Ajattelin nyt vihdoin ja viimein ostaa tuon 79e lisenssin itselleni, mutta eihän tuo sitten onnistunutkaan. Kun yritän laittaa tuota ostoskoriin, saan virheilmoituksen "Apple Store - Page not found". Kokeilin jo olemassa olevalla iTMS tunnarilla ostaa ja tein uuden tunnarinkin -> Lopputulos sama.
Laitoin asiasta eilen postia Applelle, en tiedä kuinka kauan noiden käsittelyssä kestää. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia, tai jotain kiertotietä jolla tuon saisi ostettua? Odottavan aika on pitkä
Niin ja Spiidille tiedoksi että mä laitoin kanssa mailia eilen aiheesta.. Eikä ole tullut vielä vastausta. Odottavan aika on tosiaan pitkä.
Olen jo vuosia lueskellut tätä foorumia, ja löytänyt täältä vastauksia moneen ongelmaan :n käytössä.. ja nyt vasta rekisteröidyin tänne itse, hehe!
Kiitos kaikille tosiaan mahtavasta palstasta!
spiidi78 kirjoitti:Juuri sama ongelma meillä kaikilla näyttäisi olevan... ei vieläkään vastausta. Odotellaan...
Siellä tuntuu olevan kiirettä. Pari päivää odottelin erääseen toiseen juttuun vastausta. Tuli juuri
>>My name is Angie, and I am an advisor with the iTunes Store Support team. I would first like to apologize for the delay in responding to your inquiry. This is certainly not the customary wait time for a reply from iTunes Store Customer Support. We have been experiencing higher than expected volumes, and your patience is greatly appreciated.
mac_tumpelo kirjoitti:Siellä tuntuu olevan kiirettä. Pari päivää odottelin erääseen toiseen juttuun vastausta. Tuli juuri
>>My name is Angie, and I am an advisor with the iTunes Store Support team. I would first like to apologize for the delay in responding to your inquiry. This is certainly not the customary wait time for a reply from iTunes Store Customer Support. We have been experiencing higher than expected volumes, and your patience is greatly appreciated.
Kiitokset tiedosta, odottelu jatkuu Laitoin myös viestin toissa iltana.
Perjantaina tuli ilmoitus Applelta mailitse että ovat tekemässä asialle jotain. Ei kyllä koskaan tullut mitään kuittausta tikettiin että pitäis olla kunnossa. Mutta kun kokeilin niin toimii.
Perjantaina tuli ilmoitus Applelta mailitse että ovat tekemässä asialle jotain. Ei kyllä koskaan tullut mitään kuittausta tikettiin että pitäis olla kunnossa. Mutta kun kokeilin niin toimii.
Eli Spiidi kokeile sinäkin
Onnistuin hajottamaan iPhonen viikonloppuna (tai no, näytön valo pimeni yhtäkkiä eikä enää syty...), joten ostaminen taitaakin siirtyä ens kuuhun.. mutta hyvä että onnistui
Mä ostin accessin iOS Dev Programmiin tänään, sain mailin jossa aktivointikoodi ja linkki josta aktivoida access. Linkin klikkaaminen vie sivulle, jossa lukee lyhyesti vain, että
"We are unable to activate your Apple Developer Program membership because we are unable to successfully verify your identity. Please contact us and reference Enrollment ID# xxxxxxxxx for further assistance."
Pistin viestiä, katotaan kauanko kestää ja mikä tällä kertaa on ongelman nimi...
Eihän vaan satu olemaan skandeja nimessä tai osoitteessa. Minulla oli tälläinen tilanne ja arvelin että ongelma saattoi johtua tästä. Soitin developer supporttiin ja puhelun aikana ratkesi ongelma välittömästi. Olin aikaisemmin laittanut asiasta viestiä ja siihen ei kovinkaan nopeasti tullut vastausta.
-Markus
anttti kirjoitti:Mä ostin accessin iOS Dev Programmiin tänään, sain mailin jossa aktivointikoodi ja linkki josta aktivoida access. Linkin klikkaaminen vie sivulle, jossa lukee lyhyesti vain, että
"We are unable to activate your Apple Developer Program membership because we are unable to successfully verify your identity. Please contact us and reference Enrollment ID# xxxxxxxxx for further assistance."
Pistin viestiä, katotaan kauanko kestää ja mikä tällä kertaa on ongelman nimi...
Viimeksi muokannut Markus_Sa, 16.3.2011 klo 17.13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No onhan mulla :-) Kiitos vaan nopeasta vastauksesta, pitänee huomenna pirautella Applelle.
Huokaus... 2011 ja ääkkösongelmia esiintyy vieläkin. Hiukan noloa.
Markus_Sa kirjoitti:Eihän vaan satu olemaan skandeja nimessä tai osoitteessa. Minulla oli tälläinen tilanne ja arvelin että ongelma saattoi johtua tästä. Soitin developer supporttiin ja puhelun aikana ratkesi ongelma välittömästi. Olin aikaisemmin laittanut asiasta viestiä ja siihen ei kovinkaan nopeasti tullut vastausta.
-Markus
anttti kirjoitti:Mä ostin accessin iOS Dev Programmiin tänään, sain mailin jossa aktivointikoodi ja linkki josta aktivoida access. Linkin klikkaaminen vie sivulle, jossa lukee lyhyesti vain, että
Markus, satutko vielä muistamaan mistä kaivoit puhelinnumeron, mihin soitit?
Markus_Sa kirjoitti:Eihän vaan satu olemaan skandeja nimessä tai osoitteessa. Minulla oli tälläinen tilanne ja arvelin että ongelma saattoi johtua tästä. Soitin developer supporttiin ja puhelun aikana ratkesi ongelma välittömästi. Olin aikaisemmin laittanut asiasta viestiä ja siihen ei kovinkaan nopeasti tullut vastausta.
-Markus