Raisio on kyllä tosi kaukana, ainakin täältä sivistyksen suunnasta katsoen.Tauvo kirjoitti:Artukainen on jo tosi kaukana, melkein Raisiossa.
Samoin kuin se kehä kolmonen.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Raisio on kyllä tosi kaukana, ainakin täältä sivistyksen suunnasta katsoen.Tauvo kirjoitti:Artukainen on jo tosi kaukana, melkein Raisiossa.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ja mä kun ehdin lukiessani jo ajatella että jotain romanttista se mies siellä sulle suunnittelee mutta ei!Gastropoda kirjoitti:Miut eristetiin makariin, joten istun nyt sitten linuxin ääressä kera Pirkan jaffan (oli halvennuksessa), Pirkan tumman minttusuklaan (son hyvää) ja näköjään myös cashewpähkinäpussi on pirkan.
Avo telkes miut tänne ja käski olla 15 minuuttia hiljaa. Vaikka joku ulkopuolinen vois luulla tuosta mitä vaan, niin kyse on siitä että herra haluaa nauhoittaa biisejään uudella kitarallaan. Joten sehän tottakai tarkoittaa sitä, että muija teljetään makariin
Viesti Kirjoittaja Dome »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Voiko naiselta vaatia noin mahdottomia?Gastropoda kirjoitti:Avo telkes miut tänne ja käski olla 15 minuuttia hiljaa.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
ಠ_ಠ Hompussa miltein kukaan ei tunnu koskaan tekevän töitä töissä.Aadee kirjoitti:Homppuilen iponilla ja katson duunis työkaverin kaa uudestaan The Big bang Theoryn 4.kauden jaksoja.
Mitäs myyt? Kalastustarvikkeita?Aadee kirjoitti:Kyllä mä töitä teen ihan palkallisesti, mutta kun on kovin hiljaista ja pieni kauppa....
Viesti Kirjoittaja redhat »
Kesälomalla ja opiskelujen ohella iltaisin varastoduunia kahdessa eri lafkassa ja remonttihommiakin on tullut muutaman projektin verran tehtyä.KunkkuJ kirjoitti:Täällä hompussa pesii aivan selvästi jonkinlainen laiskurien ja siivellä eläjien veljeskunta, Mailia hyvänä esimerkkinä. Onko täällä ketään, joka voisi rehellisesti sanoa tekevänsä ahkerasti töitä, siis sellaista oikeaa työtä, josta maksetaan palkkaa? Jos on, niin kertokaapa samalla, mitä se työ on?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Suklaata ja muuta makeaa se taitaa myydä.KunkkuJ kirjoitti:Mitäs myyt? Kalastustarvikkeita?Aadee kirjoitti:Kyllä mä töitä teen ihan palkallisesti, mutta kun on kovin hiljaista ja pieni kauppa....
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Mitenniin minä olen hyvä esimerkki?KunkkuJ kirjoitti:Täällä hompussa pesii aivan selvästi jonkinlainen laiskurien ja siivellä eläjien veljeskunta, Mailia hyvänä esimerkkinä. Onko täällä ketään, joka voisi rehellisesti sanoa tekevänsä ahkerasti töitä, siis sellaista oikeaa työtä, josta maksetaan palkkaa? Jos on, niin kertokaapa samalla, mitä se työ on?
Viesti Kirjoittaja heilei »
Liikennepoliisi?Erño kirjoitti:Suklaata ja muuta makeaa se taitaa myydä.KunkkuJ kirjoitti:Mitäs myyt? Kalastustarvikkeita?Aadee kirjoitti:Kyllä mä töitä teen ihan palkallisesti, mutta kun on kovin hiljaista ja pieni kauppa....
Miä heiluttelen kättä ylös, alas, eteen ja taakse.
En, vielä. Kunhan vain kuntoutan olkapäätä.heilei kirjoitti:Liikennepoliisi?Erño kirjoitti:Suklaata ja muuta makeaa se taitaa myydä.KunkkuJ kirjoitti:Mitäs myyt? Kalastustarvikkeita?Aadee kirjoitti:Kyllä mä töitä teen ihan palkallisesti, mutta kun on kovin hiljaista ja pieni kauppa....
Miä heiluttelen kättä ylös, alas, eteen ja taakse.
Mailia kirjoitti:Mitenniin minä olen hyvä esimerkki?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Kansan suosikiksi on alkanutkin nousta sanonta: VR-Venaile Rauhassa...Anghorn kirjoitti:Venaillaan kaverin kanssa IC:tä Lahden rautatieasemalla. Juna on puoli tuntia myöhässä. Taas.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja pepez »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mitäs sillä tällä hetkellä olikaan se markkinaosuus? Jotain neljän prosentin luokkaa? Kyllä se siitä.pepez kirjoitti:Katselen toimiston ikkunasta ulos ja mietin koska IE6 katoaa maailmasta.