Yritetään saada tuo rikkiKävijäennätys on tehty 27.1.2010 klo 21.42, jolloin paikalla oli 678 käyttäjää.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Eli sovitaan nyt jokin päivä ja aika milloin kaikki tulee homppuun niin hyvää tulloo
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Ilmari123 »
Yritetään saada tuo rikkiKävijäennätys on tehty 27.1.2010 klo 21.42, jolloin paikalla oli 678 käyttäjää.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
No voi perkule, en tuota tiennythatey kirjoitti:^homppu kaatuu jo huomattavasti pienemmällä kävijämäärällä.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Mac Mini, iPhone 4 tethering, toimii!Ilmari123 kirjoitti:No voi perkule, en tuota tiennythatey kirjoitti:^homppu kaatuu jo huomattavasti pienemmällä kävijämäärällä.![]()
Kertokaa ylläpitäjät mitkä palveminet ja yhteydet on teillä siellä homppua pyörittämässä?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Hah. Mun vanha Windows 3.1 Pentium 386 PC tuolla nurkassa pyörii. Siihen on viritelty Huawein mokkula ja DNA:n 384 kbit/s liittymä.Mailia kirjoitti:Mac Mini, iPhone 4 tethering, toimii!Ilmari123 kirjoitti:No voi perkule, en tuota tiennythatey kirjoitti:^homppu kaatuu jo huomattavasti pienemmällä kävijämäärällä.![]()
Kertokaa ylläpitäjät mitkä palveminet ja yhteydet on teillä siellä homppua pyörittämässä?
Viesti Kirjoittaja Jone »
Eikö 32 000 foorumin käyttäjälle suunnatut mainokset sitten kata noita kuluja?Jamac kirjoitti:Käsittääkseni fimukki OSTAA RAHALLA sitä kapasiteettia
Ei.Jone kirjoitti:Eikö 32 000 foorumin käyttäjälle suunnatut mainokset sitten kata noita kuluja?Jamac kirjoitti:Käsittääkseni fimukki OSTAA RAHALLA sitä kapasiteettia
Kuumeessa oleminen yleensä hieman kuumottaa.Jamac kirjoitti:päivänkakkara että on ideaa taas. Kerran on saatu joku toimimaan niin, maanalainen paikka, rikotaan se! Nyt kyllä moderaattori niinsanotusti kärvähti!
Tarvitsetko jääpaloja?Jamac kirjoitti:päivänkakkara että on ideaa taas. Kerran on saatu joku toimimaan niin, maanalainen paikka, rikotaan se! Nyt kyllä moderaattori niinsanotusti kärvähti!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ei niin, koska olen Adblockilla estänyt niiden näkymisen.Macco kirjoitti:Ei.Jone kirjoitti:Eikö 32 000 foorumin käyttäjälle suunnatut mainokset sitten kata noita kuluja?Jamac kirjoitti:Käsittääkseni fimukki OSTAA RAHALLA sitä kapasiteettia
Minulla on vain puolet blokattu, kun se Mac.fi mainoksessa oleva lapsi ärsyttää minua. mcarestä en välitä niin ja en ole vaivautunut blokkaamaan.hatey kirjoitti:Ei niin, koska olen Adblockilla estänyt niiden näkymisen.Macco kirjoitti:Ei.Jone kirjoitti:Eikö 32 000 foorumin käyttäjälle suunnatut mainokset sitten kata noita kuluja?Jamac kirjoitti:Käsittääkseni fimukki OSTAA RAHALLA sitä kapasiteettia
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Homppua voi parhaiten tukea esim kuten minä eli liittymällä fiMUGin jäseneksi. Ja tuo valitus paskoista servereistäkin on aika turhaa, sillä moneen vuoteen ei olla varsinaisesti edes kaaduttu, mitä nyt joskus vähän jumittaa kun tuotejulkistusten aikaan sadat jäsenet painelevat hysteerisinä refresh-nappulaa.Ilmari123 kirjoitti:En muistanut että hompulla on näin paskat serverit, anteeksi.
Kun elisa mahdollistaa modeemiin portinohjaukset voin tarjota teille palvelimeksi peeseetä 5 megan upilla 8)
Klikatkaa kokeeksi mainosta, huomaatte että siinä perässä ei ole mitään ref juttuja eli ymmärsinkö oikein: tector ei tiedä monta tyyppiä on nähnyt sen mainoksen vai?Mailia kirjoitti:Minulla on vain puolet blokattu, kun se Mac.fi mainoksessa oleva lapsi ärsyttää minua. mcarestä en välitä niin ja en ole vaivautunut blokkaamaan.hatey kirjoitti:Ei niin, koska olen Adblockilla estänyt niiden näkymisen.Macco kirjoitti:Ei.Jone kirjoitti: Eikö 32 000 foorumin käyttäjälle suunnatut mainokset sitten kata noita kuluja?
En klikkaa mitään niin kauan kun se kakara hipelöi sitä Mac Prota!Ilmari123 kirjoitti:Klikatkaa kokeeksi mainosta, huomaatte että siinä perässä ei ole mitään ref juttuja eli ymmärsinkö oikein: tector ei tiedä monta tyyppiä on nähnyt sen mainoksen vai?
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Hyi olkoon, kakaroinen hipelönti on laitonta ja kuvottavaa!Mailia kirjoitti:En klikkaa mitään niin kauan kun se kakara hipelöi sitä Mac Prota!Ilmari123 kirjoitti:Klikatkaa kokeeksi mainosta, huomaatte että siinä perässä ei ole mitään ref juttuja eli ymmärsinkö oikein: tector ei tiedä monta tyyppiä on nähnyt sen mainoksen vai?
Hmmm... mietin tässä juuri, että minne kaikkialle voisin laittaa kakaran hipelöimään milloin mitäkin. Jokaiseen viestiin nyt ainakin...Mailia kirjoitti:En klikkaa mitään niin kauan kun se kakara hipelöi sitä Mac Prota!Ilmari123 kirjoitti:Klikatkaa kokeeksi mainosta, huomaatte että siinä perässä ei ole mitään ref juttuja eli ymmärsinkö oikein: tector ei tiedä monta tyyppiä on nähnyt sen mainoksen vai?
Paina sitä tector mainostaMailia kirjoitti:En klikkaa mitään niin kauan kun se kakara hipelöi sitä Mac Prota!Ilmari123 kirjoitti:Klikatkaa kokeeksi mainosta, huomaatte että siinä perässä ei ole mitään ref juttuja eli ymmärsinkö oikein: tector ei tiedä monta tyyppiä on nähnyt sen mainoksen vai?
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Voisi liittyä...Muffe kirjoitti:Jos Hopeista Omenaa haluaa rahallisesti tukea niin se on mahdollista liittymällä fiMUGiin ja maksamalla jäsenmaksun päälle "Hopeinen Omena -lisän". Infoa.
EDIT: Anniel ehtikin jo vihjaista..
Macco kirjoitti:Hmmm... mietin tässä juuri, että minne kaikkialle voisin laittaa kakaran hipelöimään milloin mitäkin. Jokaiseen viestiin nyt ainakin...Mailia kirjoitti:En klikkaa mitään niin kauan kun se kakara hipelöi sitä Mac Prota!Ilmari123 kirjoitti:Klikatkaa kokeeksi mainosta, huomaatte että siinä perässä ei ole mitään ref juttuja eli ymmärsinkö oikein: tector ei tiedä monta tyyppiä on nähnyt sen mainoksen vai?