Rahat lopussa? Liity CasCardiin ja ansaitset puhdasta rahaa suorittamalla tehtäviä ja saat samalla ostovinkkejä sinua kiinnostavista aiheista jotka voit valita itse http://www.cascard.com/liity/VYsrCyqJxK
amanita kirjoitti:Yhdistin ketjut, täältä on mukava seurata, onko nopeuksissa noin ylimalkaan tapahtunut muutamassa vuodessa mitään.
Tässä oman 8/1 -megaisen yhteyteni testitulos.
Hyvä kun yhdistit, anteeksi olin puusilmä enkä tätä ketjua huomannut
Viimeksi muokannut Ilmari123, 20.2.2011 klo 22.50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rahat lopussa? Liity CasCardiin ja ansaitset puhdasta rahaa suorittamalla tehtäviä ja saat samalla ostovinkkejä sinua kiinnostavista aiheista jotka voit valita itse http://www.cascard.com/liity/VYsrCyqJxK
Tässä minun Soneran 24/2. On ollut viikon ajan jo tälläinen. Vikailmoitukseen vastattiin ettei ole havaittavissa olevaa vikaa. Tein uudestaan mutta luulisin arvaavani sen vastauksen.
Onko muilla ollut mitän ongelmai Imacin ja Soneran modeemien kanssa?
Juuba kirjoitti:
Sonera 24/1... Eihän tässä oikein keulita
Maksan 34.90€
Samaa luokkaa appiukolla 50 km Helsingistä. Alkaa olla sen verran etäisyyttää lähimpään ADSL -jakamoon ja kuparin laatukin ja etenkin ristikytkennät voi olla "sitä sun tätä"
Suosittelen soittelemaan Soneralle ja vaatimaan hinnan alennusta. Tai edes Soneran uimarengasta kesää varten.
Murphy's Rule - Never Argue With A Fool, People Might Not Know The Difference
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Juuba kirjoitti:
Sonera 24/1... Eihän tässä oikein keulita
Maksan 34.90€
Nii toi on soneralla noin yleensä, sama liittymä:
Mistä ihmiset oikein ostaa nettinsä ku ei mistään näytä saavan hyvää uploadia
Jos pitää jotai ladata/lähettää siis jotain isoa nii ei muuta ku kone mukaa ja koulun nettii
MacBook Air 11" 64gb Late '10 | iPhone 4S 16GB Musta | Gamecenter - VilleTehFIN | iPhone 3GS 16GB Musta - Rikki |
XBOX 360 Slim | XBOX Live gamertag - VilleTehFIN |
PS3 120gb | PlayStation Network ID - VilleTehFIN |
xVille kirjoitti:
Mistä ihmiset oikein ostaa nettinsä ku ei mistään näytä saavan hyvää uploadia
Enemmän toi on ADSL ongelma kuin operaattori. Tietysti eri operaattorien välillä voi tulla eroja kun on eri merkkisiä dslämejä ja ne toimivat paremmin tai huonommin sen sinun kotonasi olevan (huonon) adsl modeemin kanssa, mutta en oikein usko että kenenkään isomman suomalaisen operaattorin kohdalla runkoverkko muodostuu tuossa mittakaavassa pullonkaulaksi.