iPhone, no sinäpä sen sanoit. Tosiaan itsekkin nyt kun alan muistelemaan, niin se oli 2008 heinäkuuta, kun iPhone 3G julkaistiin, ostin tuolloin ekan iPhonen (3G) itselle. Kyllä oli Suoli24 foorumi täynnä inhoa tätä iPhonea kohtaan silloin. Ehkä huomasivat että joku muukin osaa tehdä kännyköitää kuin Nokia?mikaha kirjoitti:Itsekin aloitin käyttämään macia alkuvuodesta 2007 ja mielestäni se ei silloinkaan vielä herättänyt isompia inho saatikka vihareaktioita ja duunissakin jengi vain katsoi, että onpas magee kone (nykyään ne samat tyypit ihmettelee että miksi mä vieläkin käytän samaa vanhaa paskaa;-)). Jotenkin minulla on sellainen fiilis, että laajamittaisempi macvihamielisyys alkoi omassa kokemuspiirissäni ilmenemään iPhonen suomen julkaisun aikoihin.Kukkols kirjoitti:Muistaako joku Applen koneita/vehkeitä pidempään käyttänyt, milloin tämä "Apple viha" sai alkunsa? Itse käytin Applen koneita ensi kertaa kesällä 2004 ja itse siirryin 2007 käyttämään macciä, mutta jotenkin en vain muista milloin Applea alettiin "inhoamaan"? Minun alkuvuosina, 2004, muistan vain pelkkää positiivista kehua, miten hieno on Mac OS X ja koneet oli kuin Star Trek leffasta (ala Cube)
PS. Ainoa Nokia itsellä on olltu N73, sitä ennen on ollut Siemens, Sony/Ericsson kännyköitä, joten en ole itse mitenkään Nokia uskovainen, helppo oli siirtyä N73 kännystä iPhone 3G:hen.
Muuten siskoni osti wanhan iPhone 3G kännyni, saman tien oli siskoni miehellä iPhone 4