Malli se vanhempi iPhone 3G. Tuskastuttava p-ska koko laite. En TODELLAKAAN aio tuota 4-versiota ostaa. Tästäkin sai maksaa tuhatlappusia, eikä hinta ole ainakaan edistänyt puhelimen toimintaa!!!

Viesti Kirjoittaja appleseeker »
Viesti Kirjoittaja delic »
Kokeileppa vaihtaa siitä itunesista se musiikin hallinnoiminen käsin tms. johan muuttuu helpoksi, näin siis tein itse. Nyt voitkin mennä mihin vaan kovalevylläsi ja vedellä tiedostoja suoraan iPhoneen (toki itunes edelleen välissä, mutta ei samalla tavalla) Tämä vastaa oikeastaan täysin sitä, että siirtäisi musaa massamuistityyliin resurssiahallinnassa.appleseeker kirjoitti: Naurettava iTunes ja sen pakkokäyttö, mp3-tiedostojen hankaluus ja käyttö (eli Applen sanoin: käyttämättä jättäminen)
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Mistä ihmeestä olet ostanut puhelimen, jos kerran tuhatlappusia olet siitä maksanut? (siis vähintään 2000€)appleseeker kirjoitti:Tästäkin sai maksaa tuhatlappusia, eikä hinta ole ainakaan edistänyt puhelimen toimintaa!!!
Viesti Kirjoittaja j3ss0 »
Viesti Kirjoittaja Derexus »
Tämä nokian mainitseminen aina iPhonen ongelmien yhteydessä on rasittavaa, samoin kun se on silloin kun nokialaiset yrittää puolustaa omaa luuriaan haukkumalla iphonen ongelmia.Derexus kirjoitti:nokialla niitä ongelmia vasta tuleekin vastaa, että älä siihe ainakaa vaihda...
delic kirjoitti:Kokeileppa vaihtaa siitä itunesista se musiikin hallinnoiminen käsin tms. johan muuttuu helpoksi.
Tehty, kuten sanottu.Nätti-Nikke kirjoitti:Miksi et suostu palauttamaan puhelinta itunesissa tai poistamaan musiikkitiedostoja?)
Tehty, neropatti.j3ss0 kirjoitti:Ite ainaki yritän käyttää ystäväämme googlea, ennenku rupeen huutelemaan foorumeilla.
Ahaa, no mitä sitten tarkoitat mp3 hankaluudella ja käytöllä? mun mielestä kun toi on todella helppoa.appleseeker kirjoitti:delic kirjoitti:Kokeileppa vaihtaa siitä itunesista se musiikin hallinnoiminen käsin tms. johan muuttuu helpoksi.
Tehty, ajat sitten.
.
Helppoa kuin vuonna 2011? Tokkopa sentään. iTunesta hankalampaa sovellusta saa hakea. Nokialaisiin kaikki meni heittämällä resurssienhallinnassa, eikä tarvinnut ruksia MITÄÄN mistään asetuksista. Myös mp3-kappaldeiden käyttö soittoääninä onnistuu. Joten jos olet näitä fanaattisia Apple-tuoteperheen kannattajia, voit jättää vastedes kommentoimatta ainakin tähän ketjuun, sillä näsäviisaista "neuvoistasi" ei ole apua - jota tässä haetaan.delic kirjoitti:Ahaa, no mitä sitten tarkoitat mp3 hankaluudella ja käytöllä? mun mielestä kun toi on todella helppoa.
No mulla biisit menee heittämällä itunesilla ihan samoin kuten resurssianhallinnalla meni edellisellä luurilla (Muutenkin hyvä aina varmuuskopioida luuri samalla kun haluaa musaa sisään jne), en näe tässä mitään ongelmaa, enkä ole mistää asetuksista mitään ruksinut, yhden kerran asettanut iPhonen hallinnoi käsin asentoon ja se toimii tästä lähin aina niin. En tiedä mitä niin hankalaa itunesissa on, mielestäni todella kätevä laitos kun siihen tutustuu (pakko kun oli tutustua, vaikka itsekin ensin kirosinappleseeker kirjoitti:iTunesta hankalampaa sovellusta saa hakea. Nokialaisiin kaikki meni heittämällä resurssienhallinnassa, eikä tarvinnut ruksia MITÄÄN mistään asetuksista. Myös mp3-kappaldeiden käyttö soittoääninä onnistuu. Joten jos olet näitä fanaattisia Apple-tuoteperheen kannattajia, voit jättää vastedes kommentoimatta ainakin tähän ketjuun, sillä näsäviisaista "neuvoistasi" ei ole apua - jota tässä haetaan.delic kirjoitti:Ahaa, no mitä sitten tarkoitat mp3 hankaluudella ja käytöllä? mun mielestä kun toi on todella helppoa.
Tuskinpa kukaan tuollaisen asennevammaisen "apuja", saati muutakaan viestintää kaipaakaan...delic kirjoitti:Mutta joo samapa tuo, tuollaisen asenteen omaavalle tyypille ei mulla kyllä ole enää mitään sanottavaa joten tämä oli tässä osaltani kun ei apu kelvannut, tuskinpa sinua muutkaan enää auttaa.
Kiitos, yritän parhaani!delic kirjoitti:Nyt luin kaikki sun kommenttis, jätkähän on ihan koomikko
delic kirjoitti:Nytkö se sitten tapahtui? luuri toiminut moitteetta koko tämän ajan mitä se on mulla ollut eikä mitään pahaa sanottavaa.
Huomasin tuossa puolisentuntia sitten,että puhelimeni oli mennyt pois päältä, en saanut siihen enää mitään eloa, kytkin sen laturiin ja koneeseen, ei mitään. Nyt se on tuolla laturissa, kun luin, että joku tunnin laturissa pitokin saattaa vielä puhelimen herättää. Yleensä kyllä näissä iPhone sammumis kommenteissa on ollut, että omenalogo näkyy, mulla ei näy mitään
Takuukin on mennyt umpeen vajaa 4kk sitten, mitähän tässä nyt sitten tekisi, piti tuon kanssa pärjätä ja odottaa sitä iphone5:sta, mutta mutta.
Eli tuo viimeisin kertonee kyseisen henkilön iästä & vielä kehitysvaiheessa olevista aivoista.delic kirjoitti:On kyllä ehkä vaikein peli ikinäHieno kirjoitti:Osaako kukaan pelata tai päästä pitkälle pelissä QWOP? Ihan älyttömän vaikea, ainakin minulle!Kyseessä se ''juoksu''-peli jossa en minä ainakaan osaa juosta.
kyllä mä tosin viimeyönä sain sen verran "juostua"
, että sain ne kaikki lisälajit siihen, eli sen 10 metriä.
edit, nyt on enkka 58.51m
Jaa niinkun missä mielessä? siksi että pelaan satunnaisesti luurilla jotain pelejä? Kyllä sitä vanhemmatkin ihmiset pelaa, vai sitä että sanoin peliä vaikeaksi?appleseeker kirjoitti:
Eli tuo viimeisin kertonee kyseisen henkilön iästä & vielä kehitysvaiheessa olevista aivoista.
Täytynee kokeilladelic kirjoitti:googlesta "QWOP: The Most Difficult Game Ever Created"
Viesti Kirjoittaja Dome »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jatkakaa vaan mikäli haluatte varoituksia ja sitä kautta banaanilaivaan.appleseeker kirjoitti:Tuskinpa kukaan tuollaisen asennevammaisen "apuja", saati muutakaan viestintää kaipaakaan...delic kirjoitti:Mutta joo samapa tuo, tuollaisen asenteen omaavalle tyypille ei mulla kyllä ole enää mitään sanottavaa joten tämä oli tässä osaltani kun ei apu kelvannut, tuskinpa sinua muutkaan enää auttaa.
--
Eli tuo viimeisin kertonee kyseisen henkilön iästä & vielä kehitysvaiheessa olevista aivoista.
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Siis jos on käyttänyt jo kaksi vuotta kyseistä puhelinta ( ihan sama onko kyseessä juuri sama puhelin ) niin pakkohan siitä on kuitenkin pitää. Jos nyt on sitten tullut ongelmia niin niitä kannattaisi yrittää selvittää. Tuollaisella asenteella ei täällä tulee järkeviä vastauksia saamaan, se on ihan varmaa. Ja lisäksi, kun koko homma menee toisten solvaamiseksi niin tuskin tulet täältä mitään järkeviä vastauksia ylipäätään saamaan.Le Corbusier kirjoitti:Siis harmittaako aloittajaa oikeasti nämä errorit, vai käytön hankaluus?
Jos jälkimmäinen niin, uutta parempaa luuria hakemaan.
Mikään ei ole täydellistä mutta itse kyllä pidän iLuureja parhaina vaihtoehtoina.
This message was sent from iPhone
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Viesti Kirjoittaja Ville Suvanto »
Viesti Kirjoittaja jiitee »
Kopioimalla musiikit konelle esim. tällä. Ja tietysti synkkaamalla ne uudestaan.Ville Suvanto kirjoitti:Ongelmani liippaa hieman tätä, joten postaan perään. Windows heitti volttia ja uudelleenasennnuksen jälkeen, kun yritän iTunesilla siirtää musiikkia, ohjelma valittaa, että synkronointi on tehty toisen tietokoneen kanssa. Ohjelma ehdottaa, että poistaisin vanhat filut ja synkronoisin uuden kanssa. Tämä ei luonnollisestikaan tule kysymykseenkään. Miten iTunesia saa "huijattua", ettei se herjaisi tuosta?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”