iOS 4.3. tulossa? > Tuli jo
-
Re: iOS 4.3. tulossa joulukuussa?
Viesti Kirjoittaja Mansku »
-
iOS 4.3 kohta jaossa?
Viesti Kirjoittaja cxtb2 »
Olisiko siis ensiviikolla saatavissa? 8)
Syy: yhdistetty samansisältöiset ketjut
-
Re: iOS 4.3 kohta jaossa?
Viesti Kirjoittaja batbug »
-
iOS 4.3
Viesti Kirjoittaja Kakkee »
Kenellekään tarkkaa päivämäärää tiedossa?
iPad ainakin muuttuu aivan toisenlaiseksi laitteeksi noiden sormikomentojen myötä; huomattavasti paremmaksi siis 8)
Syy: yhdistetty samansisältöiset ketjut
-
Re: iOS 4.3
Viesti Kirjoittaja KooMikko. »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=90&t=154402
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... ead#unread
-
Re: iOS 4.3
Viesti Kirjoittaja Mansku »
Ei niitä ole tulossa viralliseen versioon. Syyt voi etsiä edellisen postin linkeistä tai searchillaKakkee kirjoitti:iPad ainakin muuttuu aivan toisenlaiseksi laitteeksi noiden sormikomentojen myötä; huomattavasti paremmaksi siis 8)
-
Re: iOS 4.3. tulossa?
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Mutta semmosta tuskin tulee ikinä. Mut pirun nätti olis

Niin tuohon iOS 4.3 liittyen, tuleeko myös iPhoneen uusia gestureita vai tuleeko vaik iPadiin ? Tiedän että ne eivät "sovi" iPhoneen mutta itse ainakin olen tarpeeksi näppärä että voisin neljällä sormella swipettää sivuttain 3,5 tuuman näytölläkin, ettei tarvitsisi ihmetellä tuota home-painikkeen toimimattomuutta(kaan)(ellei se sitten korjaannu ihan ohjelmistopäivityksellä jos se ei ole fyysinen ongelma)
edit: Ja julkaisupäivästä sen verran että redmond piessä oli jotain juttua siitä että 14.2 tulisi ? En tiedä mihin perustuen mutta seuraan sitä facebookissa niin luin vaan siitä.
-
Viesti Kirjoittaja honpsu »
iPhone 4 32Gb
-
-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Toisin sanoen, pitäähän niiden toimia olemassaolevien ohjelmien kanssa. Tällä hetkellä ne eivät pelaa yhteen juuri millään tavalla.honpsu kirjoitti:Laajemmat sormieleet tuskin näkevät päivänvaloa ennen kuin iOS 5.0 julkaistaan. "Pitäähän niiden jotain isoonkin päivitykseen säästää."
-
Viesti Kirjoittaja zuki »
Ei luulisi olevan iso asia koodata tuota toimintoa IOS:n. Näytönsäästäjässä näkyisi esim. Tulevat kalenteritapahtumat, uusimmat meilit ja päiväys&kello. Milestäni tässä asiassa HtC ajaa selkeästi iOS edelle. Näkymiä saa muokattua mieleisekseen, eikä kaikkia ole pakotettu yhteen muottiin.
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
-
Viesti Kirjoittaja honpsu »
Jep, tämä. Ja se, että Notificationit eivät mene jonoon, jota voisi sitten tarkastella. Nyt kun ohitat vahingossa, et tiedä mistä ohjelmasta ilmoitus edes oli tai mitä koski.zuki kirjoitti:Mielestäni edelleen iso puute bisneskäyttöön on näytönsäästäjän puute, jossa olisi kaikki tärkeimmät asiat näkyvillä kuten noksuissa.
Ei luulisi olevan iso asia koodata tuota toimintoa IOS:n. Näytönsäästäjässä näkyisi esim. Tulevat kalenteritapahtumat, uusimmat meilit ja päiväys&kello. Milestäni tässä asiassa HtC ajaa selkeästi iOS edelle. Näkymiä saa muokattua mieleisekseen, eikä kaikkia ole pakotettu yhteen muottiin.
iPhone 4 32Gb
-
Viesti Kirjoittaja skip »
honpsu kirjoitti:Jep, tämä. Ja se, että Notificationit eivät mene jonoon, jota voisi sitten tarkastella. Nyt kun ohitat vahingossa, et tiedä mistä ohjelmasta ilmoitus edes oli tai mitä koski.zuki kirjoitti:Mielestäni edelleen iso puute bisneskäyttöön on näytönsäästäjän puute, jossa olisi kaikki tärkeimmät asiat näkyvillä kuten noksuissa.
Olen täysin samaa mieltä molempien kanssa, tosin en bisneskäytöstä tiedä mitään, mutta mulle tulisi molemmat ominaisuudet todella tarpeeseen ihan normikäytössäkin.
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Öh? Itse olen aina valinnut että näyttää ohjelman kuvakkeen päällä numeroina käsittelemättömät notifikaatiot. Lienee useimmissa ohjelmissa oletuksena näin?honpsu kirjoitti:Jep, tämä. Ja se, että Notificationit eivät mene jonoon, jota voisi sitten tarkastella. Nyt kun ohitat vahingossa, et tiedä mistä ohjelmasta ilmoitus edes oli tai mitä koski.zuki kirjoitti:Mielestäni edelleen iso puute bisneskäyttöön on näytönsäästäjän puute, jossa olisi kaikki tärkeimmät asiat näkyvillä kuten noksuissa.
