Joten joku kuopiolainen voisi pelastaa nyt mut tästä

Viesti Kirjoittaja sakura »
Viesti Kirjoittaja Cajin »
Viesti Kirjoittaja Salli »
Viesti Kirjoittaja since86 »
Viesti Kirjoittaja juksu »
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Hah! nimimerkki "Turussakin joskus asunut".NeNithelo kirjoitti:Oli muuten hieno kaupunki. Tuli käytyä tuossa eräänä perjantaina toukokuun lopulla ja lämmintä oli. Mukavia ihmisiäkin siellä oli (vrt. Turku)
Viesti Kirjoittaja since86 »
Ei mikään[:D]sakura kirjoitti:hehe... kuopio on aika kiva sellanen perus kaupunki...tällä hetkellä tääl on kaikki mitä tartten
Vaikkakin opiskelut vie sit varmaa Oulua kohti kahen vuoden päästä
Mikäs Turkulaisissa on vikana?![]()
Viesti Kirjoittaja anatooli »
Joo, meikäläinen o "Kuopiolainen" tosin kustannussyistä asun 9 km moottoritietä pohjoseen maalaiskunnassa... kuten joku mainitsikin, että kämpät maksaa, mut ei täälläsakura kirjoitti:Heh... oli keskustelua veljen yms kanssa.. ja ne oli aika pitkälle sitä mieltä ettei kuopiosta pahemmin löydä macin käyttäjiä.. .ja minä väitin että täällä olis... ja Kun jo oli topicci jyväskyläläisistä niin aattelin kysästä viel
Joten joku kuopiolainen voisi pelastaa nyt mut tästä
Viesti Kirjoittaja petterj »
Viesti Kirjoittaja Humppa »
Viesti Kirjoittaja ras »
Viesti Kirjoittaja napakettu »
Viesti Kirjoittaja Humppa »
Selvitin tota tänään lisää ja tosiaan 35€ 40 matkaa. Ainut haitta on se, että se on vain vuoden voimassa, mutta eiköhän ne matkat ehdi käyttämään.Humppa kirjoitti:Kuopiossa ongelmana paikallisliikenteellä on se, että jos et oo opiskelija, niin saat maksaa matkoista ittes kipeeks, ja erilaisia lippuvaihtoehtoja on niin minimaalisesti, et pitää hommata kortti josson liikaa matkoja joita ei sit lopulta tuu koskaan käytettyä.
Niin tuntuu olevan. Täällä "Nepalissa" tuntuu asuvan puolet tuutorryhmästänikin+tuutori itse, eli taitaa tämä olla aika suosittu paikka. Eikä se yksiö ainakaan näillä solukavereilla niin pakollinen hankinta tunnu oleva. Hyvin tuntuu tulevan juttuun.Niirala on ylipäätänsä kermasinta seutua koko Kuopiossa, joten lykkyä ton yksiön hommaamiseen.
MikseiSivuhuomiona ajattelin, et joskus vois pitää sellaset Kuopiolaisten mäkistejen kokoonajot, kun meitä täällä kuitenkin on.
Viesti Kirjoittaja napakettu »
Itse olen vielä lukiotason opiskelija [H]NeNithelo kirjoitti: PS2: Pitäisköhän tätä topikkia jatkaa jonnekin muualle. Menee meinaan jo vähän yleiskeskustelunkin osalta offtopiciksi.![]()
Yksityisviestit tms...?!
Kehtaako vielä kysäistä, että mitäs porukat opiskelee ja kuinka monetta vuotta, vai pelätäänkö jo leimautumista?
Viesti Kirjoittaja Jezze »