Luulisi harrastelijan tietävän, että isosta hurinasta nyt ei todellakaan voi päätellä sitä, että jäähdytys pelaa ja on riittävä. Toisaalta se voi kertoa siitä, että kone käy niin kuumana kokoajan, että on tarpeellista huudattaa niitä tuulettimia täysillä kokoajan, siis jos kannettavista puhutaan. En myöskään ole yhtään vakuuttunut, että ne kaikista äänekkäimmät pc-pöntöt olisivat parhaita jäähdytykseltään ja ilmankierroltaan.theinonen kirjoitti:Voihan se välillä olla niinkin, mutta harrastelen itse vanhempien koneiden parissa enkä pidä ulkonäköä niin tärkeänä. En myöskään välitä pienestä enkä isommastakaan hurinasta, sillä siitähän vain tietää, että jäähdytys pelaa ja on riittävä. Monestihan nuo vanhat SCSI-kovalevyt pitävät kuitenkin paljon pahempaa ääntä kuin varsinaiset tuulettimet.
Itselleni on hemmetin iso plussa, jos saan työskennellä mahdollisimman äänettömässä tilassa, tai sitten sen äänen pitää olla hallittavissa olevaa, esim. musiikki ja sekin tosiaan niin, että itse säätelen mitä kuuntelen ja milloin.Itse laitteita tärkeämpinä pidän kuitenkin ohjelmia, niiden kanssahan siinä tehdään työtä ja se kone on vain alusta millä niitä ajetaan.

AMA-EDIT: Ketju erotettu "Applen paistinpannu -ketjusta"