Tulipa sanottua
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
edit: en voisi keksiä parempaa viestiä juhliakseni "satasia" 8)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
No tupakkaan eroa siinä, että viina voi tuhoata myös läheissuhteet. Ärsyttävimpänä piirteenä ryyppävät vanhemmat, jotka traumatisoivat lapsensa.Erño kirjoitti:Tupakointi on vielä typerämpää kuin juominen.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Tunnetustihan nikotiini supistaa verisuonia, ihan yhtälailla kaikkia sellaisiaErño kirjoitti:Tupakointi on myös äärettömän hyvä ehkäisytapa.
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Niinhän ne kaikki "pahat" asiat ovat. Tappavat tietenkin myös ja aiheuttavat syövän ja tuhoavat maksan jne. jne. Eiköhän kaikki jo tiedä nämä haitat..Erño kirjoitti:Tupakointi on myös äärettömän hyvä ehkäisytapa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mulla on varaa supistua.iDock kirjoitti:Tunnetustihan nikotiini supistaa verisuonia, ihan yhtälailla kaikkia sellaisiaErño kirjoitti:Tupakointi on myös äärettömän hyvä ehkäisytapa.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Meinaatko että menee esim savua silmään eikä sit nää mihin pökkää?Erño kirjoitti:Tupakointi on myös äärettömän hyvä ehkäisytapa.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Minä näkisin asian niin päin, että tupakoitsijan suuteleminen on jokseenkin sama asia kuin suutelisi tuhkakuppia. Kumpikin haisee pahalle ja maku tarttuu. Sen jälkeen sitä ehkäisyäkään ei tarvita.Jone kirjoitti:Meinaatko että menee esim savua silmään eikä sit nää mihin pökkää?Erño kirjoitti:Tupakointi on myös äärettömän hyvä ehkäisytapa.
Viesti Kirjoittaja luonnostaanpihalla »
Viesti Kirjoittaja johannesw »
Totta, 15 vuotta poltettua, kun tein ekan kerran tupakkalakon ja 2 viikon jälkeen aloin jotian haistamaan, niin ihmettelin 3 eri ihmisen kohdalla, että mitkäköhän sontaa toi on syönyt, kun sen henki haisee ihan karmeelle, kunnes tajusin että se on rööki.Mikael K. kirjoitti:Minä näkisin asian niin päin, että tupakoitsijan suuteleminen on jokseenkin sama asia kuin suutelisi tuhkakuppia. Kumpikin haisee pahalle ja maku tarttuu.
Viesti Kirjoittaja straight »
Viesti Kirjoittaja straight »
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Tupakkimiehhiä?Jone kirjoitti:Pysykäähän naperot nyt housuissanne.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Peitsamo kirjoitti:Tämä on tyypillinen uskovaisten ketju. Kielletään jokin asia, avataan ketju ja haetaan kanssaihmisiltä tukea oman maailmankuvan pönkittämiseksi.
Tulipa sanottua
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Applen asiakkaat on myös järkyttäviä fanaatikkoja ja kuuluvat Apple-kulttiin, kulkien sokeana Jobsin perässä.Peitsamo kirjoitti:Peitsamo kirjoitti:Tämä on tyypillinen uskovaisten ketju. Kielletään jokin asia, avataan ketju ja haetaan kanssaihmisiltä tukea oman maailmankuvan pönkittämiseksi.
Tulipa sanottua
Viesti Kirjoittaja iDock »
Jos saan udella, kuinka kauan olit polttanut tätä ennen/minkä ikäisenä aloitit?hatey kirjoitti:^Onnittelut!Tsemppiä vaan ja kyllä se siitä.
Itse olen ollut lakossa 07.11 -04 klo 09:15 lähtien. En ole katunut hetkeäkään.
Olette hieno savuton mies™ 8) Yli kaksi vuotta polttamatta on tehnyt teistä virallisesti savuttoman (2-T:ta ei lasketa savutteluksi).hatey kirjoitti:^Onnittelut!Tsemppiä vaan ja kyllä se siitä.
Poltin yli 20 vuotta, noin aski päivässä.iDock kirjoitti:Jos saan udella, kuinka kauan olit polttanut tätä ennen/minkä ikäisenä aloitit?hatey kirjoitti:^Onnittelut!Tsemppiä vaan ja kyllä se siitä.
Kyllä, mutta myös karkkimies, viinamies, kahvimies, hiilihydraattimies, rasvamies, rasvatonmies, proteiinimies ja vaikka sun vitunmikämies. Hengenhän täällä saa itseltään ja muilta vaikka millä kun alkaa hurjastelemaan ja viemään asiat ääripäihin. Kaikki "nautintoaineet" on jostain vinkkelistä kurkittuna pahasta vaan kun pitää homman raameissaan niin nautinto ja terveys pysyy kyllä.Le Corbusier kirjoitti:Tupakkimiehhiä?Jone kirjoitti:Pysykäähän naperot nyt housuissanne.