Koska applelta ei ole vähään aikaan ullut uusia julkistuksia, niin päättivät alkaa karsimaan vanhojakin.
iPod Photosta siis tuli 5. generaation iPod. Hinnat vähän heilahtelivat, mutta muuten valikoima pysyi samana. Mahtaako pian saada jälleenmyyjiltä halpoja iPod Photoja kun tuote poistuu valikoimasta?
flntm kirjoitti:No voi paska!!! Tilasin pari viikkoo sit viel ton vanhan... ku ois vaan tienny ni..... haluuks joku ostaa vähän käytetyn ipodin!!!!!!!!!!
Rauhoitu hyvä mies, ei kai se nyt lakannut toimimasta sillä sekunnilla kun tämän ketjun luit?
Itse ostin muutamia viikkoja sitten 30gb Photon. 30gb mallihan poistui, joten oikein hyvä ostos oli. Nyt ei huvittaisi ostaa 20gb, puhumattakaan kalliimmasta 60 gigaisesta.
Oikein pätevä peli on ollut. Toimii kivasti ja näyttö on ihan ok. Suosittelen. Vielä kun iTripin saa kohta Lontoon-tuliaisina.
Ei ihan mut melkein... Hyvin hän se toimii pikkasen vaan harmittaa ku tuli ostettua se just tollasessa raossa. Tietysti se menetti aika paljon markkina arvoaan mut empä mä sitä mihinkään oo myymässä ni ei silläkään oo välii.
joonas kirjoitti:Itse ostin muutamia viikkoja sitten 30gb Photon. 30gb mallihan poistui, joten oikein hyvä ostos oli. Nyt ei huvittaisi ostaa 20gb, puhumattakaan kalliimmasta 60 gigaisesta.
Oikein pätevä peli on ollut. Toimii kivasti ja näyttö on ihan ok. Suosittelen. Vielä kun iTripin saa kohta Lontoon-tuliaisina.
- Joonas
Oletko käyttänyt sitä lenkeillä/kävelyllä tms.? Mietin vain olisiko tuo liian raskas malli lenkkimatkalle kaveriksi.