Mistä sä aina tiedät, mitä minä ajattelen?Anniel kirjoitti:Kyllä mä olen ihan namu edelleen, ainakin yhden miehen mielestä
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mistä sä aina tiedät, mitä minä ajattelen?Anniel kirjoitti:Kyllä mä olen ihan namu edelleen, ainakin yhden miehen mielestä
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Aivosi on keskiarvoa yksinkertaisempi.KunkkuJ kirjoitti:Mistä sä aina tiedät, mitä minä ajattelen?Anniel kirjoitti:Kyllä mä olen ihan namu edelleen, ainakin yhden miehen mielestä
Viesti Kirjoittaja Touho »
Epäilemättä, mutta entäs sitten? Ei muuta tuota asiaa mitenkään. Kyseinen klassinen malli meni siitä piloille (tai tässä topiikissa tietty p1lluuseen), ja olisivat saaneet saman tien suunnitella kokonaan uuden mallin niiden muovipuskurien väliin. MG:n tapauksessa resurssit ei tietty riittäneet, vaan edessä oli aasialaisen massatuotannon alle hautautuminen.Maza kirjoitti:Mahtoiko niiden kammottavien muovipuskureiden takana olla joku lakipykälä?Touho kirjoitti:Uih, kyllä kelpais MG mullekin, ja miksei joku edustava MG-nainenkin, vaikka olenkin ollut enempi Healey-miehiä. Tuossa kuvassa olevat kelpais vaikka molemmat, kun tuo vieressä oleva saattaiskin olla abt. 1967 -mallinen Healey. Ellei sitten ole nuorempi MG. Joskus 1972 tai -73 jälkeen tuokin meni pikkaisen pilalle, kun siihen pistettiin jo silloin muotiin tulleet muovipuskurit.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Mailia ja Kunkku ne yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin!Mailia kirjoitti:Aivosi on keskiarvoa yksinkertaisempi.KunkkuJ kirjoitti:Mistä sä aina tiedät, mitä minä ajattelen?Anniel kirjoitti:Kyllä mä olen ihan namu edelleen, ainakin yhden miehen mielestä
Viesti Kirjoittaja Maza »
Juuei siinä mitään, oli sitten kyseessä muovin muodikkuus tai laki, on se hirvittävän ruma. Tai siis sen se muuttaa, että muovimuodista ei ollut kyse. Samanlaisia puskureita oli muissakin brittisporteissa. Yhden kerran pääsin ajamaan Triumph Spitfireä, olen aina pitänyt siitä autosta. Mutta sen ajaminen ei ollut ollenkaan niin mukavaa. Vaihteita sai runnoa kaksin käsin ja kytkin oli sangen vähäliikkeinen. Eikä kyyti ollut varsinaisesti samaa luokkaa, kuin samalla saarella valmistetussa Rollsissa, jollaista olen myös joskus hieman ajanut. Se oli herraskaista. Morgania sitä vastoin en ole edes nähnyt.Touho kirjoitti:Epäilemättä, mutta entäs sitten? Ei muuta tuota asiaa mitenkään. Kyseinen klassinen malli meni siitä piloille (tai tässä topiikissa tietty päivänkakkara), ja olisivat saaneet saman tien suunnitella kokonaan uuden mallin niiden muovipuskurien väliin. MG:n tapauksessa resurssit ei tietty riittäneet, vaan edessä oli aasialaisen massatuotannon alle hautautuminen.Maza kirjoitti:Mahtoiko niiden kammottavien muovipuskureiden takana olla joku lakipykälä?Touho kirjoitti:Uih, kyllä kelpais MG mullekin, ja miksei joku edustava MG-nainenkin, vaikka olenkin ollut enempi Healey-miehiä. Tuossa kuvassa olevat kelpais vaikka molemmat, kun tuo vieressä oleva saattaiskin olla abt. 1967 -mallinen Healey. Ellei sitten ole nuorempi MG. Joskus 1972 tai -73 jälkeen tuokin meni pikkaisen pilalle, kun siihen pistettiin jo silloin muotiin tulleet muovipuskurit.
Turussa taisin bongata viimeksi, tai toiseksi viimeksi pitkälle samanlaisen ja -värisen avomallin kuin tuo taustalla oleva. Jokunen klassinen MG ja muistaakseni yksi Morganikin on bongattu ihan vaan maantiellä kesällä. Piristäviä näkyjä moiset. Vähän kuin tuo Anni-tädin poseerauskuvakin, tosin hiukan eri paikkaa piristävänä.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Se on vaan tuo kunkku melkoinen Auervaara. Kaikki hompun naiset tuntuvat olevan sulaa vahaa miehen käsittelyssä. Niin kuin nyt Amanita ja Mailia.Thoth kirjoitti:Mailia ja Kunkku ne yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin!Mailia kirjoitti:Aivosi on keskiarvoa yksinkertaisempi.KunkkuJ kirjoitti:Mistä sä aina tiedät, mitä minä ajattelen?Anniel kirjoitti:Kyllä mä olen ihan namu edelleen, ainakin yhden miehen mielestä
Riitelevät kuin vanha pariskunta.
23.7.2011 Bella Italia http://www.elisanet.fi/bella.italia/Anniel kirjoitti:Kesällä niitä taas näkee:
14.08.2011 Britit kohtaavat, Mustiala, Tammela http://www.rrec.fi/britit/
20.-21.8.2011 Historic Grand Race, Ahvenisto, Hämeenlinna http://www.historicrace.fi
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kiitos vinkistä, laitetaan kalenteriin ja toivotaan mukavaa säätäTouho kirjoitti:23.7.2011 Bella Italia http://www.elisanet.fi/bella.italia/Anniel kirjoitti:Kesällä niitä taas näkee:
14.08.2011 Britit kohtaavat, Mustiala, Tammela http://www.rrec.fi/britit/
20.-21.8.2011 Historic Grand Race, Ahvenisto, Hämeenlinna http://www.historicrace.fi
Jos tuonne olet menossa, saatat hyvällä (tai huonolla, oman valinnan mukaan:) tuurilla bongata myös Touhon, kenties jopa ajokkeineen. Jos vaan aikataulut ja säät ovat suotuisat.
Yhtä rumia olivat yleensä, ja sääntöjen muuttaminen loi uuden "muodin". Vielä rumempia autoja tehtiin sitten lähempänä kasarikymmenen vaihdetta monella eri merkillä. Osa taas sai aikaan siedettävän näköisiäkin ajokkeja muovimuodin kera, kun malli tehtiin jo alunperin nuo muuttuneet määräykset ja muovipuskurit silmälläpitäen.Maza kirjoitti: Juuei siinä mitään, oli sitten kyseessä muovin muodikkuus tai laki, on se hirvittävän ruma. Tai siis sen se muuttaa, että muovimuodista ei ollut kyse. Samanlaisia puskureita oli muissakin brittisporteissa.
Juu on tuttavapiirissä myös ainakin Spitfireä, Lotusta ja sensemmoista. Onhan se varmaan "elämys" ajaa moisilla, jos niitä nykyautoihin vertaa. Silläpä noita pidetäänkin nykyään sunnuntaiautoina. Tai sitten ostetaan enempi nykytekniikkaa vaikka Caterham 7:n rakennussarjan muodossa.Yhden kerran pääsin ajamaan Triumph Spitfireä, olen aina pitänyt siitä autosta. Mutta sen ajaminen ei ollut ollenkaan niin mukavaa. Vaihteita sai runnoa kaksin käsin ja kytkin oli sangen vähäliikkeinen. Eikä kyyti ollut varsinaisesti samaa luokkaa, kuin samalla saarella valmistetussa Rollsissa, jollaista olen myös joskus hieman ajanut. Se oli herraskaista. Morgania sitä vastoin en ole edes nähnyt.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kolaroi paremmin!hatey kirjoitti:Herra vakuutustarkastajan laskelmien mukaan autoni korjauskustannukset ovat alle 40% uuden vastaavan auton hinnasta, joten autoni korjataan, enkä saa uutta autoa. Fokkeriin vaihdetaan koko oikea kylki ja takaluukku, sekä oikean puolen eturenkaan ripustukset ja nivelet, sekä vanne.
