![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja Eien »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mä olen kanssa miettinyt että jos vetäis parran ja tukan aina samalla muutamanmillin vedolla. Vois pestä koko ropan jollain samalla tökötillä. Ottaa päähän noi sampoot ja muut, tai siis meinaan etten viittis käyttää. Tukka kuivuis äkkiä ja ei hiostais.Eien kirjoitti:Tein päätöksen ja sanoin heviletille morjens, ja otatin tilalle dreadlockien alut. Aika kalju olo tässä nyt on, mutta hyvältä näyttää jo näin alkuunsa 8)
Katsellaan uudelleen vuoden, parin päästä kun ovat kasvaneet lisää...
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Mulle kävi joskus vuosia sitten parturissa niin, että parturi kysyi, että olenkos koskaan miettinyt tällasta lyhempää tukkaa ja samalla vetäisi 6 mm koneella keskeltä päälakea yli. No, siitä lähtien mulla on ollut sellainen pystytukka... ja tämä tarina on tosi.Jamac kirjoitti:Mä olen kanssa miettinyt että jos vetäis parran ja tukan aina samalla muutamanmillin vedolla. Vois pestä koko ropan jollain samalla tökötillä. Ottaa päähän noi sampoot ja muut, tai siis meinaan etten viittis käyttää. Tukka kuivuis äkkiä ja ei hiostais.Eien kirjoitti:Tein päätöksen ja sanoin heviletille morjens, ja otatin tilalle dreadlockien alut. Aika kalju olo tässä nyt on, mutta hyvältä näyttää jo näin alkuunsa 8)
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Tervetuloa jengiin.Eien kirjoitti:Tein päätöksen ja sanoin heviletille morjens, ja otatin tilalle dreadlockien alut. Aika kalju olo tässä nyt on, mutta hyvältä näyttää jo näin alkuunsa 8)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Itsekin olen miettinyt nykyisen pitkän letin vaihtamista dreadlockeihin. Sitte joskus leikkaa ne pois, kun on pakkoMuffe kirjoitti:Tervetuloa jengiin.Eien kirjoitti:Tein päätöksen ja sanoin heviletille morjens, ja otatin tilalle dreadlockien alut. Aika kalju olo tässä nyt on, mutta hyvältä näyttää jo näin alkuunsa 8)
Katsellaan uudelleen vuoden, parin päästä kun ovat kasvaneet lisää...Alussa vaativat aikalailla töitä mutta tiivistyttyään menevät aikalailla omillaan.
Nimim. Keväällä napsahtaa kolme vuotta.
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Suosittelen. 8) On se elämä niin helppoa näiden kanssa. Toinen helppo toki olisi kalju tai lyhyt siilitukka mutta käy tämäkin.iDock kirjoitti:Itsekin olen miettinyt nykyisen pitkän letin vaihtamista dreadlockeihin. Sitte joskus leikkaa ne pois, kun on pakkoMuffe kirjoitti:Tervetuloa jengiin.Eien kirjoitti:Tein päätöksen ja sanoin heviletille morjens, ja otatin tilalle dreadlockien alut. Aika kalju olo tässä nyt on, mutta hyvältä näyttää jo näin alkuunsa 8)
Katsellaan uudelleen vuoden, parin päästä kun ovat kasvaneet lisää...Alussa vaativat aikalailla töitä mutta tiivistyttyään menevät aikalailla omillaan.
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Touho »
PKivireki kirjoitti: Ja tuota EI ole tehty Photoshopilla
Viesti Kirjoittaja Eien »
Eipä tuo edellinen hiusmallikaan mikään "huoltovapaa" ollutMuffe kirjoitti:Tervetuloa jengiin.Alussa vaativat aikalailla töitä mutta tiivistyttyään menevät aikalailla omillaan.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mä olekin aina ihmetellyt sen nimeä, mutta se onkin salanimi.PKivireki kirjoitti:Immo Kuutsalla on nykyään aika vekkuli "tukka"
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Olen ollut jo pitkään tyytyväinen vähän kuluttaviin hyvällä vääntöominaisuuksilla varustutettuihin moottoreihin, jotka käyvät verollisella polttoöljyllä. Kuulamoottorit jääkööt uudistusmielisille.Lihapipo kirjoitti:^Seuraavassa kehonsiirtolaitteessanne lienee sitten astetta kehittyneempi moottoritekninen keksintö, eli kuulamoottori.
Kyllä se sama moottori käy myös verottomalla, tai siis vähemmin verotetulla polttoaineella. Ja aina vaan halvemmaksi tulee!Tauvo kirjoitti:Olen ollut jo pitkään tyytyväinen vähän kuluttaviin hyvällä vääntöominaisuuksilla varustutettuihin moottoreihin, jotka käyvät verollisella polttoöljyllä.
Näillä hinnoilla kiusaus kyllä kasvaa joka kerta tankatessa. Parasta tuossa dieselin lempinimessä on se, että Turussa Yliopistonkadun Teboilissa tuli kauppias tankkaamaan autoani ja kysyi "Laitetaanko verollista polttoöljyä?"KunkkuJ kirjoitti:Kyllä se sama moottori käy myös verottomalla, tai siis vähemmin verotetulla polttoaineella. Ja aina vaan halvemmaksi tulee!Tauvo kirjoitti:Olen ollut jo pitkään tyytyväinen vähän kuluttaviin hyvällä vääntöominaisuuksilla varustutettuihin moottoreihin, jotka käyvät verollisella polttoöljyllä.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tämä on hehkutuksen paikka. Ei tule ABC!-asemalla kukaan tankkaamaan. (Eikös se Teboil ole muuten Multavierunkadulla?)Tauvo kirjoitti:Turussa Yliopistonkadun Teboilissa tuli kauppias tankkaamaan autoani --
Teknisesti kyllä sen sijainti on minunkin mielestäni Multavierunkadulla, mutta jostain syystä monet käyttävät Yliopistonkatua Murhapierun sijaan.Maza kirjoitti:Tämä on hehkutuksen paikka. Ei tule ABC!-asemalla kukaan tankkaamaan. (Eikös se Teboil ole muuten Multavierunkadulla?)Tauvo kirjoitti:Turussa Yliopistonkadun Teboilissa tuli kauppias tankkaamaan autoani --