Juuri hommattu FCE 4 ei lähde päälle. Asentuu ja kun koittelee käynnistää splash screen jämähtää eikä mitään pysty valitsemaan. Pitää force quitata. Uudelleenasennus koitettu, vanha poistettu removerilla. Tämä tosin sekoitti iMovien ja quicktime AVI-importin HD-videoille.
Että näin, kaikenhan piti olla helppoa?
FCE 4 ei lähde päälle
Koko liikkuvan kuvan kirjo
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
FCE 4 ei lähde päälle
Viesti Kirjoittaja Perzzza »
-
-
Re: FCE 4 ei lähde päälle
Viesti Kirjoittaja Perzzza »
Uusin päivitetty Snow Leopard. Päivitykset asennettu myös FCE:hen. Käyötssä Mid 2010 MBP.
-
Viesti Kirjoittaja helinen »
En tiedä olisiko ongelmaa siinä että kaikkien viimeisin Snow Leopard päivitys tökkisi FCE:n kanssa? Täällä varmaan kyllä käyttäjiä joilla samat versiot sekä FCE:stä että Leopardista, joten jos heillä toimii, niin sitten vika muualla.
Itse olen täysin museokamaa kun käytössä on Tiger, tosin ei FCP:n kanssa ongelmiakaan. Kävin vähän aikka Leopardissa mutta tulin pois. Olisi pitänyt päivittää myös FCP kun päivitin Leopardiin, joten katsoin paremmaksi tulla takaisin Tigeriin.
Sinun tapauksessasi kun kone on noin uusi ei ongelma liene Snow Leopardissa sinänsä, vaan niissä ehkä vimeisimmissä päivityksissä. Tosin tämä siis vain erittäin kömpelö arvaus.
Itse olen täysin museokamaa kun käytössä on Tiger, tosin ei FCP:n kanssa ongelmiakaan. Kävin vähän aikka Leopardissa mutta tulin pois. Olisi pitänyt päivittää myös FCP kun päivitin Leopardiin, joten katsoin paremmaksi tulla takaisin Tigeriin.
Sinun tapauksessasi kun kone on noin uusi ei ongelma liene Snow Leopardissa sinänsä, vaan niissä ehkä vimeisimmissä päivityksissä. Tosin tämä siis vain erittäin kömpelö arvaus.
-
Viesti Kirjoittaja Ilmari123 »
Itsellä on käytössä MacBook alkuvuosi2008hdeksassa kyseinen ohjelma, hyvin toimii.Perzzza kirjoitti:Uusin päivitetty Snow Leopard. Päivitykset asennettu myös FCE:hen. Käyötssä Mid 2010 MBP.
Rahat lopussa? Liity CasCardiin ja ansaitset puhdasta rahaa suorittamalla tehtäviä ja saat samalla ostovinkkejä sinua kiinnostavista aiheista jotka voit valita itse http://www.cascard.com/liity/VYsrCyqJxK
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka