Iippo777 kirjoitti:Olet niin väärässä, ettet edes tajua... Suomalainen ihminen EI PUHU EIKÄ PUHISE mikäli on tyytyväinen hankintaansa. Ettei vaan se toinen kaveri saisi ostaa halvemmalla...
Se turpa aukeaa vasta, kun tapahtuu vääryys. Tää on 99% paikkaansa pitävää.
Mä itse tilasin uudeen koneen (täysin tietoisesti) melkein 100€ kalliimmalla, kun mun duunikaveri ja MIKSI ? Koska mä olin löytänyt myyjän, joka oli muutakin kuin pelkkä alennus automaatti. On olemassa "myyjiä" ja myyjiä.
En tässä enää enempää pilaamaan tätä myynti-ilmoa, mutta mikäli se uuden mäkin hankinta on kiinni sulla jostain kympeistä tai satasista niin hei Gigantista saan varmaan jonkun tosi kivan Acerin kannettavan huomattavasti halvemmalla!
Missä Repe ja te muut olitte, kun Huuto.netissä myytiin ipadejä tonnilla pala viime vuonna hieman jenkki-julkasun jälkeen ?
nim. Muisti kannattaa ostaa nyt !
Hah hah, mukavaa aina lukea sitä viimeistä totuutta kun muut ovat väärässä ja itse oikeassa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Olet mielestäni itse väärässä, miksi eri keskustelufoorumeilla on hintavinkki -osioita olemassa hyvinkin aktiivisin kannanotoin jos kaikki ajattelevat kuten sinä pienessä päässäsi? Tässähän myös nimenomaan kannustettiin hommaamaan samalla rahalla uudempaa ja tehokkaampaa laitetta, että kukaan ei ehkä tietämättömyyttään maksaisi vanhasta kamppeesta liikaa.
Konehankintani ei ole myöskään kiinni satasista tai kympeistä, voin samalta istumalta halutessani laittaa tilaukseen Applen storesta vaikka koko tuoteperheen, mutta tässä oli kyse siitä, että myydään vanhaa kampetta järjettömällä hinnalla versus uusi, tehokkaampi ja muutenkin parempi kampe. Harmiksesi Acerit eivät myöskään kiinnosta eikä muutenkaan ole tullut ikinä hommattua mitään skeidaa nurkkiin lojumaan, viimeaikoina olen nostanut Applen samasta AcerAsusMSI yms. skeida -segmentistä pois potentiaalisten hankintojen piiriin, joten siksi pyysin tarjouksen siitäkin.
En pyytänyt tarjousta vain halvimman hinnan takia vaan olin kuullut hyvää myös muuten ko. myyjästä palvelunopeutensa suhteen ja tarjous tulikin nopeasti. Yksi syy tarjouksen pyytämiseen on myös esim. 15" -mallissa oleva naurettava ja kivikautinen perustarkkuus näytössä, hi-res on pakkohankinta jos siihen valinta päätyy, joten sitä perushyllykamaa ei voi edes käydä suoraan kaupoista ostamassa. Kiertely aiemmin pk-seudun Apple-kauppiaiden luona ei myöskään tarjonnut mitään ylimääräistä hyvää kalliimpien hintojen tueksi, kohtaamani myyjät eivät tienneet laitteista mitään mitä en jo itse tiennyt ja muutenkin oli todella osaamaton vaikutelma eikä myyjän taitojakaan oikein ollut, eli odotettiin vähän kuin tuote myisi itse itsensä, mistä siis ei Applenkaan kohdalla ole aina kyse.
Kyse ei myöskään varmaan ollut mitä Huuto.netissä myydään, luulisin, että tässä oli kyse Hopeisesta Omenasta ja sen kirjoituksista? iPadin jenkkijulkaisun jälkeinen vertailu kyllä sinänsä ontuu, MacBook Pro -mallistoa on ollut Suomessa vallan mainiosti tarjolla, toisin kuin mainitsemaasi iPadia sen tuoreimpina hetkinä. Järjetöntähän aikoinaan oli kyllä iPhone nelosestakin maksaa täällä pyydettyjä tonnin hintoja, mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa, aivan kuten tämänkin myynti-ilmoituksen kohdalla. Jokainen myyjä voi kuitenkin hinnoitella itse tuotteensa ja jos kauppa ei käy, niin yleensä hinta ei kohtaa laitteen markkina-arvoa.