Tauvo kirjoitti:V*ittuilkaa tuolle Kunkulle sillä on niin paksu nahka, ettei se tunnu missään. Eikä välttämättä edes kuule v1ttuiluanne.
Mitä minä olen tehnyt miltein jo 1800 viestin ajan?
No et kyllä mitään muuta kuin tuota edellä mainittua!
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
tosikko kirjoitti:Perskules kun vaivaa tuo ruoto taas. Tohtori (sykerö, mengele, tai joku muu mikä) löi siihen tänään viisi kipulääkepiikkiä, mutta eipä nuo juurikaan tunnu vaikuttavan. Pärsiistä tämä.
Jihuu, sain tänään viisi piikkiä lisää! Eiku tää olikin vuodatustopic.....
Vaikeaa valita oikea alue viestilleni, on oikeastaan luksus-vuodatusasia: Kun olen iMacilla, sujuu hyvin mahtihiirittely, joskin kaipaan langatonta trackbadia, iPadissa yritän innolla vaihtaa sivua kolmen sormen vedolla ja MBP:ssa tökin näyttöä sormella. HÖH? Minussako vika?
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Sinussa. Olet aivan liian nuori oppimaan noin vaikeita asioita.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Sinussa. Olet aivan liian nuori oppimaan noin vaikeita asioita.
Onko autossasi automaattivaihteet?
Keneltä kysyt? Minä olen luopunut tuosta rahvaan liikkumistavasta vuosia sitten.
hatey kirjoitti:Mitä? Vieläkö tehdään autoja joissa on manuaalivaihteisto? Ohahhahhaaa...
Tehdään, minunkin autossani on. No se nyt ei ole ihan uusi, mutta melkein viime vuoden malli. Valmistettu just ennen kuin Indiana Jones ja Viimeinen ristiretki kuvattiin. Suunnilleen 20 kuukautta aiemmin valmistettu.
Viimeksi muokannut Macco, 9.2.2011 klo 22.05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hatey kirjoitti:Mitä? Vieläkö tehdään autoja joissa on manuaalivaihteisto? Ohahhahhaaa...
Tehdään, minunkin autossani on. No se nyt ei ole ihan uusi, mutta melkein viime vuoden malli. Valmistettu just ennen kuin Indiana Jones ja Viimeinen ristiretki kuvattiin. Suunnilleen 20 kuukautta aiemmin valmistettu.
Minullakin oli joskus nuorena poikana joku ensimmäisistä autoista analogivaihteinen. Luulin ettei niitä enää valmisteta?
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Puhelin valitti että sisäinen muisti täynnä. Noh painoin valikosta että tarkista puh. muisti.
Tarkisti kaksi tuntia eikä vieläkään valmis ja akku tyhjä
Nokia on nimensä veroinen
Rahat lopussa? Liity CasCardiin ja ansaitset puhdasta rahaa suorittamalla tehtäviä ja saat samalla ostovinkkejä sinua kiinnostavista aiheista jotka voit valita itse http://www.cascard.com/liity/VYsrCyqJxK
amanita kirjoitti:Vaikeaa valita oikea alue viestilleni, on oikeastaan luksus-vuodatusasia: Kun olen iMacilla, sujuu hyvin mahtihiirittely, joskin kaipaan langatonta trackbadia, iPadissa yritän innolla vaihtaa sivua kolmen sormen vedolla ja MBP:ssa tökin näyttöä sormella. HÖH? Minussako vika?
Mietippä gynegologia! Jos hajamielisenä sattuisi sormielkeitä käyttämään väärässä paikassa niin johan olisi Ilta-Sanomissa otsikot.
Thoth kirjoitti:Yritin luoda tunnuksen Youtubeen. Epäilivät tietysti heti, että olen spammibotti, joten kyselivät että mikä sana tuossa on:
Argh, olen varmaan sitten spammibotti.
instskicen
Minusta se oli instshicen.
Eihän noista saa ihminenkään selvää
Joskus kun tein tuupeen tunnusta niin tuli joku kusi alkuinen juttu
Rahat lopussa? Liity CasCardiin ja ansaitset puhdasta rahaa suorittamalla tehtäviä ja saat samalla ostovinkkejä sinua kiinnostavista aiheista jotka voit valita itse http://www.cascard.com/liity/VYsrCyqJxK
Thoth kirjoitti:Yritin luoda tunnuksen Youtubeen. Epäilivät tietysti heti, että olen spammibotti, joten kyselivät että mikä sana tuossa on:
Argh, olen varmaan sitten spammibotti.
instskicen
Minusta se oli instshicen.
Eihän noista saa ihminenkään selvää
Joskus kun tein tuupeen tunnusta niin tuli joku kusi alkuinen juttu
Kerran suututin erään tyypin, jonka takana oli minun pääseminen heidän ftp:lle. Sain käyttäjätunnukset ja salasanan lopulta. Salasanani oli Kus1Ph9. Eli liian emäksinen virtsa näin maallikon päättelyllä. Kun sitten oli jo jonkun ajan kuluttua tarvetta mennä tunnuksillani kyseisessä paikassa testaamaan erään ohjelman päivityspaketin siirron temppuilua, en ollut muistavinani sitä käyttäjätunnusta. Sanoinkin sitten ääneen, että se oli muistaakseni joku virtsan ph-arvo, ehkä liian hapan, veikkaisin ysiä... Jätkän korvat punotti ja teki mulle uudet tunnukset, ilmeisesti ei uskonut että tällainen pissipää näkee tuollaisten kuittailujen läpi...
Viimeksi muokannut Tauvo, 10.2.2011 klo 23.14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Laitoin sähköpostia juuri Yritysnumeroluettelo.fi:lle seuraavasti.
Olen saanut yritykseltänne laskun (no: xxxxxxxxx, as.no: xxxxxxxx ) joka on aiheeton.
En ole kyseistä palvelua yritykseltänne tilannut. Laskutusosoitteennekin on väärä, sillä yritykseni laskutusosoite ei ole koskaan ollut yritykseni fyysinen osoite.
Olen ollut yhteydessä Suomen Yrittäjien lakimieheen ja minua neuvottiin olemaan maksamatta aiheetonta laskua palvelusta, jota en ole tilannut. Toimintanne on kuluttajasuojalakien hengen vastaista. Lienee rikollista toimintaa.
En siis aio maksaa laskuanne, koska olette mitä ilmeisimmin lähettäneet sen täysin keksityin perustein.
Voin toki alkaa lähettämään teille laskuja yritykseni palveluista, jos sellaista "yhteistyötä" tässä haette.
Viimeksi muokannut Tauvo, 11.2.2011 klo 12.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tauvo kirjoitti:Laitoin sähköpostia juuri Yritysnumeroluettelo.fi:lle seuraavasti.
Olen saanut yritykseltänne laskun (no: xxxxxxxxx, as.no: xxxxxxxx ) joka on aiheeton.
En ole kyseistä palvelua yritykseltänne tilannut. Laskutusosoitteennekin on väärä, sillä yritykseni laskutusosoite ei ole koskaan ollut yritykseni fyysinen osoite.
Olen ollut yhteydessä Suomen Yrittäjien lakimieheen ja minua neuvottiin olemaan maksamatta aiheetonta laskua palvelusta, jota en ole tilannut. Toimintanne on kuluttajasuojalakien hengen vastaista. Lienee rikollista toimintaa.
En siis aio maksaa laskuanne, koska olette mitä ilmeisimmin lähettäneet sen täysin keksityin perustein.
Voin toki alkaa lähettämään teille laskuja yritykseni palveluista, jos sellaista "yhteistyötä" tässä haette.
Olen kanssa itse kuullut tuollaisista "huijarilaskuista", missä yrityksiä huijataan maksamaan jokin aiheeton lasku. Ilmeisesti yleistäkin (?).
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
iDock kirjoitti:
Olen kanssa itse kuullut tuollaisista "huijarilaskuista", missä yrityksiä huijataan maksamaan jokin aiheeton lasku. Ilmeisesti yleistäkin (?).
Juttelin juuri lakimiehen kanssa ja hän sanoi, että välillä tuollaiset huijarit kokeilevat jos joku epähuomiossa maksaisi. Käski vaan säästää tuon lähettämäni mailin siltä varalta, että kehtaavat yrittää perintätoimiston kanssa karhuta rahoja...
Onnistuin sitten valitsemaan Hirvensalon Alppien tämän talven ekaksi laskettelutuokioksi koulujen liikuntapäivän. Lisäksi siellä tuuli tosi reippaasti, joten 9 pakkasastetta todella tuntui poskissa. Hyötysuhde oli aika heikko, kun lisäksi käytössä oli vain yksi hissi; noin kaksi minuuttia mäessä ja ehkä kymmenen jonossa ja tamppaamisessa parhaaseen rinteeseen.
No ei se ny niin kauheeta ollu, tulipa taas luomupunaiset posket.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-