-
Kalenterissa ei ainakaan toimi.Sherukka kirjoitti:Öh? Itse olen aina valinnut että näyttää ohjelman kuvakkeen päällä numeroina käsittelemättömät notifikaatiot. Lienee useimmissa ohjelmissa oletuksena näin?honpsu kirjoitti:Jep, tämä. Ja se, että Notificationit eivät mene jonoon, jota voisi sitten tarkastella. Nyt kun ohitat vahingossa, et tiedä mistä ohjelmasta ilmoitus edes oli tai mitä koski.zuki kirjoitti:Mielestäni edelleen iso puute bisneskäyttöön on näytönsäästäjän puute, jossa olisi kaikki tärkeimmät asiat näkyvillä kuten noksuissa.
-
Eli ei osaa näyttää uusia kutsuja vaikka sen on asettanut päälle vai mitä haluaisit nähdä? En ole käyttänyt muuta kuin muistutuksia kalenterissa ja ne toimivat ja käytän nykyään week calendaria.skip kirjoitti:Kalenterissa ei ainakaan toimi.Sherukka kirjoitti:Öh? Itse olen aina valinnut että näyttää ohjelman kuvakkeen päällä numeroina käsittelemättömät notifikaatiot. Lienee useimmissa ohjelmissa oletuksena näin?honpsu kirjoitti:Jep, tämä. Ja se, että Notificationit eivät mene jonoon, jota voisi sitten tarkastella. Nyt kun ohitat vahingossa, et tiedä mistä ohjelmasta ilmoitus edes oli tai mitä koski.zuki kirjoitti:Mielestäni edelleen iso puute bisneskäyttöön on näytönsäästäjän puute, jossa olisi kaikki tärkeimmät asiat näkyvillä kuten noksuissa.
-
Mulle ei oo vieläkään selvinnyt mitä nää kutsut kalenterissa on, mutta mulle ei ole sellaisia tullut koskaan yhtäkään, koska mun kalenteri on mun omaan käyttöön tarkoitettu henkilökohtainen kalenteri, eikä mulle ketään kalenteriin kutsuja ole vielä ainakaan lähetellyt. En edes tiedä miten moinen onnistuisi. Mutta jos laitan kalenteriin hälytyksiä, niin niistä ei jää palluraa, jonka sisällä on numero, kalenterin kuvakkeeseen. Jos onnistuu missaamaan kalenterihälytykset, niin mistään niitä ei saa enää näkyviin uudestaan.Sherukka kirjoitti:Eli ei osaa näyttää uusia kutsuja vaikka sen on asettanut päälle vai mitä haluaisit nähdä? En ole käyttänyt muuta kuin muistutuksia kalenterissa ja ne toimivat ja käytän nykyään week calendaria.skip kirjoitti:Kalenterissa ei ainakaan toimi.Sherukka kirjoitti:Öh? Itse olen aina valinnut että näyttää ohjelman kuvakkeen päällä numeroina käsittelemättömät notifikaatiot. Lienee useimmissa ohjelmissa oletuksena näin?honpsu kirjoitti: Jep, tämä. Ja se, että Notificationit eivät mene jonoon, jota voisi sitten tarkastella. Nyt kun ohitat vahingossa, et tiedä mistä ohjelmasta ilmoitus edes oli tai mitä koski.
-
Arvaan että kalenterikutsut liittyvät MS Exchange yms palveluihin?
-
Mulla muistaakseni hälytykset lähtee ruudusta ainakin, jos tulee puhelu tai tekstiviesti tai jotain muita hälytyksiä, niin ei näy enää kalenterin hälytykset. Ja ainakin silloin ne poistuu näkyvistä, kun avaa puhelimen "näppäinlukon" ja tekee jotain muuta, eikä niitä tosiaan saa mistään sitten enää näkyviin. En tiedä miten tuo Week Calendar toisi näihin ongelmiin helpotusta. Jos ikoniin jää numeropallura kuittaamattomista hälytyksistä, niin sitten sitä voisi ehkä harkita, mutta ei se silti poista sitä faktaa, että Apple saisi tehdä kunnon remontin iOS:n notifications ja lock screen osioihin.Sherukka kirjoitti:Minulla hälytykset jäävät ruutuun näkyville, jos on hälyttänyt kaksi kertaa niin seuraavan kerran kun katson luuria niin siinä näkyy nämä kaksi hälytysviestiä. Pallukoita en minäkään ole nähnyt enkä yllä olevan takia osannut kaivata. Voi olla että Week calendarin ominaisuuksia (suosittelen)?
Arvaan että kalenterikutsut liittyvät MS Exchange yms palveluihin?
-
Viesti Kirjoittaja js »
TUAW:in puolella vähän veikkailtiin että jonkinlaista remonttia olisi notifikaatiopuolella suunnitelmissa.skip kirjoitti:Jos ikoniin jää numeropallura kuittaamattomista hälytyksistä, niin sitten sitä voisi ehkä harkita, mutta ei se silti poista sitä faktaa, että Apple saisi tehdä kunnon remontin iOS:n notifications ja lock screen osioihin.
-
-
Viesti Kirjoittaja sahkari »
Toivottavasti ja eikös jossa ollut epäilyjä että julkaisupäivä olisi 14.2jomppeli kirjoitti:Tuleeko tänään jakoon?
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
sahkari kirjoitti:Toivottavasti ja eikös jossa ollut epäilyjä että julkaisupäivä olisi 14.2jomppeli kirjoitti:Tuleeko tänään jakoon?
Juu olin myös lukevani moista ja 10pm eli eikö se ole sama ilta 20.00 suomen aikaa kun aiemminkin ollut julkaisut?
-
Viesti Kirjoittaja ananasmies »
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Eikös nuo tule aina klo. 20:00 suomen aikaa?ananasmies kirjoitti:Redmond Piessä oli huhuja että se tulisi 14.2 tai 15.2. Jos tulee tänään, niin se on aikasimmillaan klo. 10 Cupertinon aikaa, eli klo. 20 Suomessa.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka