Omasta mielestä sellainen pyöriväteräinen on hellempi ja ajaa ainakin minun karvoitusta paremmin. Geenit kun ovat sellaiset, että saisi ajaa kaksi kertaa päivässä jos haluaisi olla siloposkinen. Teräverkkokone minulla oli ennen ja se kyllä nipisteli ja repi välillä niin paljon, että siirryin sen vuoksi pitkäksi aikaa höyliin. nykyäänkin mieluummin ajan höylällä jos viitsin.Salamijakk kirjoitti:Täällä on näköjään näitä sähköpartamiehiä muitakin. Olisi uuden laitteen osto edessä, sillä varaterästö maksaa liikaa.Tauvo kirjoitti:Outoja laitteita nuo sähköparran ajamiseen tarkoitetut sähköpartakoneet. Pitäisi kaksi kertaa päivässä ajella naama. Höylällä menee kerran päivässä, jos vaan viitsii...
Mulla on Philishave Cool Skin, terän itsensä teroittava pyöriväteräkone. Kumpi olisi parempi pyörivillä terillä vai teräverkolla varustettu kone näissä uusissa kehittyneissä koneissa, kokemuksia kiitos?
Varmasti ne teräverkot ovat kehittyneet vuosien kuluessa, mutta minä päätin tämän viimeisimmän kanssa, etten ala koekaniiniksi siinä asiassa kun eivät kuitenkaan minulle siitä maksa...
Philishaveeni olen ollut erittäin tyytyväinen, kone pitää ladata n. 3-4 kertaa vuodessa, mikä on ihan mielestäni uskomattoman hyvä suoritus. Se on nyt n. 2 vuotta vanha kone ja on ladattu siis ehkä 6-7 kertaa...