Toivottavasti saapuu pian tänne. Päätin iPadin kohdalla odottaa kakkosversiota joten tablettia minulla ei vielä ole

Mutta nyt sitten odottamaan suomeen rantautumista! 8)
Viesti Kirjoittaja The96 »
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Samanlailla kävi ensimmäisen ipadinkin kanssa. joten aika odotettavissa myös tältä hienolta kakkosversiolta.The96 kirjoitti:No juu.. Pelkkä heitto oli vaan toi "menee kesään että on suomessa."
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Eiköhän se ollut lähempänä joulua kuin kesää, sen ensimmäisen iPadin kanssa.wantsomeapple kirjoitti:Samanlailla kävi ensimmäisen ipadinkin kanssa. joten aika odotettavissa myös tältä hienolta kakkosversiolta.The96 kirjoitti:No juu.. Pelkkä heitto oli vaan toi "menee kesään että on suomessa."
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ehkä, jos käyttää tuota oletuksena. Minä ainakin uskon Applen lanseeraavan iPad 2:n paljon nopeammalla tahdilla eri maissa.wantsomeapple kirjoitti:Samanlailla kävi ensimmäisen ipadinkin kanssa. joten aika odotettavissa myös tältä hienolta kakkosversiolta.The96 kirjoitti:No juu.. Pelkkä heitto oli vaan toi "menee kesään että on suomessa."
Eipä siinä taida valtavia eroja olla ykköseen nähden, joten luulisi olevan valmistuksen jo paremmin hanskassa.Mailia kirjoitti:Ehkä, jos käyttää tuota oletuksena. Minä ainakin uskon Applen lanseeraavan iPad 2:n paljon nopeammalla tahdilla eri maissa.wantsomeapple kirjoitti:Samanlailla kävi ensimmäisen ipadinkin kanssa. joten aika odotettavissa myös tältä hienolta kakkosversiolta.The96 kirjoitti:No juu.. Pelkkä heitto oli vaan toi "menee kesään että on suomessa."
Niin ja tuote ei ole enään ensimmäinen markkinoilla (vrt. iPhone vs iPhone 3G).kari.patila kirjoitti:Eipä siinä taida valtavia eroja olla ykköseen nähden, joten luulisi olevan valmistuksen jo paremmin hanskassa.Mailia kirjoitti:Ehkä, jos käyttää tuota oletuksena. Minä ainakin uskon Applen lanseeraavan iPad 2:n paljon nopeammalla tahdilla eri maissa.wantsomeapple kirjoitti:Samanlailla kävi ensimmäisen ipadinkin kanssa. joten aika odotettavissa myös tältä hienolta kakkosversiolta.The96 kirjoitti:No juu.. Pelkkä heitto oli vaan toi "menee kesään että on suomessa."
Pointti olikin, että suomeen tulo myöhästyi joten odotettavissa myös kakkoseltakari.patila kirjoitti:Eiköhän se ollut lähempänä joulua kuin kesää, sen ensimmäisen iPadin kanssa.wantsomeapple kirjoitti:Samanlailla kävi ensimmäisen ipadinkin kanssa. joten aika odotettavissa myös tältä hienolta kakkosversiolta.The96 kirjoitti:No juu.. Pelkkä heitto oli vaan toi "menee kesään että on suomessa."
Miten se muka myöhästyi? Tuleeko jokainen iPad tästä lähtien aina ikuisuuden päästä?wantsomeapple kirjoitti:Pointti olikin, että suomeen tulo myöhästyi joten odotettavissa myös kakkoseltakari.patila kirjoitti:Eiköhän se ollut lähempänä joulua kuin kesää, sen ensimmäisen iPadin kanssa.wantsomeapple kirjoitti:Samanlailla kävi ensimmäisen ipadinkin kanssa. joten aika odotettavissa myös tältä hienolta kakkosversiolta.The96 kirjoitti:No juu.. Pelkkä heitto oli vaan toi "menee kesään että on suomessa."
Aika tehokkaasti onnistuit piilottamaan sen pointin. Ei se ainakaan noista ylläolevista käynyt ilmi.wantsomeapple kirjoitti:Pointti olikin, että suomeen tulo myöhästyi joten odotettavissa myös kakkoseltakari.patila kirjoitti:Eiköhän se ollut lähempänä joulua kuin kesää, sen ensimmäisen iPadin kanssa.wantsomeapple kirjoitti:Samanlailla kävi ensimmäisen ipadinkin kanssa. joten aika odotettavissa myös tältä hienolta kakkosversiolta.The96 kirjoitti:No juu.. Pelkkä heitto oli vaan toi "menee kesään että on suomessa."
Viesti Kirjoittaja ananasmies »
Kannattaa olla mahdollisimman pessimistinen niin ei ainakaa tule ylläriä. Varmasti joskus kesällä aikaisimmillaan, hyvä jos saadaan ennen elokuuta suomeenwantsomeapple kirjoitti:Mitenköhän ne uudet padit sitten myyntiin tulevat? Jos ens viikolla julkaistaan meinaan
Viesti Kirjoittaja sahkari »
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Viesti Kirjoittaja Terpower »
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Viesti Kirjoittaja delic »
Katsoin mielenkiinnosta pitkästä aikaa miten Flash pyörii, tässä video http://www.youtube.com/watch?v=Nv_ATXchHHQ&sns=emTerpower kirjoitti:Ja edelleen se paljon puhuttu Flash. Nyt jos koskaan olisi Apllen aika tuoda se laitteisiin, vaikka käyttäjän itse valittavana asetuksista.
Viesti Kirjoittaja Stargazers »
Täytyy sanoa, että tuo oli todellakin jotain aivan järkyttävää. Ei hyvää päivää, onko Flash oikeasti "normikäytössä" todella noin laginen tuolla laitteella, vai onko tuo video sellainen mihin etsitty vain kaikki sivut joissa lagittaa urakalla? Jos tuo on "tavan sivujen toimintaa", niin aivan käsittämättömän huonoa.delic kirjoitti:Katsoin mielenkiinnosta pitkästä aikaa miten Flash pyörii, tässä video http://www.youtube.com/watch?v=Nv_ATXchHHQ&sns=em
Onhan tuo jotain aivan järkyttävääEn mä tuollaista ainakaan halua, tuo edustaa kaikkea sitä miksi nykyään olen iPhone käyttäjä.
Viesti Kirjoittaja mikian »
No kunhan ne kilpailijat nyt saa ne laitteensa myytiin, eipa noita oikeasti iPadin kilpailijoita viela ole kauppojen hyllylla nahty. Ja toisekseen, onhan se mahdollista etta HDMI:ta yms on kilpailijoissa, hyva kysymys onkin etta kuinka monta promillea oikeasti pistaa tabletin kiinni HDMI:lla mihinkaan? Itse en pahemmin moiselle kayttotarvetta nae (en toki sano etteiko sille joskus olisi tarvetta ja joillekin, mutta jos tablet on kiinni HDMI:lla jatkuvasti, niin ehka se tablet on aikas vaara laite sitten...)Terpower kirjoitti:EN tiedä, mutta myös HDMI ulostulo olisi jo syytä tuoda kakkoseen. Muuten jää auttamattomasti jalkoihin kiristyvillä tablet markkinoilla.
Spekulaatiot taitavat enemmänkin mennä siihen suuntaan, että Thunderbolt-liitäntää voisi tulevaisuudessa odotella. Itse kallistun vähän siihen suuntaan että mitään liitäntöjä dockin lisäksi ei tule kakkosversioon. Väitän myös ettei HDMI:n poissaolo vaikuta yhtään mitenkään iPadin suosioon. Mistään jalkoihin jäämisestä nyt puhumattakaan.mikian kirjoitti:No kunhan ne kilpailijat nyt saa ne laitteensa myytiin, eipa noita oikeasti iPadin kilpailijoita viela ole kauppojen hyllylla nahty. Ja toisekseen, onhan se mahdollista etta HDMI:ta yms on kilpailijoissa, hyva kysymys onkin etta kuinka monta promillea oikeasti pistaa tabletin kiinni HDMI:lla mihinkaan? Itse en pahemmin moiselle kayttotarvetta nae (en toki sano etteiko sille joskus olisi tarvetta ja joillekin, mutta jos tablet on kiinni HDMI:lla jatkuvasti, niin ehka se tablet on aikas vaara laite sitten...)Terpower kirjoitti:EN tiedä, mutta myös HDMI ulostulo olisi jo syytä tuoda kakkoseen. Muuten jää auttamattomasti jalkoihin kiristyvillä tablet markkinoilla.
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Viesti Kirjoittaja iFoure »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kaksi päivää kakkoseen voisi sattua jonkin verran...iFoure kirjoitti:2 päivää 2:een!
Viesti Kirjoittaja iFoure »
LMAOMacco kirjoitti:Kaksi päivää kakkoseen voisi sattua jonkin verran...iFoure kirjoitti:2 päivää 2:een!
Viesti Kirjoittaja Lihapiikki »
Viesti Kirjoittaja JHA »
Sanotaanko näin että keksin HDMI:lle ja tabletille* heti hyviä käyttökohteita mutta yksikään noista ei ole niin oleellinen että liittimen olemassaolo muodostaisi merkittävää valintakriteeriä kauppaa tehdessä, etenkin kun liittimen saa lisäpalikalla jo nyt mukaan tuotteeseen silloin kun sitä tarvitsee.mikian kirjoitti: Itse en pahemmin moiselle kayttotarvetta nae (en toki sano etteiko sille joskus olisi tarvetta ja joillekin, mutta jos tablet on kiinni HDMI:lla jatkuvasti, niin ehka se tablet on aikas vaara laite sitten...)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”