Aaa... huumorintajutkin osuu yksiin. Näistä kahdesta tulisi kyllä hieno pariMailia kirjoitti:Hihihihihhuhuhuhuhuhhihhhhaahahhahahaha.KunkkuJ kirjoitti:Ettäkö peittäisin jalot kasvonpiirteeni?

![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Aaa... huumorintajutkin osuu yksiin. Näistä kahdesta tulisi kyllä hieno pariMailia kirjoitti:Hihihihihhuhuhuhuhuhhihhhhaahahhahahaha.KunkkuJ kirjoitti:Ettäkö peittäisin jalot kasvonpiirteeni?
Viesti Kirjoittaja Janne_H »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Oliko tuo vastaus ehdotukseeni?Mailia kirjoitti:Hihihihihhuhuhuhuhuhhihhhhaahahhahahaha.KunkkuJ kirjoitti:Ettäkö peittäisin jalot kasvonpiirteeni?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Mietin kuinka kovaa voisin sinua potkaista..Macco kirjoitti:Aaa... huumorintajutkin osuu yksiin. Näistä kahdesta tulisi kyllä hieno pariMailia kirjoitti:Hihihihihhuhuhuhuhuhhihhhhaahahhahahaha.KunkkuJ kirjoitti:Ettäkö peittäisin jalot kasvonpiirteeni?![]()
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja ER »
Eikö Mailia ole 12 v. eikä juo kahvia?KunkkuJ kirjoitti:Miten tulikaan mieleen - minä voisin tarjota sinulla Mailia iltakaffeet jossain pääkaupunkiseudulla lähi-iltoina.
Viesti Kirjoittaja ER »
Huh, sinä oikeasti keräät noita! Itselläni pyöri pitkään nurkissa semmoinen ilmeisesti teutoonisen yhtävyyskansan tulitikkuleikkien välissä unohtama naamari. Siitä sai kyllä hyvät pölyt keuhkoihin. Missähän sekin luuraa - jos aloittaisin minäkin keräilyn!Aadee kirjoitti:Kokoelma kuvina:
http://www.flickr.com/photos/45272196@N ... 954335886/
Siinä tapauksessa kahvin voi vaihtaa limppariin.ER kirjoitti:Eikö Mailia ole 12 v. eikä juo kahvia?
Viesti Kirjoittaja Aries »
Tiedä sitten missä meinaat tuota käyttää, mutta ainakin "perus siviilikäytössä" varsin päräyttävä takkidarthmother kirjoitti:DDR-NVA miehistön takki, sarkaa.
Valmistaudun tulevaan. Suuri Johtajuuteni tulee olemaan totaalisempaa kuin totalitarismi.Aries kirjoitti:Tiedä sitten missä meinaat tuota käyttää, mutta ainakin "perus siviilikäytössä" varsin päräyttävä takkidarthmother kirjoitti:DDR-NVA miehistön takki, sarkaa.
S-saanko tulla mukaan?thompzon kirjoitti:Lentoliput New Yorkiin.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Älä ota mukaan, kuitenkin ilkeilee vaan... eiku hetkinen, vie pois vaan.Mailia kirjoitti:S-saanko tulla mukaan?thompzon kirjoitti:Lentoliput New Yorkiin.
;___; Kun unelmanani on ollut päästä New York Cityyn.Macco kirjoitti:Älä ota mukaan, kuitenkin ilkeilee vaan... eiku hetkinen, vie pois vaan.Mailia kirjoitti:S-saanko tulla mukaan?thompzon kirjoitti:Lentoliput New Yorkiin.
Minun mukanani olisit saanut matkustaa sinne moottoripyörällä...Mailia kirjoitti: ;___; Kun unelmanani on ollut päästä New York Cityyn.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Eikös se ole aika monen unelma, että Mailia lähtisi New Yorkiin?KunkkuJ kirjoitti:Minun mukanani olisit saanut matkustaa sinne moottoripyörällä...Mailia kirjoitti: ;___; Kun unelmanani on ollut päästä New York Cityyn.
Ei kuulosta yhtään hauskalta.KunkkuJ kirjoitti:Minun mukanani olisit saanut matkustaa sinne moottoripyörällä...Mailia kirjoitti: ;___; Kun unelmanani on ollut päästä New York Cityyn.
Viesti Kirjoittaja heilei »
Älä nyt loukkaannu, mutta jotenkin kyllä arvelisin, että Mailia on söpömpi kuin sinä, kaasunaamarilla tai ilman.KunkkuJ kirjoitti:Ettäkö peittäisin jalot kasvonpiirteeni?heilei kirjoitti:Sunkin pitää ruveta keräämään kaasunaamareita, niin johan alkaa treffikalenteri täyttyä...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mää ku ajatteli, ett se olis vähä ku Tsadi, eli iha mesta paikka.darthmother kirjoitti:New York on paska mesta
Siellä on kurjuutta ja jokapaikassa haisee kusi ja ihmispaska
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Sitä mitään sokkotreffejä tarvi. Sivistysvaltioissa tällaista aktiviteettia kutsutaan järkiavioliitoksiTouho kirjoitti:Kyllä tuossa naittamismallissa jotain tuttua ja loogista tuntuu silti olevan.Mailia kirjoitti:Mitä? En minä tiedä mitään sähkölamauttimista.heilei kirjoitti:You two should meet![]()
Jos vaan polariteetit osuvat sopivasti yksiin noin muuten. Siitä vaan sokkotreffeille.
Viesti Kirjoittaja Morhange »
Viesti Kirjoittaja biblo »
Tuohan riippuu vain näkökulmasta. Toki minun piirteeni ovat vähän karkeat, kuin kirveellä veistetyt, mutta myös pitkän elämän hiomat. Mailia taas, liekö hän vielä edes teini-iän finneistä päässyt?heilei kirjoitti: Älä nyt loukkaannu, mutta jotenkin kyllä arvelisin, että Mailia on söpömpi kuin sinä, kaasunaamarilla tai ilman.