PERUTTU: MacBook Pro 13" MC374K/A
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
-
mace74
PERUTTU: MacBook Pro 13" MC374K/A
Viesti Kirjoittaja mace74 »
Sisältää: Mukaan täysi myyntipakkaus.
Toimitus: Nouto viikolla 11. Tre ja 12. Hki tai postitus onnistuu.
Maksu: Käteinen, tilisiirto
Myyjä: Yksityinen
Ensimmäinen omistaja: yksityinen
Koneen speksit: MC374K/A 2.4GHz, 250Gb ja 4Gb
Tarkat speksit:
Prosessori Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz
Näytönohjain NVIDIA GeForce 320M
Keskusmuisti (GB) 4
Kiintolevyntila (GB) 250
Käyttöjärjestelmä Mac OS X v10.6
Battery cycles: 56
Battery: 98%
Takuuta voimassa 5kk.
Mac2Sell arvio:760e / tarjoa!
o4o neli neli 9 36 yks yks / Mikkis
Varauksen tehnyt ei ilmoittanut määräaikaan mennessä joten palautellaan myyntiin.
-
lifeadeath
Re: M: MacBook Pro 13" MC374K/A
Viesti Kirjoittaja lifeadeath »
Maili: Lifeanddeathproductions (at) hotmail.com
-
mace74
-
sshamina
Viesti Kirjoittaja sshamina »
sshamina (at) hotmail.com
-
mace74
-
mace74
-
sshamina
Viesti Kirjoittaja sshamina »
-
mace74
-
mace74
-
zacke
Viesti Kirjoittaja zacke »
millanen macbook pro nyt siis on kyseesä 13" vai 15" tuumanen? (otsikko ja texti ovat ristiriidassa)
Ja mitä mallia tämä on? late 2008?
-
Arri
Viesti Kirjoittaja Arri »
Mistä kohtaa ne on ristiriidassa? Lukaseppa uusiksi.zacke kirjoitti:Terve,
millanen macbook pro nyt siis on kyseesä 13" vai 15" tuumanen? (otsikko ja texti ovat ristiriidassa)
Ja mitä mallia tämä on? late 2008?
-
zacke
Viesti Kirjoittaja zacke »
-
mace74
Googlekin kertoozacke kirjoitti:Ohops, anteeksi tuo.Niin mikä toi MC374K/A malli on. Onko se sellanen uudella designilla ja minkä vuosimallin?
http://www.veikonkone.fi/APPLE-MC374K/A-MACBOOK-PRO
Ja yhä edelleen, parhaiten tavoittaa puhelimitse viestillä. Toki soittaakkin voi.
Kuva liitteenä:
-
duuso
Viesti Kirjoittaja duuso »
Mace74 on myynyt samantyyppistä koneita aiemminki:
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 9&t=151988 MB990K "varattu"
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 9&t=149961 MC374K "myyty"
-
mace74
duuso kirjoitti:Kone on nähtävästi tätä kirjoitettaessa Suomen rajojen ulkopuolella ja myyjä ilmeisesti haluaisi ensijaisesti kaupata sen postitse. Kaupat kasvotusten tulee sitten toisena vaihtoehtona, mutta nähtävästi tämä kauppatapa on herättänyt enemmän mielenkiintoa jos olen jonossa kolmantena tmv.
Mace74 on myynyt samantyyppistä koneita aiemminki:
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 9&t=151988 MB990K "varattu"
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 9&t=149961 MC374K "myyty"
Kone myydään ensimmäiselle joka tekee hyväksytyn tarjouksen ja sen myös maksaa, olkoon vaikka käteisenä tai tilisiirtona. Varauksia en ota vastaan. Nouto toki onnistuu ellei ole mennyt ennen Suomeen saapumista. Tämän olen kaikille kiinnostuneille tehnyt selväksi ja noutoajat ovat myös mainittu ilmoituksessa. Nouto ja face-to-face tai postitse, kumpikin ihan yhtä hyviä tapoja ja käy minulle. Silloin vain pätee se laki että nopein saa koneen. Mitä tässä on ihmeellistä?
-
duuso
Viesti Kirjoittaja duuso »
Mahdollisesti vaikka se että kone pitäisi maksaa ja jäädä odottamaan sen saapumista Suomen ulkopuolelta lähettipalvelulla x – myynti kun olet reissussa ja kiiree saada rahat koneesta. Tälläisestä järjestelystä voisi jatkossa mainita jo alotusposteissa.mace74 kirjoitti:Kone myydään ensimmäiselle joka tekee hyväksytyn tarjouksen ja sen myös maksaa, olkoon vaikka käteisenä tai tilisiirtona. Varauksia en ota vastaan. Nouto toki onnistuu ellei ole mennyt ennen Suomeen saapumista. Tämän olen kaikille kiinnostuneille tehnyt selväksi ja noutoajat ovat myös mainittu ilmoituksessa. Nouto ja face-to-face tai postitse, kumpikin ihan yhtä hyviä tapoja ja käy minulle. Silloin vain pätee se laki että nopein saa koneen. Mitä tässä on ihmeellistä?
