![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
On se nyt ainakin parempi kuin Espoo jossa itse asun.Peitsamo kirjoitti:Älä pilkkaa Vantaata![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Erño kirjoitti:Etelän vetelät.
Viesti Kirjoittaja iDock »
iDock kirjoitti:Erño kirjoitti:Etelän vetelät.
...Mutta olen muuttanut Kouvolaan 1,5v sitten (juurikin Oulun seudulta)Peitsamo kirjoitti:^ kouvolalainen
Viesti Kirjoittaja tosikko »
hitsinpitsi, nyt tuli nälkä. Ilmottele kun pasta on valmis.PKivireki kirjoitti:Lohdutan itseäni huomena ja teen tattipastaa. Keräsin syssyllä rapiat 6 kiloa herkkutatteja tätä tarkoitusta silmälläpitäen.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Osta tuolta seuraavaksi -> http://www.led1.de/hatey kirjoitti:Kannattaa ostaa Hong-Kong -laatukaupasta Elman laatu Led tuotteita.![]()
Ostin 2 kpl 12v led lamppuja - ei toimi kumpikaan.
Haistakaa páska koko páska kauppaketju.
Viesti Kirjoittaja heilei »
Hear, hear! Vantaassahan on se hyvä puoli, että lentokenttää lukuunottamatta täällä ei ole mitään. Ja toivottavasti ei koskaan tulekaan.Sherukka kirjoitti:On se nyt ainakin parempi kuin Espoo jossa itse asun.Peitsamo kirjoitti:Älä pilkkaa Vantaata![]()
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
No en halunnut. Ja varmaankin ainoastaan sairastuin, kun eilen menin teidän rahvaiden sekaan ulkomaailmaan.Peitsamo kirjoitti:Voin kunkun puolesta mainita, että olet ilkeä ihminen ja sait ansiosi mukaanhalusit kuitenkin kuulla tämän
Koska teet liian vähän kotitöitä.Mailia kirjoitti:Olen kipeä! ;__; Miksiii?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Koska olet ilkeä ihminen, etkä siivoa kämppääsi. Jatkossa tulet saamaan pölykeuhkon ja erilaisia allergioita niin, ettet enää pysty asumaan kotonasi. joudut muuttamaan eskimoiden keskuuteen ja asumaan lumimajassa lopun elämääsi. Nettiyhteyttä sinne ei tietenkään ole.Mailia kirjoitti:Olen kipeä! ;__; Miksiii?