Pieni galluppi tässä Ajattelin siis kysästä että mihin olette kiinnittäneet
Apple tarrat jotka ovat tulleet laitteistojen mukana? Itellä on viel
käyttämättä kun PB tuli vasta toissapäivänä [H]
Viimeksi muokannut amanita, 23.10.2011 klo 11.45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Otsikon hienosäätöä
Tästä on ollut jo aikaisemmin viestiketju täällä. Kaapiss noita lojuu iso kasa ja yksi auton takalasissa.
Joku fiksu luuli sitä aluksi isoksi lokinpaskaksi....
Tietty, ei Apple tuosta koneesta mulle maksanut tai ilmaiseksi lahjoittanut, siispä miksi mainostamaan ilmaiseksi. Kaikenlaiset logot on boikotissa. Omat merkit tietty vähän poikkeuksena, tiettyyn rajaan asti.
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
Mulla ne on hyvässä tallessa. Muistan, että siirsin ne varmaan paikkaan, ettei vain joudu hukkaan. Nyt en vain muista missä se paikka on
Moneen otteeseen olen etsinyt, ja vaikka mistä.
kjk kirjoitti:Vanhin tarra (väritarra vuodelta 1986) on vielä Cavalet-salkussa. Laitoin sen joskus opiskeluaikana siihen enkä ole hennonnut ottaa pois..[H]
Tosin salkkukaan ei enää ole ollut aktiivikäytössä, vaan käytän sitä lähinnä satunnaisesti.
Uskomatonta!
Mullakin on vanha sateenkaaritarra Cavaletin kannessa.
Mac Mini 1,8GHz Core Duo, 1Gt/60Gt, Superdrive ! P4 2.4GHz, 2Gt/400Gt, R9800Pro ! Core2 Duo 2,0GHz, 2Gt/600Gt, R3650
Säästän toista seuraavan auton takalasiin läntättäväks, toisen luovutin kaverille että voi peittää lakkiaislahjaks saadun Acer- kannettavan logon sillä. Sen se kans teki!