iPad... No, ainahan sillä voi.... Niin, no...amanita kirjoitti: Otin kaukaa kuvankin, mutta tällä iPadilla en saa kuvia liitettyä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
iPad... No, ainahan sillä voi.... Niin, no...amanita kirjoitti: Otin kaukaa kuvankin, mutta tällä iPadilla en saa kuvia liitettyä
Viesti Kirjoittaja heilei »
Ajattelin just kyllä Kunkulle ehdottaa, että meidän pihakoivun alla olis vapaa yöpymispaikka. Talo tarjoaa lumilapion, laavun vieras saa tehdä itse. Raotan piikkilanka-aitaa sen verran ettei Bemari-lippis turmellu.Mikael K. kirjoitti:Vantaa kannattaa kiertää. Siellä on nykyisin piikkilankaa, joka rikkoo renkaat.KunkkuJ kirjoitti:^ Huomenia. Lähdössä ollaan, pääkaupunkiseudulle. Kukaan tuskin arvaa kohdetta.![]()
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Ekkös nyt liian aikaisin liikkeellä.KunkkuJ kirjoitti:^ Huomenia. Lähdössä ollaan, pääkaupunkiseudulle. Kukaan tuskin arvaa kohdetta.![]()
Oikeastaan joku ystävällinen homppulainen saisi tarjota yösijan, voisin olla vaikka koko viikonlopun. 8)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Näyttävätkö ne tältä?amanita kirjoitti:. Luulen muuten, että ne komiat tiput taitavat olla korppikotkain sukua, eikös punainen ja aika kapea pää kertoisi semmoisesta?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Vai näyttivätkö ne tältä? [HUOM. Älä avaa jos olet herkkä ja/tai et pidä graafisesta sisällöstä]Mikael K. kirjoitti:Näyttävätkö ne tältä?
Jos, niin kyseessä on korppikotka. Se on jokaisen janoisen matkamiehen varjona. Ainakin länkkäreissä.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Täällä ainakin loppuvat ornitologin taidot kesken. Kysäisepä paikallisilta mikä lintu on kyseessä niin tämäkin ongelma selviää.amanita kirjoitti:Nappasin heikohkosta videosta näyttökuvia, josko niistä jotain selviäisi:
Viesti Kirjoittaja Macco »
Toi keskimmäinen on meitin darthmother.Mikael K. kirjoitti:Täällä ainakin loppuvat ornitologin taidot kesken.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja mylman »
Hyvä. Tervetuloa takaisin.mylman kirjoitti:Taidan palata foorumitauolta nyt aamukaffille.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ei kannata tuota mietiskelyä jatkaa, mielenterveyshän tuossa vaarantuu; tuumaile mieluummin jotain helpompaa, kuten avaruuden reunaa tai naisen logiikkaa...Mikael K. kirjoitti:Eikös _ _ _ _ _ ole nicotinisti? Eikun nikonisti. Tuli mieleen: mitä merkitsee olla turkulainen leicisti? Ei siis oikeasti vaan leikisti. Sen olen kuullut, että jokainen savolainen haluaa olla enemmän stadilainen kuin stadilaiset itse. Sitä en ymmärrä, että joku haluaa olla leikillään turkulainen. Olisiko tuollainen ihminen sitten oikeasti raumalainen tai porilainen? Josko heitä hävettää moinen? Tai kenties vielä pahempi ilmiö: Jos se onkin tamperelainen, joka on saanut potkut kaupungin johtopaikoilta ja haluaa kostaa ja on leikisti turkulainen.Carde kirjoitti:^ Ei kun se on leicisti leicisti vaikka se onkin oikeasi wannabe canonisti. Vai oliko se pelkkä nisti?
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Cherchez La Femme?arisel kirjoitti:Ei kannata tuota mietiskelyä jatkaa, mielenterveyshän tuossa vaarantuu; tuumaile mieluummin jotain helpompaa, kuten avaruuden reunaa tai naisen logiikkaa...Mikael K. kirjoitti:Eikös _ _ _ _ _ ole nicotinisti? Eikun nikonisti. Tuli mieleen: mitä merkitsee olla turkulainen leicisti? Ei siis oikeasti vaan leikisti. Sen olen kuullut, että jokainen savolainen haluaa olla enemmän stadilainen kuin stadilaiset itse. Sitä en ymmärrä, että joku haluaa olla leikillään turkulainen. Olisiko tuollainen ihminen sitten oikeasti raumalainen tai porilainen? Josko heitä hävettää moinen? Tai kenties vielä pahempi ilmiö: Jos se onkin tamperelainen, joka on saanut potkut kaupungin johtopaikoilta ja haluaa kostaa ja on leikisti turkulainen.Carde kirjoitti:^ Ei kun se on leicisti leicisti vaikka se onkin oikeasi wannabe canonisti. Vai oliko se pelkkä nisti?
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja arisel »
En näköjään ymmärrä laulettua ranskaa...Mikael K. kirjoitti:Cherchez La Femme
Matilla ja Tepolla on tästä koominen selitys biisissä Kaiken takana on nainen. Olen ymmärtänyt sanonnan merkitsevän myös sitä, että miehen menettäessä esim. rahansa äkillisesti loogisesti selittämättömiin huvituksiin niin keskeisenä kohteena tai motivaattorina on nainen. Jokaisen menestyvän miehen takana myös sanotaan olevan naisen. Ohessa vielä yksi selitys.arisel kirjoitti:En näköjään ymmärrä laulettua ranskaa...Mikael K. kirjoitti:Cherchez La Femme![]()