Tuuppaat Apogee Duetin kiinni siihen LaCieen. Daisy-chaining on homman nimi. Esim. kovosi manuskasta voit lukea lisää: http://www.lacie.com/download/manual/d2_quadra_en.pdfcope kirjoitti:Moi,
Kysyisin teidän mielipiteitä, kun ajattelin ostaa ensimmäisen äänikortin. Olen päätynyt 2 vaihtoehdon välille Apogee One/Duet.
Hiukan oon tuon Duetin kannalle kaartumas vaikka hintaa on puolet enemmän. Kai se olis pitkällä aikavälillä kuitenkin kannattavaa? Ongelmana on se, että ostin vähän aikaa sitten FW kovon (lacie d2 quadra) musahommia varten ja nyt olenki sit pattitilantees, kun ei tässä MBP 13" ole kuin se yksi FW paikka. Kannattaisko mun nyt siirtää tuo quadra USB:hen ja ostaa se Duet. Vai ostaa One ja pitää quadra FW:ssä kiinni. Nuo FW 800 hubit mitä löysin on niin pirun kalliita että ei oikein ole varaa sellaiseen (+100e mitä löysin). Vai riittäisikö FW 400 hubi Duetille ja kovolle. Vaikeeks menee...
Edit: Näköjään LaCien mukaan kovokin toimii sitten vain FW400 nopeudella. Ikävää, mutta on se silti nopeampi kuin USB 2.0. Luulin, että FW800 vehkeen perään voi liittää FW400 vehkeen ilman, että ensimmäisen vehkeen nopeus putoaa FW400-tasolle, mutta ei ilmeisesti onnistu LaCiella (tuskin muillakaan sitten?).
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)