Sinä aloitit.Mailia kirjoitti:Ne jotka myös haukkuu.. :]hatey kirjoitti:En tunnusta silti. itte oot.Mailia kirjoitti: Yleensä ne jotka ekana kieltää.. :]
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Juujuu, tajuttiin kyllä, että todennäköisesti ei normikonstit auta, valitettavasti. Sitä vaan tietenkin toivottiin, että auttais, mutta minkäs voit jos on kuitenkin joku inha hermon ärtymisjuttu tai mikälie.Anniel kirjoitti:Alan jo toistaa itseäni mutta kun tämä nyt ei vaan ole sellainen normisärky vaan 4 vuotta joka ikinen päivä, samassa kohtaa, hyvin rajatulla alueella oleva joskus äkillinen pisto ja salamoinnin tunne muualle päähän tai paikallaan jomottava tylsä särky. Tuosta nimenomaisesta kohdasta menee takaraivohermo otsalle ja tämä hermo siis kiukuttelee tuossa vasemman korvan yläpuolella.Touho kirjoitti:tiedä häntä. Toivotaan että joku helpotus löytyy joskus.
Mulla oli joskus takavuosina semmoinen hiirikäteen viittaava vaiva, jossa oireina oli myös semmoisia äkillisiä vihlaisuja ja muunlaisiakin kipuja ranteessa ja kämmenselässä, etenkin tietyissä asennoissa. Se vaiva poistui lopulta ihan omatoimisesti, mm. noilla edelläkuvatuilla tavoilla, jossa sitä rannetta rasitettiin oikein kunnolla, niin puristusvoimaa kuin muunlaisiakin voimaa vaativia liikeitä tehden - ihan käytännön roudaus- ym. töissä. Alussa ranne ja kämmenselkä huusi hoosiannaa, mutta melko pian oireet hävisivät tykkänään, ja käsi oli taas kunnossa.
Toivoin siis vaan semmoista, että tuo päävaivakin olisi ollut semmoinen, mutta ikävä kyllä ilmeisesti tässä ei ollut yhtä "hyvä" tuuri, vaan kyse on jostain ihan muusta. Tämä siis vaan selittävänä taustana toistoille.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Haluan sanoa mahdollisimman nopeasti, että en ole homo.hatey kirjoitti:En tunnusta silti. itte oot.Mailia kirjoitti: Yleensä ne jotka ekana kieltää.. :]
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Suhde lentoemoon ei toisin todista. Olen tosin ihmetellyt tuskastumistasi aiheen tiimoilla. Asia on minua kovasti vaivannut viime aikoina. Joten olen kehitellyt päässäni teorian tapahtumien kulusta: Lienet kanssani sielun veli ja haaveillut uranaisesta joka elättää sinut. Tapasit sitten naisen joka sanoi että "työelemässä tavoitteeni ovat korkealla". Kauhuksesi huomasit myöhemmin karmean väärinkäsityksen. Naisellasi ei ole jalat maassa ja pää on pilvessä tavan takaa. Tsemppiä sinne!hatey kirjoitti:Älä yleistä, vaikka muut täällä olisikin homoja, minä en ole.
-

-
...tai ne jotka osoittelee sormella muita, jotta saisi huomion pois itsestä.Mailia kirjoitti:Yleensä ne jotka ekana kieltää.. :]hatey kirjoitti:Älä yleistä, vaikka muut täällä olisikin homoja, minä en ole.Mailia kirjoitti: Uusi Prö ja ei ole saapunut minnekkään, sehän tässä se ongelma on. :| Sitten liityn tähän Homosateenkaarihopeinenomenatietokoneklubiin jossa te kaikki ilmeisesti olette jo, siis jos joskus se tulee sinne. Toivottavasti ensi viikolla ainakin on kone sylissä.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ansaitset ihan päähäntaputuksen. Taputapu.Repe Ruutikallo kirjoitti:Haluan sanoa mahdollisimman nopeasti, että en ole homo.hatey kirjoitti:En tunnusta silti. itte oot.Mailia kirjoitti: Yleensä ne jotka ekana kieltää.. :]
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Juu ei mitään, kaikki hyvinTouho kirjoitti:Toivoin siis vaan semmoista, että tuo päävaivakin olisi ollut semmoinen, mutta ikävä kyllä ilmeisesti tässä ei ollut yhtä "hyvä" tuuri, vaan kyse on jostain ihan muusta. Tämä siis vaan selittävänä taustana toistoille.

-
Minulla ei ole sormet tässä pelissä.Touho kirjoitti: ...tai ne jotka osoittelee sormella muita, jotta saisi huomion pois itsestä.
-
Minulla on taas sormet joka paikassa.hatey kirjoitti:Minulla ei ole sormet tässä pelissä.Touho kirjoitti: ...tai ne jotka osoittelee sormella muita, jotta saisi huomion pois itsestä.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
AahMailia kirjoitti:Minulla on taas sormet joka paikassa.hatey kirjoitti:Minulla ei ole sormet tässä pelissä.Touho kirjoitti: ...tai ne jotka osoittelee sormella muita, jotta saisi huomion pois itsestä.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Ai mistä? Siitäkö että tulit kaapista ulos lepakkona? Vai siitä että et tullut kaapista ulos? Vai siitä että sait aikaan melkein sivun mittaisen homoluupin, josta tulee jotenkin mieleen se 40v ja neitsyt -leffan dialogi?Mailia kirjoitti: Ansaitsen ihan päähäntaputuksen. Taputapu.
Oli muuten ihan huba leffa, rintakarvojen repimisineen ja tiedän että olet homo, koska.... -dialogeineen kaikkineen.
Tosin eipä tässä nyt mitään vuodatusta taida olla, niinkuin ei ole Maililan jutuissa päätä saati häntääkään, yleensä.
Eli minkälainen mäkki sieltä on nyt tulossa?
-
Minä oon kanssa ravannu 23 vuotta kestäneen yhtäjaksoisen säryn kanssa jo kaikki hierojat, naprapaatit, kiropraktikot, akupunktiot, fysiot ym ym ym... läpi. Oon popsinu kolmio nappia ja nappeja ilman kolmioita, pistoksia on pistelty niskaan ym, mutta ei auta, niin ei auta.Anniel kirjoitti:Juu ei mitään, kaikki hyvinTouho kirjoitti:Toivoin siis vaan semmoista, että tuo päävaivakin olisi ollut semmoinen, mutta ikävä kyllä ilmeisesti tässä ei ollut yhtä "hyvä" tuuri, vaan kyse on jostain ihan muusta. Tämä siis vaan selittävänä taustana toistoille.Mutta ymmärrät varmaan että tässä on tullut kuultua aika monta kertaa kaikenlaisia liikunta-, hieronta- ja jumppaohjeita. Ihan kuin mulla ei olis ollut tässä vuosien aikana kokeilla niitä kaikkia jo moneen kertaan

-
Oikeastaan, onnistuin typottamaan tuon. Piti antaa Repelle päähäntaputukset.Touho kirjoitti:Ai mistä? Siitäkö että tulit kaapista ulos lepakkona? Vai siitä että et tullut kaapista ulos? Vai siitä että sait aikaan melkein sivun mittaisen homoluupin, josta tulee jotenkin mieleen se 40v ja neitsyt -leffan dialogi?Mailia kirjoitti: Ansaitsen ihan päähäntaputuksen. Taputapu.
Oli muuten ihan huba leffa, rintakarvojen repimisineen ja tiedän että olet homo, koska.... -dialogeineen kaikkineen.
Tosin eipä tässä nyt mitään vuodatusta taida olla, niinkuin ei ole Maililan jutuissa päätä saati häntääkään, yleensä.
Eli minkälainen mäkki sieltä on nyt tulossa?
-
Itse aiheutettua. Turha valittaa, kun revit jatkuvasti hentoa kroppaasi rikki siellä salilla.hatey kirjoitti:....mutta ei auta, niin ei auta.
-
Joo, voin kuvitella, mutta meillehän tää oli tietty eka kerta kun asiasta kuultiin.Anniel kirjoitti:Juu ei mitään, kaikki hyvinTouho kirjoitti:Toivoin siis vaan semmoista, että tuo päävaivakin olisi ollut semmoinen, mutta ikävä kyllä ilmeisesti tässä ei ollut yhtä "hyvä" tuuri, vaan kyse on jostain ihan muusta. Tämä siis vaan selittävänä taustana toistoille.Mutta ymmärrät varmaan että tässä on tullut kuultua aika monta kertaa kaikenlaisia liikunta-, hieronta- ja jumppaohjeita. Ihan kuin mulla ei olis ollut tässä vuosien aikana kokeilla niitä kaikkia jo moneen kertaan
Joten tottakai täällä alkoi heti sama jumppaohjeiden tarjoilu.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Millä ihmeen salilla? Kerran oon käyny salilla syömässä viinerin, kun kävin kuuntelemassa jonkun mainospuheen siellä. Salille repimään rautaa, tai muuten paikallaan sätkimään minua ei saisi edes kilon viipaleina.KunkkuJ kirjoitti:Itse aiheutettua. Turha valittaa, kun revit jatkuvasti hentoa kroppaasi rikki siellä salilla.hatey kirjoitti:....mutta ei auta, niin ei auta.