Voin ostaa koneen tarjoamaani hintaan heti kun saavut Suomeen ja saadaan kaupat tehtyä kasvotusten/pakettina avausoptiolla, ennakkoon tälläistä on vähän riskiä maksaa. Ei se kai ole varaus vaan sovittu keissi joka odottaa saapumistasi.
-
mace74
Muutamia juttuja jotka ei nyt putoa minuun.duuso kirjoitti:Mahdollisesti vaikka se että kone pitäisi maksaa ja jäädä odottamaan sen saapumista Suomen ulkopuolelta lähettipalvelulla x – myynti kun olet reissussa ja kiiree saada rahat koneesta. Tälläisestä järjestelystä voisi jatkossa mainita jo alotusposteissa.
Voin ostaa koneen tarjoamaani hintaan heti kun saavut Suomeen ja saadaan kaupat tehtyä kasvotusten/pakettina avausoptiolla, ennakkoon tälläistä on vähän riskiä maksaa. Ei se kai ole varaus vaan sovittu keissi joka odottaa saapumistasi.
-En ole reissussa vaan ASUN töiden puolesta ulkomailla vaikka Suomi onkin kotimaani.
-"Sovittu keissi" jossa ostajalla ei lepää rahaa = varaus. Tuollaisesta on hyvin yksinkertaista vetäytyä jättämällä vastaamatta esim. meileihin, YV:nä tulleisiin yhteydenottoihin tai puhelimeen. Se on nähty ja koettu.
-Montako pakettia Suomessa seilaa "maksu ensin, paketti postiin"-periaatteella lähetettynä? Vastaan puolestasi, monta!
Mikä tekee tästä erilaisen? Koneen saa noutaa kun olen Suomessa lomalla jos kone minulla silloin vielä on, paikat ja ajat olen ilmoittanut avausviestissä. Tämän olen myös sinulle henk kohtaisesti ilmoittanut.
Varaamaan en kuitenkaan konetta ala. Jos joku haluaa koneen aiemmin (kuin mainittuina aikoina noutaa mainituista paikoista) ja välttää riskin että kone meneekin aiemmin kaupaksi, laitan koneen postiin ja kolmessa päivässä posti sen kotiin tuo. Tuossakin on ainoastaan yksi ero Suomesta lähetetystä "rahat tilille, paketti postiin"-pakettiin ja se ero on yhden, maks kahden päivän pidempi toimitusaika.
Onko muuta kysyttävää?
-
Repe Ruutikallo
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kyllähän niitä etukäteen maksettuja koneita postissa seilaa, mutta jää niitä myös seilaamatta. Huomattavalle joukolle hyväuskoisia ostajia on käynyt niinkin. Ymmärtänet siis pointin.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
mace74
mace74 kirjoitti: Toimitus: Nouto viikolla 11. Tre ja 12. Hki tai postitus onnistuu.
Maksu: Käteinen, tilisiirto
Myyjä: Yksityinen
Ensimmäinen omistaja: yksityinen
Missä noista mainitaan että nouto ei käy tai postitus olisi ykkösvaihtoehto? Niin kauan kun raha ei liiku, ymmärtääkseni kuitenkin omistan tuon koneen ja päätän mitä sille teen? Jos joku haluaa sen heti, myyn sen heti. Jos joku haluaa ostaa face-to-face (josta en ole kieltäytynyt missään vaiheessa) ja siten ottaa riskin että myyn oman koneeni ennen kun olen Suomessa ilmoituksessa mainituissa paikoissa mainittuina aikoina, se on hänen oikeutensa. Ketään en halua pakottaa ostamaan konettani.mace74 kirjoitti:Koneen saa noutaa kun olen Suomessa lomalla jos kone minulla silloin vielä on, paikat ja ajat olen ilmoittanut avausviestissä. Tämän olen myös sinulle henk kohtaisesti ilmoittanut.
Varaamaan en kuitenkaan konetta ala. Jos joku haluaa koneen aiemmin (kuin mainittuina aikoina noutaa mainituista paikoista) ja välttää riskin että kone meneekin aiemmin kaupaksi, laitan koneen postiin ja kolmessa päivässä posti sen kotiin tuo.
Olen myös tarjonnut tälle Treelta kotoisin olleelle ja "vikinän" alunpitäen aloittaneelle mahdollisuutta lähettää koneen postiennakkoa vastaavalla rahtifirman palvelulla, jossa kulut hieman isommat ja näkee mitä vastaanottaa mutta sekään ei ole hyvä.
Näin ollen poistan koneen myynnistä ja myyn muiden foorumeiden kautta joissa ei tällaista kitinää ilmene.Ylläpidolle olen myös muuhun aiheeseen liittyvässä keskustelussa informoinut että tämä kone eri yksilö kuin aiemmin myyty vastaava ja tarvittaessa sen pystyn myös pitävästi todistamaan. Tämä kauppa ja aihe on loppuun käsitelty.
-
Repe Ruutikallo
- Vuoden Homppulainen 2009
Re: PERUTTU: MacBook Pro 13" MC374K/A
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka