Sitten ei muuta hyvää löydykkään tästä päivästä...vain stressiä ja kouluhommia
Ai niin! Naistenpäivä: Hyvä tekosyy lähettää tekstareita tytöille joihin vastataan!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja ipot »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja ipot »
Villi veikkaus: Täydellisellä on jo kaikkea?hatey kirjoitti:Miksen minä saa tekstareita, vaikka olen paras?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä pääsin aikoinaan koulun piikkiin reissaamaan ympäri Eurooppaa, ja Venäjälläkin tuli heitettyä mutka. Kivaa oli.redhat kirjoitti:Mä lähren huomenna Tampereel. Mukavaa koulunkäyntiä kun pääsee matkustelemaan eikä ite tarvi maksaa mitään.
Joo, mut tahtoo lisää.ipot kirjoitti:Villi veikkaus: Täydellisellä on jo kaikkea?hatey kirjoitti:Miksen minä saa tekstareita, vaikka olen paras?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
"Ich brauche vieles und viel davonhatey kirjoitti:Joo, mut tahtoo lisää.ipot kirjoitti:Villi veikkaus: Täydellisellä on jo kaikkea?hatey kirjoitti:Miksen minä saa tekstareita, vaikka olen paras?
Tauvo kirjoitti:heppikepo kirjoitti:surkeaa touhua tai kettumainen auto. omasta irtoaa akun kiinnikkeet pyörittämällä kaksi siipimutteria auki. toki johdot pitää irrottaa jakarilla mutta tuossa asiassa olen japanilaisestani ylpeä. itse korjaaminen on todella helppoa.Tauvo kirjoitti:Katsellessani kun kaksi koulutettua äijää kiroili ja tappeli sen irroittamisen ja paikalleen laittamisen kanssa lämpimässä hallissa reilu puolituntia. Ei harmittanut yhtään, ettei tullut yritettyä sitä itse huonoilla työkaluilla parinkymmenen asteen pakkasessa ulkona.Jone kirjoitti:^^Eikös ois ollu helpoin hakea sillä kaverin mersulla kaapelien sijaan se uusi akku ja tökätä se suoraan paikalleen?
Edit: Siitä 125 €:n kustannuksesta, oli akun osuus 117 €.
tuolla hinnalla on jo sen verran katetta akulla että parempi olikin että asensivat melkein samaan hintaan
Kyllä tuossa on konetila aika täynnä muovia ahdinta ja letkua sekä muuta härpäkettä. On kyllä ihan rehellisesti aika hankala toimenpide. Katselin hätäisesti Vartan akkuja, jollainen tuohonkin laitettiin, enkä kyllä siinä valossa pitänyt tuota kovin kalliina.
Väittivät huollossa, että tuo malli tarvitsee laadukkaamman akun kuin perusversio, kun autossa on kaikki mahdolliset turhuudet, joita niihin saa...
Tiedä sitten onko totta, mutta nyt ainakin toimii taas...
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Paljoko ne sulle maksaa, että lähdet Tampereel? Ei kai sinne kukaan vapaaehtoisesti (eikä varsinkaan ilmaiseksi) mene. Mullakin on yks kaveri Tampereella mutta niin vaan ilmoitti junailevansa täksi päiväksi Seinäjoelle!redhat kirjoitti:Mä lähren huomenna Tampereel. Mukavaa koulunkäyntiä kun pääsee matkustelemaan eikä ite tarvi maksaa mitään.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Sähän oletMacco kirjoitti:Sain sähköpostia Norjasta:You`re super!! :-)
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Heti tuli mieleeni:Macco kirjoitti:Sain sähköpostia Norjasta:You`re super!! :-)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Liiton tyty?amanita kirjoitti:Postia Modelasta: Totta hitossa me ollaan supereita!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Heh, olen kiertänyt kaikki liitot tosi kaukaa, oman alan yhdistys on epäpoliittinen ja ammattikunnan koulutukseen satsaava, sinne mätkähdin.darthmother kirjoitti:Liiton tyty?amanita kirjoitti:Postia Modelasta: Totta hitossa me ollaan supereita!
Viesti Kirjoittaja Teemuz »