En viitti, nyt jo sattu niin paljon.Mailia kirjoitti:Kolaroi paremmin!hatey kirjoitti:Herra vakuutustarkastajan laskelmien mukaan autoni korjauskustannukset ovat alle 40% uuden vastaavan auton hinnasta, joten autoni korjataan, enkä saa uutta autoa. Fokkeriin vaihdetaan koko oikea kylki ja takaluukku, sekä oikean puolen eturenkaan ripustukset ja nivelet, sekä vanne.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Aijai, suht hanurista tuo että korjauslinjalle joutuu. Rekisteriteitoihinhan tulee merkintä että auto on kolaroitu = jälleenmyyntiarvo tippuu.hatey kirjoitti:En viitti, nyt jo sattu niin paljon.Mailia kirjoitti:Kolaroi paremmin!hatey kirjoitti:Herra vakuutustarkastajan laskelmien mukaan autoni korjauskustannukset ovat alle 40% uuden vastaavan auton hinnasta, joten autoni korjataan, enkä saa uutta autoa. Fokkeriin vaihdetaan koko oikea kylki ja takaluukku, sekä oikean puolen eturenkaan ripustukset ja nivelet, sekä vanne.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Ei hitsinpitsi! Miten ihmeessä saavat taiottua ajettavuuden taas kohdalleen? Otan osaa ja toivon parasta.hatey kirjoitti:Herra vakuutustarkastajan laskelmien mukaan autoni korjauskustannukset ovat alle 40% uuden vastaavan auton hinnasta, joten autoni korjataan, enkä saa uutta autoa. Fokkeriin vaihdetaan koko oikea kylki ja takaluukku, sekä oikean puolen eturenkaan ripustukset ja nivelet, sekä vanne.
Jaa mihin tietoihin tulee merkintä?redhat kirjoitti:Aijai, suht hanurista tuo että korjauslinjalle joutuu. Rekisteriteitoihinhan tulee merkintä että auto on kolaroitu = jälleenmyyntiarvo tippuu.
Tämä saattaisi kuulua oikeinkirjoitusketjuun, mutta kun virhe on noin paha, niin tänne. Ei perskules eturenkaassa mitään ripustuksia ole. Eihän se ole kiinni kuin vanteessa. Etupyörään ne ripustukset kuuluvat.hatey kirjoitti:... oikean puolen eturenkaan ripustukset ja nivelet, sekä vanne.
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Vänkyn vänkyn....KunkkuJ kirjoitti:Tämä saattaisi kuulua oikeinkirjoitusketjuun, mutta kun virhe on noin paha, niin tänne. Ei perskules eturenkaassa mitään ripustuksia ole. Eihän se ole kiinni kuin vanteessa. Etupyörään ne ripustukset kuuluvat.hatey kirjoitti:... oikean puolen eturenkaan ripustukset ja nivelet, sekä vanne.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Tuon ajettavuuden suhteen siinä ei ole mitään ongelmaa, sitähän ei ole ollut tehtaalta lähteissäänkään noissa taunuksissa. Paras vaihtoehto toki olisi ollut paalaus, mutta eihän ne viisaat aina muutenkaan tee niin fiksuja päätöksiä.Sherukka kirjoitti:Ei hitsinpitsi! Miten ihmeessä saavat taiottua ajettavuuden taas kohdalleen? Otan osaa ja toivon parasta.hatey kirjoitti:Herra vakuutustarkastajan laskelmien mukaan autoni korjauskustannukset ovat alle 40% uuden vastaavan auton hinnasta, joten autoni korjataan, enkä saa uutta autoa. Fokkeriin vaihdetaan koko oikea kylki ja takaluukku, sekä oikean puolen eturenkaan ripustukset ja nivelet, sekä vanne.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä jouduin kolariin 11.9. 2001 n. 30 metrin päässä silloisesta kotipihan portista (kuuntelin radiosta, miten maailman tyhmintä kansaa vastaan on hyökännyt heitä vastustavan jumalan väki). Kaukoidän auto tuli siihen aikaan omistamastani hiusgeeliautosta (Audi) kuljettajan kyljestä sisään. Siihen vaihdettiin käytännössä koko kylki ja sen jälkeen kuukauden välein aina eri luistonestoanturi. Tuon jälkeen alkoi vikailmoituksia tulla tasaiseen tahtiin. Ei siitä enää kunnollista autoa tullut, mutta kunnollisen hyvityksen sain siitä, kun pari vuotta vanhana vaihdoin sen saman konsernin parempaan merkkiin.Sherukka kirjoitti:Ei hitsinpitsi! Miten ihmeessä saavat taiottua ajettavuuden taas kohdalleen? Otan osaa ja toivon parasta.hatey kirjoitti:Herra vakuutustarkastajan laskelmien mukaan autoni korjauskustannukset ovat alle 40% uuden vastaavan auton hinnasta, joten autoni korjataan, enkä saa uutta autoa. Fokkeriin vaihdetaan koko oikea kylki ja takaluukku, sekä oikean puolen eturenkaan ripustukset ja nivelet, sekä vanne.