Hei olisi kysellyt, että voiko Snow Leopardin asentaa Apple MacBook "Core 2 Duo" 2.0 13" (White/07) Koneeseen. Vai meneekö kone totaalisen jumiin. Tuttuni unohti koneen salasanat ja nyt koko käyttis pitäisi asentaa uudelleen ja rupesin miettimään jos koneeseen olisi asentanut Snow Leopardin. Kannattaako kyseiseen koneeseen edes harkita sen asennusta. Jos ei niin onko tuon vanhan käyttiksen asennus kuinka hankalaa, kun en ole sitä asennellut.
Kiitos jo valmiiksi.
MBP 16” | iPhone 13 PRO | iPad mini | Watch 5 | TV - 4 gen http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
MacFinn kirjoitti:Olen SnowLeopardin asentanut 2006 malliseen valkoiseen MacBookiin. Eikä ainakaan vielä ole menneet totaalisen jumiin. Miksi menisi?
Okei. Kuullostaa hyvältä. Käskempä henkilön käydä ostamassa tuo Snow Leopardi ja asennellaan se koneeseen mielummin. Ajattelin aluksi, että jos koneessa ei olisi riittänyt tehot siihe tai, että se ei olisi ollut yhteensopiva tuon vanhemman mallin kanssa.
Eli ilmeisesti snowleopardin asennuslevyke koneeseen vaan ja asentelemaan.
MBP 16” | iPhone 13 PRO | iPad mini | Watch 5 | TV - 4 gen http://wheniskeynote.com
exlex kirjoitti:Hei olisi kysellyt, että voiko Snow Leopardin asentaa Apple MacBook "Core 2 Duo" 2.0 13" (White/07) Koneeseen. Vai meneekö kone totaalisen jumiin. Tuttuni unohti koneen salasanat ja nyt koko käyttis pitäisi asentaa uudelleen ja rupesin miettimään jos koneeseen olisi asentanut Snow Leopardin. Kannattaako kyseiseen koneeseen edes harkita sen asennusta. Jos ei niin onko tuon vanhan käyttiksen asennus kuinka hankalaa, kun en ole sitä asennellut.
Kiitos jo valmiiksi.
Mä asensin omaan 2.0 GHz Core Duo 2006 Macbookiin Snowleopardin 10.4.11:sta suoraan sillä 29 euron päivityslevyllä. Hyvin on toiminut. Suosittelen!
Siis voi järkky, että tää kone on tykki vaikka tää on näin vanha kone. Olin ihan ällikällä lyöty, kun tajusin tämän. Siis tää on lähes yhtä tehokas, kuin uudet koneet, vaikka kone on jo 4 vuotta vanha. Tälläinen PC-maailmassa olisi ihme.
Niskis kirjoitti:Mä asensin omaan 2.0 GHz Core Duo 2006 Macbookiin Snowleopardin 10.4.11:sta suoraan sillä 29 euron päivityslevyllä. Hyvin on toiminut. Suosittelen!
Ja sitten viran puolesta muistutus siitä, että tuon tekeminen vaatii 10.5 lisenssin omistamisen. Muutoin tulisi käyttää Mac Box Setiä.
Ja ennen kuin aiheesta alkaa pitkä kinastelu, muistuttaisin ko. keskustelun löytyvän jo täältä.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Niskis kirjoitti:Mä asensin omaan 2.0 GHz Core Duo 2006 Macbookiin Snowleopardin 10.4.11:sta suoraan sillä 29 euron päivityslevyllä. Hyvin on toiminut. Suosittelen!
Ja sitten viran puolesta muistutus siitä, että tuon tekeminen vaatii 10.5 lisenssin omistamisen. Muutoin tulisi käyttää Mac Box Setiä.
Ja ennen kuin aiheesta alkaa pitkä kinastelu, muistuttaisin ko. keskustelun löytyvän jo täältä.
Pyydän vakavasti anteeksi tästä. En ollut tietoinen.
Ehkäpä minut kuitenkin armahdetaan, kun ostin juuri uuden MBP:n jossa tulee siis ihan luvallinen Snow Leopard, ja toi edellinen vanhus pääsee eläkkeelle.
Pyydän vakavasti anteeksi tästä. En ollut tietoinen.
Ehkäpä minut kuitenkin armahdetaan, kun ostin juuri uuden MBP:n jossa tulee siis ihan luvallinen Snow Leopard, ja toi edellinen vanhus pääsee eläkkeelle.
EDIT: Olinkin väärässä, asensinsikin käyttiksen tällaisesta: http://store.apple.com/fi/product/MC681 ... TY3ODQ5OTY. Se on vissiin ihan sallittua? Olin vain jotenkin päätellyt että toi olisi sama asia kuin se SL päivityslevy x 5.