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Pistä hermo taskuun?Anniel kirjoitti:Alan jo toistaa itseäni mutta kun tämä nyt ei vaan ole sellainen normisärky vaan 4 vuotta joka ikinen päivä, samassa kohtaa, hyvin rajatulla alueella oleva joskus äkillinen pisto ja salamoinnin tunne muualle päähän tai paikallaan jomottava tylsä särky. Tuosta nimenomaisesta kohdasta menee takaraivohermo otsalle ja tämä hermo siis kiukuttelee tuossa vasemman korvan yläpuolella.Touho kirjoitti:Tuosta oon aika samoilla linjoilla, ja siksi ehdottelinkin tuota raskaiden tavaroiden nostelua ja kantamista, missä rasittuu oikeastaan (ainakin tarvittaessa) samat lihakset kuin painissakin, tosin ilman sitä "hierontaa" mitä painissa tulee lisänä.Erño kirjoitti:Suosittelen niskasäryistä kärsiville painia. Varmasti natisee paikat. Mulla ei ole oikeastaan koskaan pää- tai hartiakipuja. Hartiat voi olla jumissa treenien jäljiltä, mutta venyttely auttaa. Voipi tietty olla yksilöllistä tämä, koska olen paras ja nero.
Tosin ilmeisesti tuon vastauksen perusteella semmoinenkaan ei sitten auta, tai sitten se hartialihasten rääkki ei vaan ole ollut vielä tarpeeksi rankkaa, tiedä häntä. Toivotaan että joku helpotus löytyy joskus.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Setäni kärsi monta vuotta käsivarren kipuilusta/tunnottomuudesta (joku hermo vinossa), mutta löysi lopulta nyrkkeilyn, joka helpotti oloa. Kaikkea mahdollista kannattaa kokeilla, jos on aikaa ja kiinnostusta.
E: kolmas yritys. Stana naapurin netti pätkii.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Paitsi Resilar.Sherukka kirjoitti:Hunaja auttaa, ei kai Nalle Puh voi olla väärässä? Ainakin yskään auttaa meillä, varsinaiset yskänlääkkeet ovat ihan tuubaa.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tsemppiä sinne, onhan tuossa kestämistä. Minulta tuleekin erilainen vinkki:Anniel kirjoitti:Juu ei mitään, kaikki hyvinMutta ymmärrät varmaan että tässä on tullut kuultua aika monta kertaa kaikenlaisia liikunta-, hieronta- ja jumppaohjeita. Ihan kuin mulla ei olis ollut tässä vuosien aikana kokeilla niitä kaikkia jo moneen kertaan
Vedä kuule kunnon lärvit. Itseäni ainakin kyrsii päänsärky ilman aiempaa hauskanpitoa. Krapulassa se on jotenkin ymmärrettävämpää. Kunnolla jos ottaa niin voi sitten treenata myös vauhditonta 5-loikkaa tasajalkalähdöllä kohti wc:tä.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Osanottoni, mulla on jo valovuosia ollut samantyyppistä hermopinteestä aiheutuvaa vaivaa ja huvittavinta on juuri ihmiset jotka ongelmasta kuultuaan alkaa ensitöikseen saarnaamaan huonosta lihaksistosta... No, mulla on lääkärintodistus jossa sanotaan että lihaskuntoni on ko. vaivan suhteen optimaalinen, joten vastuuvapauslauseke ko. asian suhteen on olemassa ja sitä on hauska vilautella (siis sitä todistusta, senkin Rivot™).Anniel kirjoitti:Alan jo toistaa itseäni mutta kun tämä nyt ei vaan ole sellainen normisärky...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No, hyvä kai se on että lähimmäiset koittaa keksiä jotain tapaa jolla oireet saisi poistetua (onko ne muka oikeasti huolissaan?), mutta kun ei niitä neurokirurgikaan saa pois, niin ei ne oikeen wannabeneurologien kyllämäätiijänmisävikakunluinvalituistapaloista vinkeilläkään lähde.

-
Olet oikeassa. Ehkä pitäisi taas mennä silmälääkärille, kun en näköjään erota mursua siitä toisesta hullusta.hatey kirjoitti: Millä ihmeen salilla?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Tai Jägermeister?Thoth kirjoitti:Paitsi Resilar.Sherukka kirjoitti:Hunaja auttaa, ei kai Nalle Puh voi olla väärässä? Ainakin yskään auttaa meillä, varsinaiset yskänlääkkeet ovat ihan tuubaa.
Ainaki isot pojat sano että se on yskänlääkettä.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka