Myydään kesällä 2006 ostettu valkoinen MacBook. Prosessori on 1,83 GHz Core Duo, muistia 2GB. Kiintolevy vakio 60 GB. DVD-asema on combodrive, eli kirjoittaa CD-R(W):t mutta ei DVD:tä. Akku on huonossa kunnossa, ei käytännössä voi käyttää ilman laturia. Kuoret on kellastuneet, kuten näillä koneilla on tapana. Lisäksi kuorissa on normaalia käytöstä tullutta pikkunaarmua, mutta ei mitään syviä naarmuja eikä konetta ole koskaan tiputettu. Combodrive temppuilee, eli satunnaisesti ei lue levyjä. Levyjen kirjoitus ei onnistu. Bluetooth ei myöskään toimi aina. BT-ongelmaan saattaisi auttaa joku resetointi? WLAN toimii muistaakseni ihan OK, tosin Parallels aiheutti joskus pätkimisiä. En tiedä oliko tämä softaongelma vai rautavika. Ethernet toimii täysin. Trackpadin nappi temppuilee (välillä ei rekisteröi painalluksia). Taustavalo värisee kylmänä, muutaman minuutin käytön jälkeen tasoittuu ja palaa normaalisti.
Eli täyttä Apple-laatua koko rahalla. Konetta ei ole ikinä pahoinpidelty ja ihan normaalilla käytöllä se on tähän kuntoon saatu. Mukana seuraa verkkolaturi, myyntipakkaus, ostokuitti (jos sitä ylipäänsä haluaa koska takuuta ei ole voimassa). Kiintolevy toimitetaan tyhjennettynä, mukana tulee koneen kanssa tullut Tiger-lisenssi ja iLife-paketti.
Mac2Sell arvioi tällaisen koneen hinnaksi 230 €, mutta ottaen viat huomioon pyyntihinta on 150 € tai tarjous. Mikään pakko tätä ei ole myydä, joten älkää laittako mitään 50 € + pk tarjouksia.
MYYTY: MacBook CD 1.83GHz, 2GB
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
Entropia
MYYTY: MacBook CD 1.83GHz, 2GB
Viesti Kirjoittaja Entropia »
Viimeksi muokannut amanita, 21.3.2011 klo 11.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Apple-romuista eroon hankkiutunut
-
Entropia
Re: M: MacBook CD 1.83GHz, 2GB
Laitan illalla vielä kuvia. Lisäksi ilmoituksesta unohtui DVI-häntä jne., lisään nekin illalla.
Viimeksi muokannut Entropia, 20.3.2011 klo 9.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Entropia
Moi. Nyt tulee vihdoin noita kuvia, pahoittelen viivästyksestä.
http://entropia.1g.fi/kuvat/MacBook%20for%20sale/
Aiemman ilmoituksen lisäksi kauppaan kuuluu myös hyväkuntoinen Tucanon laukku (en muista mallia, kts. kuvat), MiniDVI-DVI ja MiniDVI-TV-Out -hännät joilla kuvan saa ulkoisiin lähteisiin. Mac Remote kuuluu myös kauppaan. MiniDVI-DVI palikkaa en muistanut kuviin laittaa esille. Hiirtä en valitettavasti enää muuton jäljiltä löytänyt, joten se ei tule mukana.
Tällä hetkellä korkein tarjous on 140 EUR + postit. Jos ei tule korkeampaa tarjousta tämän päivän aikana niin huomenna lyön kaupat lukkoon. Mac2Sell -linkkiä oli myös kysytty, se on tässä: http://www.mac2sell.net/permalink/?id=6 ... 0bcc5f84bc.
Tarkennetaan vielä, että kone on täysin käyttökelpoinen eikä muita tyyppivikoja ole esiintynyt kuin tuo kuorien kellastuminen.
http://entropia.1g.fi/kuvat/MacBook%20for%20sale/
Aiemman ilmoituksen lisäksi kauppaan kuuluu myös hyväkuntoinen Tucanon laukku (en muista mallia, kts. kuvat), MiniDVI-DVI ja MiniDVI-TV-Out -hännät joilla kuvan saa ulkoisiin lähteisiin. Mac Remote kuuluu myös kauppaan. MiniDVI-DVI palikkaa en muistanut kuviin laittaa esille. Hiirtä en valitettavasti enää muuton jäljiltä löytänyt, joten se ei tule mukana.
Tällä hetkellä korkein tarjous on 140 EUR + postit. Jos ei tule korkeampaa tarjousta tämän päivän aikana niin huomenna lyön kaupat lukkoon. Mac2Sell -linkkiä oli myös kysytty, se on tässä: http://www.mac2sell.net/permalink/?id=6 ... 0bcc5f84bc.
Tarkennetaan vielä, että kone on täysin käyttökelpoinen eikä muita tyyppivikoja ole esiintynyt kuin tuo kuorien kellastuminen.
Viimeksi muokannut Entropia, 20.3.2011 klo 12.22. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Entropia
Myyty! Korkein tarjous oli 150 EUR + pk.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Re: MYYTY: MacBook CD 1.83GHz, 2GB
Viesti Kirjoittaja amanita »
Otsikko päivitetty myyjän puolesta.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
nipa11
Re: MYYTY: MacBook CD 1.83GHz, 2GB
Viesti Kirjoittaja nipa11 »
Palaan tähän viestiin vielä.
Viestin ilmoituksessa lukee, että myyty hintaan 150+pk, minä olin se joka hyväsyin myyjän pyynnin. Aamulla myyjä kuittasi minulle, että kone on minun johon vuorostani kuittasin, omat tietoni johon myyjä voisi koneen lähettää, myyjä vielä kuittasi ok ja sen jälkeen lähetti uuden viestin jossa pahoitteli, että olikin jäänyt joku tarjous edelliseltä päivältä huomioimatta (tässä vaiheessa kello taisi näyttää klo14) ja pitääkin myydä kyseiselle henkilölle. Itse olin siis myös tarjonnut edellisenä iltana. Mielestäni olisi ollut reilua kuitata tähän ketjuun jotta kaikki olisiva olleet ajantasalla siitä missä mennään.. Nyt jäi vähän p*ska maku suuhun.
Viestin ilmoituksessa lukee, että myyty hintaan 150+pk, minä olin se joka hyväsyin myyjän pyynnin. Aamulla myyjä kuittasi minulle, että kone on minun johon vuorostani kuittasin, omat tietoni johon myyjä voisi koneen lähettää, myyjä vielä kuittasi ok ja sen jälkeen lähetti uuden viestin jossa pahoitteli, että olikin jäänyt joku tarjous edelliseltä päivältä huomioimatta (tässä vaiheessa kello taisi näyttää klo14) ja pitääkin myydä kyseiselle henkilölle. Itse olin siis myös tarjonnut edellisenä iltana. Mielestäni olisi ollut reilua kuitata tähän ketjuun jotta kaikki olisiva olleet ajantasalla siitä missä mennään.. Nyt jäi vähän p*ska maku suuhun.
6 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka