niin, pari päivää sitten alko tuo lacien ulkonen levy itsekseen poistaa itsensä. yllättäen, tuosta vaan. ruutuun ilmestyy virheilmoitus, jossa sanotaan, että laite on poistettu väärin. höh. ite se sen poisti, enkä mie.
kummallista on, ettei mikään ole muuttunut. ainut päivitys minkä olen viime aikoina tehnyt oli se itunes-päivitys, joka äskettäin ilmesty.
toivottavasti se ei tee tota sitte ku pitäs oikeesti tehdä töitä ja käyttää matskua sieltä[:(]
kovalevy poistaa itsensä
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: kovalevy poistaa itsensä
Viesti Kirjoittaja funfunk »
Onkos sulla winsujen virransäästö päällä? Jos niin koita asetusta et ei sammu koskaan.
_ff_
_ff_
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Lyön satasen vetoa, että Nokian kännykkä aiheuttaa sporaadisen poistamisen? Onko sulla kännykkä levyn läheisyydessä? Kokeile soittaa omaan kännyysi ja katso jos se aiheuttaa.
-
Viesti Kirjoittaja MarQ »
itse asiassa kaivoin vanhan nokialaiseni äskettäin esille, kun jätin motorolan laturin 300km päähän... ja kyllä se elin on tuossa koneen vieressä, ja näin ollen myös levyn, köllötellyt. hitsinpitsi, siitäkö se johtuu? mulla ei nyt oo toista puhelinta millä testata, mut täytyypi kokeilla kun on mahdollista.
jos se noin helposti korjaantuu, että siirtää vaan kapulan hiukan kauemmas, niin mainiota! kiitos[:)]
jos se noin helposti korjaantuu, että siirtää vaan kapulan hiukan kauemmas, niin mainiota! kiitos[:)]
smack my pizza!
-
Niin minä vähän epäilin. Katsos itse pähkäilin saman ongelman kanssa aikoinani, kunnes huomasin syy-yhteyden kun kännykkä soi... ![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tästähän oli joskus Hompun alkuaikoina juttua kun ihmeteltiin Lacien kummallista juntturointia ja syylliseksi on aina tällaisissa tapauksissa osoittautunut lähellä oleva kännykkä. Kännykkä kauemmas ja alkaa pelaamaan.MarQ kirjoitti:itse asiassa kaivoin vanhan nokialaiseni äskettäin esille, kun jätin motorolan laturin 300km päähän... ja kyllä se elin on tuossa koneen vieressä, ja näin ollen myös levyn, köllötellyt. hitsinpitsi, siitäkö se johtuu? mulla ei nyt oo toista puhelinta millä testata, mut täytyypi kokeilla kun on mahdollista.
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja MarQ »
noo, mie en oo ollu täällä hompun alkuaikoina... mutta näinhä se oli juu. testasin issekin.
smack my pizza!
-
Viesti Kirjoittaja Elroy »
PC puolella sama laite ei aiheuta ongelmia puhelimien kanssa (testattu) joten kyseessä on osx tapa hallita USB/FW signaalia kun siinä on häiriöitä tai muuten rikkonaista signaalia.
-
Lacien käyttöohjeissa mainitaan, että älä käytä GSM-puhelimien tai muiden säteilevien laitteiden lähettyvillä. Tosin ongelma näyttää rajoittuvan aika pitkälle myös Nokian tiettyihin malleihin. Mulla ei esim. kaikki Nokialaiset katkaise, kun taas toiset katkaisee. Myös näiden Lacien levyjen kanssa on eroja. Uusi 250Gt FW400, FW800 ja USB 2 ei ole moksiskaan kun taas vanhempi FW400 on tosi kranttu.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka