20" imacin toimitusongelmat
-
20" imacin toimitusongelmat
Viesti Kirjoittaja Elroy »
Officeline
Varimport
Kampusdata
Tektor
e-piste
Stockman
Mustapekka
yyh
-
Re: 20" imacin toimitusongelmat
Viesti Kirjoittaja Rahina »
"Huumoriin kuuluu usein, mutta ei välttämättä, nauru" - Filosofian sanakirja, WSOY
-
mulla lukee suomen storessa "3days"Rahina kirjoitti:AppleStore antaa "valmiina lähtöön" -ajaksi 24h, toimitukseen menee jokunen vuorokausi siihen päälle...
-
Viesti Kirjoittaja Rahina »
Silti jos storessa on 3vrk lähtöaika ja lasket siihen n. 5vrk (jotain tollaista se yleensä on) toimitusta voit silti saada koneen nopeammin kuin kauppiaalta.
Toisaalta minulla on kokemusta storesta tilatuista tuotteista joihin on tullut heti tilauksen jälkeen "valmiina lähtöön -aika pitenee parilla vuorokaudella" ja reipas viikko onkin muuttunut melkein kahdeksi...
"Huumoriin kuuluu usein, mutta ei välttämättä, nauru" - Filosofian sanakirja, WSOY
-
-
Mutta yllätävä taho pelasi minut nimittäin Powerhouse oy. Soitin heille viimeisenä ja heiltä ystävällinen heppu lupasi selvittää varastotilanteen ja soittaa takaisin (huom. asun Lappeenrannassa ja stadista olin konetta menossa hakemaan eilen). Hetken kuluttua hän soittaa että konetta on tukussa! heppu lupasi että huomiseksi saa. Tähän totesin, että olen tänään tulossa ja että voi harmi. Heppu totesi, että on nyt yksin eikä pääse hakemaan sitä tänään edes. Taas lupaus soitosta. Hetki kului ja hän soitti. "kone on tilattu ja tulee iltapäivällä tänne". VOI RIEMU. Eli hän oli saanut järjestettyä yhden koneen noudon tukusta vaan koska tulen matkan päästä hakemaan. Sovittiin että hän soittaa kun kone on noudettavissa ja en päässyt matkan puoleen väliin niin jo nyt tutuksi tullut numero soittaa "hyviä uutisia, sun kone odottaa täällä. Tarviitko mitään tarvikkeita tai lisämuistia etc.?" Noudin koneen lauttasaaresta ja samalla pääsin näkemään heidän tiloissaan olevan kokoelman eri aikakausien macceja.
Näin pitää toimia. Ei selittelyjä. [:@]
Kaiken lisäksi sain alennusta hieman, eli tuli halvemmaksi kuin storesta. Illalla Audioslaven keikan jälkeen ajelin takaisin kotiin omppu kontissa. [H]
Eli kun ostatte Applen tuotteita tai palveluita, käyttäkää ihmeessä Powerhousen palveluita. Firma ei ole mikään nakkikiska vaan ihan vaikuttavat tilat oli vaikka varsinaista myymälää ei olekkaan. www.powerhouse.fi/
-
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
En ole sen koommin siellä asioinut. Mutta tottahan on hyviä ja huonoja kokemuksia itse kullakin.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
-
Mitä V***n väliä sillä on jos asiat toimii silti. Ymmärtääkseni he ovat järjestelmätoimittajia, ei pelkästään Applen vaikka painotus onkin siellä. Kyllä minäkin myisin vaikka lypsykoneita lisäksi niin kauan kun apple ei itse tue jälleenmyyjiä ja katteet ovat huonot. Kuinkahan moni myyjä onkin sanonut että applea myydään "harrastuksena" tai "pääasiassa koulutusta ja konsultointia tukevana". etc.Repe Ruutikallo kirjoitti:Viime vuonna Powerhousen sivuilla luki suurella, että ovat jotain v***n HP-partnereita ja suosittelevat Microsoft Windows -käyttöjärjestelmää.[:@]
-
Joo ymmärrän ton kyllä, eihän niillä myymälää ole. Ainoastaan toimitilat/varastoa toimistotalossa jossa on parit ovisummerit etc.BugsBunny kirjoitti:Kävin siellä vuonna viisi hakemassa jonkun värikasetin silloiseen tulostimeen. Kun menin sisään, joku mimmi kysymään pahana: "Miten pääsit sisään?" "Ööh, ovesta?" Asiasta oli siis jo sootettu ja tiesivät, että tulen. Itsekin ajoin toistasataa km asian takia.
En ole sen koommin siellä asioinut. Mutta tottahan on hyviä ja huonoja kokemuksia itse kullakin.
-
"Nuoruudessa" firman nimi oli MacPower.Juhani L kirjoitti:Tärkeintä on se, mitä nykyään tekee, eikä se, mitä nuoruudessa on törttöilyt.
-
Ei yksittäiselle ostajalle olekaan, ja v***n hyvä että sait koneesi.rahi kirjoitti:Mitä V***n väliä sillä on jos asiat toimii silti.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mahtoikohan tuo HP-partnerius kusta reisille? Nyt koko juttu näyttää haudatulta ja HP mainitaan vain pitkässä edustusten luettelossa. Ei vanhoista Mac-miehistä kovin äkkiä tehdä Windows-asiantuntijoita, ellei sitten niitä vanhoja heitetä pellolle ja oteta uusia tilalle. Sekään taas ei ole aivan yksinkertaista, vaikka Suomessa toki yksinkertaisempaa kuin Länsi-Euroopassa yleensä.
Se, että Applen myynti on lähinnä koulutusta ja konsultointia tukevaa toimintaa, on täysin normaalia. Koulutuksessa, konsultoinnissa ja yleensä työveloituksissa pyörivät aivan toisenlaiset rahat kuin mitä minkään normaalin tietokonekaman muutaman prosentin katteista ikinä löytyy. Harrastuksekseen taas kukaan ei noin yleensä myy mitään, sillä tyypillisesti harrastus kuluttaa enemmän rahaa kuin tuottaa, ja siihen että joku myy jatkuvasti Applea tappiolla en usko hetkeäkään.
Sen kyllä uskon, että kuka tahansa osaa valittaa ja pyöristellä asioita tarkoitushakuisesti kotiinpäin. Ei se ole vaikeaa, minäkin teen sitä silloin tällöin.
-
Viesti Kirjoittaja kariej »
-
Viesti Kirjoittaja mikkoli »
Mä tilasin ensimmäisen maccini viime perjantaina ja tänään soitettiin, että on tullut. Aika nopeeta touhua sanon mä. Kampusdata!
-
Viesti Kirjoittaja Rewes »
-
-
Viesti Kirjoittaja oba »
Itte kyselin suraavana päivänä eli 30.6 20"imac:ia Varimportista (HKI) ja kyllä niillä oli... kävin hakemassa seuraavana päivänä... ja olen todella tyytyväinen tähän koneeseen...rahi kirjoitti:Noh nyt sitten kun olisin ostamassa otsikon mukaista konetta, niin 7 liikettä myy ei-oo:ta ja kuulemma applelta ei oikein saa koneita kun toimituksen ko. mallin kohdalla on myöhässä. Nyt on soitettu jo seuraavat:
Officeline
Varimport
Kampusdata
Tektor
e-piste
Stockman
Mustapekka
yyh
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja SwitchX »
Minä soitin Tectoriin viime torstaina (30. kesäkuuta) ja minulle sanottiin, että koneita on tulossa vielä samana päivänä. Lupasivat soittaa heti kun koneita on ja niin kanssa tapahtui. Töiden jälkeen ajelin kotiin uuden iMac 20" kanssa. Olen saanut Tectorista aina erinomaista palvelua! Ja konehan on todella mainioNyt on kaikki hyvin. Sain varmasti parhaitan palvelua mitä tässä asiassa voi saada. Eli mainitut Officeline, Varimport, Kampusdata, Tektor, e-piste, Stockman ja mustapekka sanoivat joko A) konetta ei ole tukussa B) tilauksessa on C) ei pidetä varastossa D) tilaa niin me tilataan B) applella on toimitukset myöhässä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka