Ah löytyi! Akka vitkasteli ja lähdin kohtuullisella haipakalla työkeikalle. Keikalta tultuani huomasin yhtäkkiä ettei puhelin ole siinä taskussa kun pitäisi. No minä siinä hätääntymään, käyn kotona autossa asiakkaan luona huoltsikalla ja työhuoneella - ei löydy.
Sitten pälkähti Find My iPhone -palvelu - ei löydy sijaintia, mutta äänimekkalan saa päälle. Vihdoin autosta kuskin penkin ja keskikonsolin välisestä surkeasta rakosesta kuuluu vienoa kiljumista - siellä!
Mikähän häikkä lie syynä, kun utosta poistuttuani sijaintipalvelukin toimii, olikohan Faradayn häkki tms. kun ei autosta löytänyt:
Onko kukaan kokeillut tuolla lukita puhelinta? Omalla puhelimella noita kokeilin, kartalla näkyy nätisti, viestin sain puhelimeen näkyviin mutta ei tuo puhelinta lukinnut, vaikka pyysin. Tyhjennystä en kokeillut kun se tietenkin olisi toiminut
Kyllä, käytössä pitää olla uudempi laite ja iOS 4.2 tai uudempi mutta voit vaikka lainata kaverisi iPhonea tai iPadia homman tekemiseen eli et välttämättä tarvitse itse uudempaa laitetta käyttöösi, jotta saat iPhone 3GS:n käyttämään Find My iPhonea.
Vaimon nelosessa, käytetään mun apple ID:tä. Voinko siis rekisteröityöä vaimon iifönstä palveluun, ja tämän jälkeen hakea softan myös 3gs:n ja käyttää palvelua rinnakkain samalla appleID:llä?
Vaimon nelosessa, käytetään mun apple ID:tä. Voinko siis rekisteröityöä vaimon iifönstä palveluun, ja tämän jälkeen hakea softan myös 3gs:n ja käyttää palvelua rinnakkain samalla appleID:llä?
Kiitokset jo etukäteen..
Minulla on samalla ID:llä iPhone ja iPad. Eiköhän samalla tavalla toimi kaksi iphoneakin.