Aloitettiin siinä elokuussa.Pikkuroope kirjoitti:Oho, 11. erä, aikamoinen vuosi [:#] [a]luonnostaanpihalla kirjoitti:Palvelin erässä 11/06.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja umpio »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Minkälaista on olla sotilassoittajana? Saattaisi itseäkin tulevaisuudessa kiinnostaa, kun osaan soittaa paria soitinta... Ilmeisesti ihan lepposaa hommaa?Pikkuroope kirjoitti:Itsekin tuossa aloitin 10.1., alkaa nyt olemaan tuo p-kausi ohitse. Sitten alkaa e-kausi, pelkkää torvensoittoa
Urheilijan jälkeen helpointa hommaa tuo soittokunta. Myös vuoden gonakuskin hommat on, noh, nimensä veroisia.iDock kirjoitti:Minkälaista on olla sotilassoittajana? Saattaisi itseäkin tulevaisuudessa kiinnostaa, kun osaan soittaa paria soitinta... Ilmeisesti ihan lepposaa hommaa?Pikkuroope kirjoitti:Itsekin tuossa aloitin 10.1., alkaa nyt olemaan tuo p-kausi ohitse. Sitten alkaa e-kausi, pelkkää torvensoittoa
Viesti Kirjoittaja Pikra »
Viesti Kirjoittaja Zipe »
Kun minä kävin armeijan niin ei päästy ollenkaan lomille. Sotkua ei ollut keksittykkään ja munkeista sai vain unelmoida! Tää on aina tätä samaa... mikään ei ole nykypäivänä niin kuin se oli ennen... Pappojen juttuja sanon minäpyrjola kirjoitti:Ja ekana iltana jo netissä ? Ei hyvää päivää kun on löysää nykyään. Kun mä olin armeijassa, ekalle iltavapaalle päästiin vasta kolmen viikon kuluttua. Sotkuunkin vasta tokalla viikolla. Ohjelmaa oli iltakymmeneen ja aamulla alkoi taas viideltä. Telamiinatkin painoi 20 kg/kpl nykyisen 10 kg:n sijaan. Ja niitä piti kantaa joka jampan ainakin neljä.arttula kirjoitti:Tänään astuin armeijaan.
Viesti Kirjoittaja Stargazers »
Kuulostaa nunnaluostarilta. :-)Zipe kirjoitti:Sotkua ei ollut keksittykkään ja munkeista sai vain unelmoida!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »