jannu93 kirjoitti:Olin jo kovasti hankkimassa iPad 2:sta, mutta samsung heitti kovan haastajan kehiin (jopa ohuempi kuin iPad 2) ja alkoi mietityttää että kumpi.
Mutta kuitenkin epäillyttää tuo Androidin mahdollinen keskeneräisyys, mikä on Applen tuotteissa paljon vähäisempää (jumiutumiset, bugit, lagitus), mutta tuotakin pääsee vasta kesäkuussa testailemaan, kun tulee myyntiin.
Ei tuu olemaan niin hyvä tää sampan vehje kun ovat kiireellä kasanneet iPad 2 julkaisun jälkeen.
inf kirjoitti:
Tuskinpa puskee tarpeeksi virtaa iPadin täyteen lataamiseen, se varmastikkin se syy miksi myyjä niin olisi sanonut.
Ei se virrasta kiinni ole - pienellä virralla vain kestää kauemmin ladata. Jos kennon jännite jää alle akun maksimijännitteen, niin sitten ei sitä virtaakaan kyllä enää voi akkuun virrata tietyn pisteen jälkeen.
Eskofot kirjoitti:Lieneekö yhtään LonelyPlanetia vielä iPad-versiona?
Joku Japaninkielinen näkyi olevan. Itsellä iPhonelle joskus jonkun päivää ilmaiseksi imuroituna olevat matkaoppaat. Saas nähdä miten toimivat iPadissa.
On tuolla kyllä muita travel-oppaita.
Hieman OT, mutta minä myös imutin ne ja olen muutaman ostanutkin, ei ole kuin tämä iPadille heiltä http://itunes.apple.com/au/app/1000-ult ... 14863?mt=8
Sen sijaan huomasin, että Offmaps2 on nyt iPadille, tämä hieman pakottaa ostamaan GSM-version....
Turhapuro kirjoitti:Mäksälle ihan ystävällinen neuvo: hakeudu hoitoon ensi tilassa. Ei VOI olla joku iPad kakkonen normaalille ja terveelle ihmiselle noin tärkeä, että ollaan valmiita ajamaan vaikka Suomi päästä päähän saadakseen sen heti. Ja myös tuollainen "kelle on kallis, kelle ei"-asenne on säälittävä.
Näkisit minkälaisia jonoja jenkeissä oli julkaisupäivänä...
Mitä säälittävää on tuossa asenteessa? Jos pistät rahaa säästöpossuun niin ei tuo kallis ole. Jos possu on tyhjä, silloin se on kallis. Simppeliä.
Se on kaikille kallis, joillain on vaan varaa siihen.
Olisiko kenelläkään hyviä ideoita, mistä kannattaisi iPadia huomenna Turun seudulta haeskella? Varimportista sanottiin suoraan, että heillä tuskin riittää erä edes varausten kattamiseen. Humacista ei sanottu juuta eikä jaata, koska ei ole mitään hajuakaan, paljonko vehkeitä on tulossa huomenna tai lähiaikoina. Ja siinä ne paikalliset Mac-liikkeet taisivat ollakin. Stockmannit yms?
Minulla on Verkkokaupassa sisällä varaus, mutta sieltäkään ei kuulemma osata kommentoida vehkeiden riittämistä ennen kuin aikaisintaan perjantai-illalla. Jotenkin nyt tulee vahvasti sellainen olo, että tämän julkaisun logistiikan olisi voinut hoitaa paremminkin.
Pomzzi kirjoitti:Ylihuomenna pitäisi mennä jonottamaan ja eipä ole kuulunut Humacista mitään. Hieman pelottaa, kun olen kaiken lisäksi ostamassa sitä halvinta mallia (eli luultavasti halutuinta).
Ainakin macpeople store oli sitä mieltä että 64GB 3G versio on ollut ykkösmallista ehdottomasti myydyin...
SicMX kirjoitti:Jos lähtee perheen kanssa esim. Thaimaaseen niin kyllä siinä helposti palaa 3,000€ ->
Caramba! Nyt loppuu ne Thaimaaseen menemiset tai ammun!
Elä viitti ampua, ollaan vaan me tällä ihan rauhallisesti, ampukoot noi tuolla jossain toisiaan, jos vaikka loppuisivat tuhmurit maailmasta.
Sen sijaan voi mennä pohdiskelemaan täältä siirrettyjen viestien jatkoksi, satsaisiko johonkin vehkeeseen vai painuisiko vaikkapa Thaimaahan.
Viimeksi muokannut amanita, 24.3.2011 klo 16.58. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Ei toi 800€ nyt niin paha hinta oo... ja kyllä laitetta tuntuu olevan aikaa helppo saada. Itse alotin viimeviikon alusta kyseleen niin 2 paikasta luvattiin että saat perjantaina klo 17 jälkeen tulla hakemaan. Nyt haen Sellon tectorista omani huomenna.
En minä ihan vain jotain tehdäkseni jakanut ketjua. Matkailuun ja muihin vaihtoehtoisiin rahansijoituskohteisiin liittyvä keskustelu tuossa jokunen viesti sitten liittämäni linkin ketjuun. Yhdistin sinne jokusen viestin.
iPad 2 -asioista keskustellaan tässä ketjussa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
jomppeli kirjoitti:Ehkä jo mainittu mutta on suomi storessa kakkoset ny.
Ei vielä oltu mainittu... etkä sinäkään maininnut, ettei ole kuitenkaan tilattavissa
Ja hauskasti 3G-version yläpuolella operaattorien logoina Vodafone, O2, Orange ja 3
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Vielä palatakseni reissaamiseen hienoon maailmaan:)
Älkää ampuko, itse näen ipadin lähes täydellisenä reissu välineenä kartat, helpottaa kummasti reissun suunnittelua matkanpäällä, kartta kädessä joko thaiks tai japaniksi ei hirveesti aina lämmitä. Helppo pitää osoteteet puhelin numerot tallessa, ja vielä pysyykin tallessa kun ei oo mihkään paperin palalle/vihkoon kirjotettu. Kaikista dokumenteista kopiot, ja on auttava netti aina kädessä kun sitä tarvii, kivempi kattoo kaverin kanssa mestoista tietoa kun iphonen näytöltä. Ja trooppista jysäriä helpotellessa vaikka muutama leffa onhan noita:)
MasBe kirjoitti:Ja hauskasti 3G-version yläpuolella operaattorien logoina Vodafone, O2, Orange ja 3
Ja jännästi Elisan logo ja maininta puuttuu kokonaan iPadin datapakettien tarjoajista. Liekö sivu keskeneräinen tai sitten Soneralla ja DNA:lla on joku oma diili Applen kanssa?
iPad
Dock Connector to USB Cable
10W USB Power Adapter
Documentation
Eikö ton kanssa muka saa kuulokkeita??
Ei ole koskaan iPadien mukana tullut kuulokkeita
Synergiaa. Kannattaa ostaa iphone tai ipod, niin saa kuulokkeet.
iPhone on jo, ja niiden mukana tulleet ja edellisten iPhone mallien kuulokkeet ovat kaikki hajonneet (6kk kestää ja sitten niissä jokin aina pettää). Pitänee tilata uudet eBaystä kun ei iPadin mukana kerta tule
PS. Olen kokeilut lukuisia muiden valmistajien nappikuulokkeita, mutta lopulta päädyn aina perus iPhone kuulokkeisiin (mukavuus, nappien toimivuus jne.).
SicMX kirjoitti:
PS. Olen kokeilut lukuisia muiden valmistajien nappikuulokkeita, mutta lopulta päädyn aina perus iPhone kuulokkeisiin (mukavuus, nappien toimivuus jne.).
Oleks kokeillu noita Applen in-ear kuulokkeita? Toimii mun korvassa ainakin ihan loistavasti. (Nyt joku hifisti varmaan ampuu mut, kun noita menin suositteleen )
Viimeksi muokannut Nätti-Nikke, 24.3.2011 klo 17.57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SicMX kirjoitti:
Oleks kokeillu noita Applen in-ear kuulokkeita? Toimii mun korvassa ainakin ihan loistavasti. (Nyt joku hifisti varmaan ampuu mut, kun noita menin suositteleen )
+1
Sitäpaitsi plussana nuo ohjauspainikkeet
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta