Ne oli kyllä aika maanalaisen paikan suloiset vaatteet.Touho kirjoitti:Vähän niinkuin ne keisarin uudet hienot vaatteet vai?Mailia kirjoitti:Ehkä vain ihmiset, joilla on täydellinen näkö näkevät sen. ( ゚ヮ゚)
Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Montakohan eduskuntavaaliehdokasta on listoilla:
http://vaparit.blogspot.com/
Siin olis hutkivan journalismin paikka johonkin roskalehteen, vaan en jaksa.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Heh! Se toimii mullakin. Vielä kun ottaa lasittuneen "näytönsäästäjä"-katseen ei mikään niistä uskalla liikkua...Sherukka kirjoitti:Haa! Kun laitan hiirenosoittime keskimmäisen neliön tähtien päälle saan ainakin osan pysymään paikoillaan!
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Siksihän se silmä sitä jatkuvaa mikroliikettä tekeekin...Thoth kirjoitti:Tosin silloin jonkin ajan kuluttua keskiosasta ja reunasta tulee yksi alue.
-
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Missä kohtaa mulla on näissä koneissa väkänen väärässä paikassa, kun aina ohjelman päivityksen jälkeen aloittaa saman päivitysten tarkistamisen alusta? Sitten tulee ilmoitus (tällä kertaa tuo iWeb) päivitettävistä ohjelmista. Mutta koska se onkin jo siellä, voi ruudun klikata hittoon...
-
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
-
Viesti Kirjoittaja Aadee »
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Saattaa olla ihan vaan lukihäiriö käyttäjässä. Se tekee sen tarkistuksen automaagisesti jokaisen asennuksen jälkeen, ja jos mitään uutta ei ole ilmestynyt päivitettäväksi, sinne ohjelman ikkunan alalaitaan ilmestyy pelkkä quit -nappi. Sen päivityksen voi siis estää myös painamalla kyseistä nappulaa jo ennen sen ohjelmapäivityksen asennusta.Tauvo kirjoitti: Missä kohtaa mulla on näissä koneissa väkänen väärässä paikassa, kun aina ohjelman päivityksen jälkeen aloittaa saman päivitysten tarkistamisen alusta? Sitten tulee ilmoitus (tällä kertaa tuo iWeb) päivitettävistä ohjelmista. Mutta koska se onkin jo siellä, voi ruudun klikata hittoon...
Mutta kait tuo nyt oli pässinlihaa jo ennestäänkin?
-
Kuitenkin Apple lyö koko ajan myyntiennätyksiä. Applen johtoporras taitaa ostaa sitten itse kaikki markkinoilla olevat laitteet.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kellä muulla olisi varaa Applen tuotteisiin?Macco kirjoitti:On se jännä. Kaikki Applen julkistamat tuotteet ovat keskusteluiden perusteella aina turhia, tai niissä ei ole tarpeeksi uusia ominaisuuksia, tai sitten hintojen olisi pitänyt tippua reilusti. Kaikissa PC:issä on ollut kommenttien mukaan samat ominaisuudet jo vuosikymmeniä 50% halvemmalla.
Kuitenkin Apple lyö koko ajan myyntiennätyksiä. Applen johtoporras taitaa ostaa sitten itse kaikki markkinoilla olevat laitteet.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
Kumpi tässä nyt oli se varsinainen ihmettelyn aihe, itkevien ilveilijöiden käytös vai Applen myyntimenestys?Macco kirjoitti:On se jännä. Kaikki Applen julkistamat tuotteet ovat keskusteluiden perusteella aina turhia, tai niissä ei ole tarpeeksi uusia ominaisuuksia, tai sitten hintojen olisi pitänyt tippua reilusti. Kaikissa PC:issä on ollut kommenttien mukaan samat ominaisuudet jo vuosikymmeniä 50% halvemmalla.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ei kait noissa kummassakaan ole isommasti ihmettelyn aihetta, minusta.
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
-
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Eriväristä hometta sieltä pukkaa....Maza kirjoitti:Mä tavallaan unohdin amarylliksen ikkunalaudalle jouluna, taisin kastella tapaninpäivänä tai sitten en. No nyt se puskee uutta lehteä ja kukannuppua! Mä olen viherpeukalo tietämättäni.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Ihmettelyn aihe oli itse asiassa se kolmas asia, jota en kirjoittanut, eli voi-sitä-nillityksen-määrää suhteessa Applen myyntilukuihin, ja kuinka tässä kuviossa jokin mättää. Tosin eipä siinäkään juuri ihmeteltävää ole.Touho kirjoitti:Kumpi tässä nyt oli se varsinainen ihmettelyn aihe, itkevien ilveilijöiden käytös vai Applen myyntimenestys?Macco kirjoitti:On se jännä. Kaikki Applen julkistamat tuotteet ovat keskusteluiden perusteella aina turhia, tai niissä ei ole tarpeeksi uusia ominaisuuksia, tai sitten hintojen olisi pitänyt tippua reilusti. Kaikissa PC:issä on ollut kommenttien mukaan samat ominaisuudet jo vuosikymmeniä 50% halvemmalla.
Kuitenkin Apple lyö koko ajan myyntiennätyksiä. Applen johtoporras taitaa ostaa sitten itse kaikki markkinoilla olevat laitteet.![]()
Ei kait noissa kummassakaan ole isommasti ihmettelyn aihetta, minusta.
-
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minä heitin oman orkidean pois, koska ei siinä ollut enää kukkia jäljellä. Mutta tänään äiti kertoi, että sieltä olisi alkanut uusia pukata myöhemmin.Maza kirjoitti:Mä tavallaan unohdin amarylliksen ikkunalaudalle jouluna, taisin kastella tapaninpäivänä tai sitten en. No nyt se puskee uutta lehteä ja kukannuppua! Mä olen viherpeukalo tietämättäni.
-
Viesti Kirjoittaja Aadee »
On kyllä aika outo vaalikone. 2 ekaa paikkaa oli Piraattipuolueella 8) , mutta sitten tuli kokoomusPKivireki kirjoitti:Tulin testanneeksi sanomalehti Keskisuomalaisen outoa vaalikonetta. Kaksi eniten samaa mieltä kanssani olevat olivat molemmat kommunisteja. Jihuu.

![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Monet kukat ja viherkasvit kuolevat liikaan "hoitamiseen"; miettikää hetki vaikka tätä: luonnossa saatavilla olevan veden, valon ja lämmön määrä voi vaihdella todella paljon, ja kasvien vuodenkiertoon kuuluu talvilepo.Thoth kirjoitti:Minä heitin oman orkidean pois, koska ei siinä ollut enää kukkia jäljellä. Mutta tänään äiti kertoi, että sieltä olisi alkanut uusia pukata myöhemmin.Maza kirjoitti:Mä tavallaan unohdin amarylliksen ikkunalaudalle jouluna, taisin kastella tapaninpäivänä tai sitten en. No nyt se puskee uutta lehteä ja kukannuppua! Mä olen viherpeukalo tietämättäni.
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Mulla on vanha iMac G5, eikä tällä pysty katsomaan Katsomosta, vaikka Silverlightin asentaakin, täytyisi olla varmaankin Intellin kone.
Munamiestä olisin käynyt katsomassa, mutta Maikkari ei sitä minulle suonut. Ruutu.fi ja Ylen Areena kyllä näkyy.
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Toimiihan se, mutta ikävää, että Mikkiksen plugariin pitää turvautua.Salamijakk kirjoitti:Orkideoista omenoihin. Toimiiko MTV3:n Katsomo uusilla Maceilla, tällä Microsoftin Silverlight lisäkkeellä?
Mulla on vanha iMac G5, eikä tällä pysty katsomaan Katsomosta, vaikka Silverlightin asentaakin, täytyisi olla varmaankin Intellin kone.
Munamiestä olisin käynyt katsomassa, mutta Maikkari ei sitä minulle suonut. Ruutu.fi ja Ylen Areena kyllä näkyy.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka