oh6jih kirjoitti:Seinäjoen Veikolta kyllä tiesivät jo määrät, mun haluamaa versiota ei tullut lainkaan. Muita kuulemma "naurettavan pienet määrät". No onneksi olin ajoissa verkkokaupan ennakkovarauslistassa ja se on sieltä tänään postissa
Ai sieltä tuli sellainen tieto jo? Minulle Verkkokaupasta sanottiin eilen, että vasta tänään illalla tiedetään, kenelle ennakkovarattuja koneita pystytään postittamaan. No, eipä tarvitse sitäkään enää jännittää
Viimeksi muokannut soralapio, 25.3.2011 klo 13.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ze1P11 kirjoitti:Eikös tuo laite toimi kaikissa 3g verkoissa, pisti vaan hämäämään kun it-viikon uutisessa mainittiin "3g-yhteyksellä varustettu laite toimii Soneran ja DNA:n verkoissa." Applen sivuillahan on vaan Soneran ja DNA logot, mut liekkö vaan maksettuja mainoksia? Luulis toimivan minkä tahansa firman microsim kortti.
Toimii kaikilla korteilla. Ilmeisesti DNA:n ja Soneran puodit myyvät värkkiä jolloin heidän logoa on isketty sivuille. Tosin onhan tuo kyllä harhaanjohtavaa. Luulisi, että Elisalla ei tykätä kun kerta myyvät myös iPuhelinta.
Ze1P11 kirjoitti:Eikös tuo laite toimi kaikissa 3g verkoissa, pisti vaan hämäämään kun it-viikon uutisessa mainittiin "3g-yhteyksellä varustettu laite toimii Soneran ja DNA:n verkoissa." Applen sivuillahan on vaan Soneran ja DNA logot, mut liekkö vaan maksettuja mainoksia? Luulis toimivan minkä tahansa firman microsim kortti.
Toimii kaikilla korteilla. Ilmeisesti DNA:n ja Soneran puodit myyvät värkkiä jolloin heidän logoa on isketty sivuille. Tosin onhan tuo kyllä harhaanjohtavaa. Luulisi, että Elisalla ei tykätä kun kerta myyvät myös iPuhelinta.
Varasin eilen veikonkoneesta ja sain varattua mustan 64gb wifi mallin + Rauman ainoan smartcoverin.
Jotain hyötyä sentään pienessä kaupungissa asumisesta.
oh6jih kirjoitti:Seinäjoen Veikolta kyllä tiesivät jo määrät, mun haluamaa versiota ei tullut lainkaan. Muita kuulemma "naurettavan pienet määrät". No onneksi olin ajoissa verkkokaupan ennakkovarauslistassa ja se on sieltä tänään postissa
Ai sieltä tuli sellainen tieto jo? Minulle Verkkokaupasta sanottiin eilen, että vasta tänään illalla tiedetään, kenelle ennakkovarattuja koneita pystytään postittamaan. No, eipä tarvitse sitäkään enää jännittää
Lähetin eilen sinne eilen meiliä että pystyykö tilausta muuttamaan niin että noudan sen Pirkkalasta lauantaina kun sattumalta olen sinne päin menossa, niin vastasi että se ei onnistu mutta tästä erästä joka tapauksessa saan postitse kun olin niin tilausjonon alkupäässä. Mutta tiedä nyt sitten. Kaveri soitti just Seinäjoen Veikolle ja sille sanottiin että ei tiedä määriä koska paketit saa avata vasta klo 17, mutta kaikkia malleja tulee 10 kpl!! päivänkakkara mitä pelleilyä taas....
Vielä hauskempaa tässä on se, että kun vehkeet mitä ilmeisimmin ovat loppu kaikkialta, niitä seuraavia eriäkään ei välttämättä kannata ihan heti odotella tänne Suomeen asti.
Voin varmuudella sanoa, että on äärimmäisen epätodennäköistä, että edes ennakkovarauksen tehneet saisivat tilaamansa padit. Suomeen tulleet määrät ovat kuulema aivan olemattomia.
Edit: Parhaat mahdollisuudet saamiseen on liikkeet, jotka eivät ole ottaneet vastaan varauksia.
Viimeksi muokannut Nuvi, 25.3.2011 klo 13.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Copy.com tarjoaa 15 GB + 5 GB ilmaista pilvipalvelintilaa. Copy.com on kuin DropBox mutta toiminnoiltaan hivenen hiotumpi. Saadaksesi ilmaisen 15 GB + 5 GB extra tilan käytä seuraavaa linkkiä: https://copy.com?r=mQ6fgf
Akku kirjoitti:2000 kappaletta tuli myyntiin tähän mahaan... Saa nähdä saanko omani. 08.03.2011 varasin MacPeopleStoresta
Melkein tuon verran tuli jo pelkästään eräälle yksittäiselle myyjälle. Aika vähän jäi sitten muille.
Ja veikkaan että Verkkis on pelannut korttinsa oikein, jos MacPeople on saanut alle 100kpl niin villi veikkaus on että Verkkiksellä on yks nolla perässä!
-MacBook pro 16" M1
-iMac Pro
-iPhone 12 pro Max
-iPad Pro
Akku kirjoitti:2000 kappaletta tuli myyntiin tähän mahaan... Saa nähdä saanko omani. 08.03.2011 varasin MacPeopleStoresta
Melkein tuon verran tuli jo pelkästään eräälle yksittäiselle myyjälle. Aika vähän jäi sitten muille.
Ja veikkaan että Verkkis on pelannut korttinsa oikein, jos MacPeople on saanut alle 100kpl niin villi veikkaus on että Verkkiksellä on yks nolla perässä!
Mietinpä tässä että kysyvätköhän henkilötodistusta liikkeessä? Hieman vaikuttaa epätodennäköiseltä mutta harmittaa jos jonotuksen jälkeen osto tyssää siihen etten voi todistaa varaustani
Näinköhän tässä on joku väärinkäsitys taustalla tai sitten Elisaa hiertää joku aikaisempi (pieleen mennyt) sopimus joka tulee ilmi nyt tällaisena piikittelynä. Luulisi, ettei Applella ole mitään sitä vastaan vaikka operaattori myisi iPad 2:sta ilman datakattoa? En ainakaan keksi yhtään syytä miten Apple hyötyisi operaattorin datakatosta.
Se pisti kyllä silmään, että Apple ei sanallakaan halua iPad 2 -sivuillaan mainostaa sitä että Suomessa on sellainenkin operaattori kuin Elisa/Saunalahti.
Kuulin että Turun Humacista riittää klo 17 uusia iPadejä reilusti myös henkilöille, joilla ei ole ennakkovarausta. Ovat vissiin saaneet vähän isomman satsin.