Hei.
Tämmöne olis ongelma.
Oon tehny tommosen dokkarin joka poltetaan levyl. Noh ny mun pitäs saaha myös swf/pdf muotone teksti (55 sivuu) tohon rinnalle se onnistuu. No sit osaan myöskin hyperlinkin tehä webbiin.
Ongelmana on, etten saa tota mun swf ja/tai pdf muotost linkitettyy, rinnalle kylläkin.
http://www.dvdstudiopro.co.uk/tutorials/dvdccess/ tommosen linkin löysin ja loin
file:///Volumes/Työt/1/1.pdf tämmösen mut tolla linkillä se ei mee. Siis sen pitäs ihan simuloinnin kautta mennä.
Oon kylläkin kokeillu polttaaki juuri ton ohjeiden mukaan, mut mustaa ruutua näyttää.
Oisko joku kiltti ja osais auttaa.
Final Cut Studio: DVD Studio Pron Hyperlink -ongelma
Koko liikkuvan kuvan kirjo
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
Final Cut Studio: DVD Studio Pron Hyperlink -ongelma
Viesti Kirjoittaja Rope1986 »
-
Re: Final Cut Studio: DVD Studio Pron Hyperlink -ongelma
Minulla on kaikki tiedostot kansioittain samassa paikassa kuin tuo dspproj -filu, eli tallennuksessa muodostunut filu
-
Re: Final Cut Studio: DVD Studio Pron Hyperlink -ongelma
Elikkäs, vähän selvittelyjä, et mites tommosen dvd:n/video_ts:n vienti flashiin onko mahdollista. Eli video on omani ja se sisältää tekstityksiä kaksin kappalein, joten linkit (myös tekstitysten poissaamiseksi) olisi pakko saada ihan linkattua (eli pelkkä kaukosäätimestä/valikosta naputtelu ei riitä, vaan ihan linkit valikkoon).
Toki kyseises linkis on valikotkin eli olisi aivan hienoa jos siihen saisi myös ne valikot mukaan, mutta nämä eivät ole pakollisia. Joten jos jollain on flash -tietoa niin mielellään vinkkii tänne.
Lisäksi kyseisessä videossa on kohtaukset (jotka eivät tosin ole välttämättömyys), mutta niiden pois jättäminen voi olla murskaavaa lopputuloksen kannalta.
Olen tutkiskellut, että flv:ksi muuttamisessa saa ainoastaan jommankumman tekstityksistä ja video-osuudet, mutta mites muuten. Menee myöskin hankalaksi mikäli videota joutuu monia kertoja importtaamaan, eli toimivia ratkaisuja otetaan vastaan.
Kyseessä on kuitenkin myös työ, johon pitäisi saada swf tekstitiedosto mukaan (55sivuu, joten valikoiksi muuntaminen ei tule kysymykseenkään).
Toki kyseises linkis on valikotkin eli olisi aivan hienoa jos siihen saisi myös ne valikot mukaan, mutta nämä eivät ole pakollisia. Joten jos jollain on flash -tietoa niin mielellään vinkkii tänne.
Lisäksi kyseisessä videossa on kohtaukset (jotka eivät tosin ole välttämättömyys), mutta niiden pois jättäminen voi olla murskaavaa lopputuloksen kannalta.
Olen tutkiskellut, että flv:ksi muuttamisessa saa ainoastaan jommankumman tekstityksistä ja video-osuudet, mutta mites muuten. Menee myöskin hankalaksi mikäli videota joutuu monia kertoja importtaamaan, eli toimivia ratkaisuja otetaan vastaan.
Kyseessä on kuitenkin myös työ, johon pitäisi saada swf tekstitiedosto mukaan (55sivuu, joten valikoiksi muuntaminen ei tule kysymykseenkään).
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka