Ei nyt mitään varsinaisia kokemuksia käytöstä oo vielä, mut on kyl todella paljon kevyemmän oloinen. Ja luulen siihen vaikuttavan myös tuo ohuus, ei yksin hieman pienempi paino. Käteenkin tuntuu paljon paremmalta kuin vanha.
Valkoinen on home näppäintä ja etukameraa lukuunottamatta todella tyylikäs ja siihen sopii loistavasti tuo Smart Cover.
On muuten tuo coveri aivan järkyttävän siisti ja helppokäyttöinen laitos. Pysyy tuevasti, saa loistavasti pöydälle kirjoitus ja toisaalta myös videoiden katselu asentoon. Kaikin puolin myös pirun tyylikkään näköinen, ainakin tuo musta nahkainen.
Jumbon stockalla ei paljoa jonoa ollut, itse sain oman laitteeni (32GB Wifi Black) toisena. Laite oli ainoa kyseistä mallia
Nopeahan tuo laite on kuin sika pienenä, mutta omasta laitteestani löytyy valovuotoa. Pitää siis soitella jossain vaiheessa Applelle, kunhan noita laitteita alkaa saamaan paremmin. Käyttöä toi ei sinäänsä haittaa, mutta periaate kysymys
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
MasBe kirjoitti:...omasta laitteestani löytyy valovuotoa. Pitää siis soitella jossain vaiheessa Applelle, kunhan noita laitteita alkaa saamaan paremmin. Käyttöä toi ei sinäänsä haittaa, mutta periaate kysymys
Pitäisiköhän aiheesta tehdä kysely/äänestys, jotta nähdään miten monta vuotajaa Hompussa on?
Early 2015 Macbook Pro 13" (2.9 gHz Intel Core i5, 512gb, 8gb ram), macOS 11.6 Big Sur. iPhone 12 Mini (128 gb) & Apple Watch S7 (41mm SG).
Mäksä kirjoitti:Miten se valovuoto ilmenee? TV:ssä mullaki näkyy jos on pelkkää mustaa ruutu täynnä, mut ei muuten. Mutta miten tässä sen näkee?
On muuten ku pitäis seiskaa tms lehteä kädessä, mut vaan tukevampana versiona. Nyt kelpaa oikeasti jo lukea lehtiä ilman et kädet sen kummemmin väsyy.
ps. Ei kyllä varmaan hetkeen lakkaa ihmetyttämästä tuo Smart Cover
pps. Itse olin turun humacissa, mut en puhunut hompusta kyl mitään, taisin jonossa olla 5-7.
Parhaiten mulla näkyi ennenkuin olin laitetta kytkenyt iTunesiin eli ruutu mustana, mutta taustavalo päällä (onnistuu myös katsomalla kokomustaa kuvaa). Mulla koti-painikkeen paikkeilla selkeää valoisuutta usean sentin matkalta. Voin tosta myöhemmin ottaa kuvan.
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Siitä kokemuksesta mitä nyt tulkittiin jossain digitodayn sivuilla ettei SL/Elisan mikrosimit toimis, niin ilmoittakaapas että kuinka on en epäile etteikö toimisi, mutta varmuuden vuoksi nyt kuitenkin
Apple iMac 24" | 4Gb | 250Gt
Apple iPad 2 32Gt Wifi + 3G White
Apple iPhone 4 32Gt
Apple iPod 4Gt
Pomzzi kirjoitti:Synkkaa tossa vieressä.
Moniko oli Turun Humacissa? Olen kohtalaisen varma että kuulin jonkun maininneen Hopeisen Omenan 8)
Tuli osallistuttua siihen jonoon, oli kyllä aika hyvin laitteita ja covereita tajolla. Riitti niillekkin joilla ei varausta ollut!
iPhone 5, 32GB Black - Apple TV 3rd gen - The New iPad, 64GB Black
iPhone 4S 32GB Black - Huollossa
Ex: iPad 2, 32GB Black WiFi + 3G - iPhone 4, 32GB Black, UK - iPhone 3G, 8GB
Rihanen kirjoitti:Valovuotoa on kans pikkusen, nyt kävi näin.
Valovuodot löytyy täältäkin, mutta eipä tuo kauheasti häiritse.
Kahdesta kohtaa vuotaa, toinen hieman enemmän.
Täytyneen tarkkailla käytössä, että miten ne häiritsee. Ei ainakaan tällä hetkellä kovinkaan paljoa.
Jos pistää silmään vielä viikon päästä, niin sitten kysymään liikkeestä että mitäs tehdään?
iPhone 5, 32GB Black - Apple TV 3rd gen - The New iPad, 64GB Black
iPhone 4S 32GB Black - Huollossa
Ex: iPad 2, 32GB Black WiFi + 3G - iPhone 4, 32GB Black, UK - iPhone 3G, 8GB
Nyt on iPad ekaa kertaa käytössä. Pakko sanoa että ihana laite! Sivut sopivat hyvin ruudulle ja toiminta on nopeaa. Nyt kun vielä opettelen käyttämään tätä näppistä niin avot!
Valovuotoa ilmenee, mutten ole kovin nirso asian suhteen.
Alkuun disclaimer: tämä on ensimmäinen iPadini ja ensimmäinen tabletini. Joten vertailupohjaa muihin vastaaviin laitteisiin ei löydy.
Mutta huikea se on. todella upeaa designia niin hardwaren kuin softwarenkin osalta. Olen äimällä lyöty enkä malta odottaa, että pääsen koodailemaan vehkeelle.
Pomzzi kirjoitti:Synkkaa tossa vieressä.
Moniko oli Turun Humacissa? Olen kohtalaisen varma että kuulin jonkun maininneen Hopeisen Omenan 8)
Juu, joku siellä jonon puolivälissä selaili iPadilla Omppua niin tuli sitten keskusteltua aiheesta Olihan meitä siellä!
Viimeksi muokannut soralapio, 25.3.2011 klo 19.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mistähän johtuu, että iPadini ei suostu latautumaan tietokoneen kautta? latautuu suoraan seinästä ilman ongelmia, mutta kun on tietokoneessa kiinni, niin lukee vain "Ei lataa" siinä akkunäytön vieressä. Suostuu kyllä synkkaamaan.
iPhonet ja iPodit kyllä latautuu tietokoneeltakin niin tuskin piuhassa on vikaa.
Siis noistahan tuntuu lähes jokainen vuotavan valoa? Miten hitossa noita on nyt noin keskeneräisinä päästetty markkinoille?
iPhone 5S 16GB Silver iOS 7.0.3
Mac Mini mid 2011 Core i5 2,5GHz, 8GB DDR3, 60GB Kingston SSDNow V+200, OS X 10.9
MacBook Air mid 2012 13", 4GB DDR3, 128 GB SSD, OS X 10.9
Giego1 kirjoitti:Mistähän johtuu, että iPadini ei suostu latautumaan tietokoneen kautta? latautuu suoraan seinästä ilman ongelmia, mutta kun on tietokoneessa kiinni, niin lukee vain "Ei lataa" siinä akkunäytön vieressä. Suostuu kyllä synkkaamaan.
iPhonet ja iPodit kyllä latautuu tietokoneeltakin niin tuskin piuhassa on vikaa.
Ihan normaalia. Kyllä se saattaa itseasiassa ladata, mutta hyyyyyyyvin hitaasti. Tämä vain johtuu siitä, ettei usbissa oikein riitä potkua iPadin lataamiseen.