iPad 2
-
Re: iPad 2
Viesti Kirjoittaja Frequency »
Kiva laite on <3
http://tekniikanarmoilla.blogspot.com
-
Viesti Kirjoittaja Azzle »
No joo, kameroiden takia lähinnä ajattelin ja tulin siihen tulokseen että iPadia ei myydäkään, aivan kelpo peli on ykkönnen. Kakkos iPadia on testatta kaupassa juuri ja mainio peli kaiken kaikkiaan, mutta ei välttämättä tarvetta ainakaan vielä.iFoure kirjoitti:Mitä nyt olen arvosteluista lukenut, niin ei ole kamerat hääppöiset kakkosessa, kuulemma uusimman iPod Touchin tasoa (alle 1 MP).Videokuvaus onnistuu ok, mutta stillkuvien ottamisesta ei kannata innostuaAzzle kirjoitti:Tuota tuota, harkitsen iPad 3G 64 wi-fi myyntiä. Miten helpoiten tyhjennän iPadin ja saan myöhemmin vanhan sisällön samanlaisena iPadiin? Ei ole tästä kokemusta.
iPad 2 siis harkinnassa lähinnä kameran takia, muuten olen tyytyväinen nykyiseen laitteeseen, varsinkin kun tavaraa mahtuu se 64 GB..
Jos ainoastaan kameroiden takia ajattelit vaihtaa, niin harkitse vielä. Mutta jos haluat nopeamman, hoikemman ja muuten vaan uudemman pädin niin vaihda pois vaan
Mutta se on taas toinen juttu jos sen sitten myöhemmin ostan erikseen ihan muuten vaan sitten!;)
-iPad 64GB Wi-fi + 3G
-iPhone 5S 32GB Gold
-
Viesti Kirjoittaja Kripsi »
Ei se nyt ihan painiksi asti meinannutppafin kirjoitti:Jumbon stockkalla meinasi mennä painiksi, mutta vartija piti kuria hienosti. Olihan pädejä tarpeeksi saatavilla, joten hieno jonotus oli.

Oiskohan kyseisessä liikkessä ollut yhteensä n. 30 iPadia, ja jono oli yllättävän lyhyt. Mustaa 3G 64 GB mallia taisi olla vähiten tarjolla, ehkä 3 kpl(?).. Smart Covereita tuntui riittävän kaikille halukkaille.. Itse olin jonon puolessa välissä, jotta loppupäästä en tiedä.
-
Viesti Kirjoittaja Delli »
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
-
Viesti Kirjoittaja apsev »
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Mä sanoisin et mustaa 32GB wifi mallia oli vähiten.. Otin sen ainoan (olin jonossa tokana)Kripsi kirjoitti:Ei se nyt ihan painiksi asti meinannutppafin kirjoitti:Jumbon stockkalla meinasi mennä painiksi, mutta vartija piti kuria hienosti. Olihan pädejä tarpeeksi saatavilla, joten hieno jonotus oli., mutta törkeää etuilua jonossa oli kyllä. Vartija tosiaan hoito hommansa hyvin, ja pisteet siitä hänelle
Oiskohan kyseisessä liikkessä ollut yhteensä n. 30 iPadia, ja jono oli yllättävän lyhyt. Mustaa 3G 64 GB mallia taisi olla vähiten tarjolla, ehkä 3 kpl(?).. Smart Covereita tuntui riittävän kaikille halukkaille.. Itse olin jonon puolessa välissä, jotta loppupäästä en tiedä.
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja sa-muli »
-
Viesti Kirjoittaja Jaspa »
Mä kävin kurkkaamassa Verkkiksessä tilanteen, mut en jaksanut jäädä odottelee. Nyt oottelen sitten 5vkoa ainakin arvion mukaanMasBe kirjoitti:Mä sanoisin et mustaa 32GB wifi mallia oli vähiten.. Otin sen ainoan (olin jonossa tokana)Kripsi kirjoitti:Ei se nyt ihan painiksi asti meinannutppafin kirjoitti:Jumbon stockkalla meinasi mennä painiksi, mutta vartija piti kuria hienosti. Olihan pädejä tarpeeksi saatavilla, joten hieno jonotus oli., mutta törkeää etuilua jonossa oli kyllä. Vartija tosiaan hoito hommansa hyvin, ja pisteet siitä hänelle
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jayjay »
Mä olin siellä yksi niistä, joka sanoi vartijalle kiilareista (kaljupäinen kaveri, jos juteltiin jonossa). Meinasi pistää vihaksi kun yhtäkkiä hyppää seitsemän ulkomaalaista kahden ulkomaalaisen kaveriksi keskelle jonoa sylivauva mukanaan. Yrittivät vielä viitata vauvaan, että sen takia ei voinut jonottaa kunnolla.ppafin kirjoitti:Jumbon stockkalla meinasi mennä painiksi, mutta vartija piti kuria hienosti. Olihan pädejä tarpeeksi saatavilla, joten hieno jonotus oli.
Pisteet todellakin vartijalle, joka nuoresta iästään huolimatta näki tilanteen ja heitti viitisen henkilöä jonon päähän.
Edit:
http://www.taloussanomat.fi/myynti/2011 ... 114270/135
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Air Video - mutta silloin streemaat Macilta iPädiin.. toimii esim. himassa kuin unelma, mutta taitaa ton saada viritetyä myös niin että pääsee omaan kirjastoon myös ulkopuoleta kiinni. VLCkin taitaa löytyä vai vetiköhän ne se pois markkinoilta.. prkele että rupes himottaa ihan vaan huvikseen toi kakkonen vaikka esim. nyt naputtelen soffalla mielummin läppärillä kuin tolla kirjahyllyllä olevalla iPad 1sellä... teknowhore is whore no matter whatsa-muli kirjoitti:Elokuva muodossa mkv ja tekstit srt. Millä ohjelmalla nuo saa näkymään ilman taistelua. Yritin haun avulla mutta en oikeen löytänyt mitään.

-
Viesti Kirjoittaja Pertti120 »
-
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Ai tuo air video toistaa tekstitkin..itellä zumocast joka ei tekstejä osaa...IIIMacci kirjoitti:Air Video - mutta silloin streemaat Macilta iPädiin.. toimii esim. himassa kuin unelma, mutta taitaa ton saada viritetyä myös niin että pääsee omaan kirjastoon myös ulkopuoleta kiinni. VLCkin taitaa löytyä vai vetiköhän ne se pois markkinoilta.. prkele että rupes himottaa ihan vaan huvikseen toi kakkonen vaikka esim. nyt naputtelen soffalla mielummin läppärillä kuin tolla kirjahyllyllä olevalla iPad 1sellä... teknowhore is whore no matter whatsa-muli kirjoitti:Elokuva muodossa mkv ja tekstit srt. Millä ohjelmalla nuo saa näkymään ilman taistelua. Yritin haun avulla mutta en oikeen löytänyt mitään.
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
En oo varma - 99% leffoistani on ilman tekstejä.Mäksä kirjoitti:Ai tuo air video toistaa tekstitkin..itellä zumocast joka ei tekstejä osaa...IIIMacci kirjoitti:Air Video - mutta silloin streemaat Macilta iPädiin.. toimii esim. himassa kuin unelma, mutta taitaa ton saada viritetyä myös niin että pääsee omaan kirjastoon myös ulkopuoleta kiinni. VLCkin taitaa löytyä vai vetiköhän ne se pois markkinoilta.. prkele että rupes himottaa ihan vaan huvikseen toi kakkonen vaikka esim. nyt naputtelen soffalla mielummin läppärillä kuin tolla kirjahyllyllä olevalla iPad 1sellä... teknowhore is whore no matter whatsa-muli kirjoitti:Elokuva muodossa mkv ja tekstit srt. Millä ohjelmalla nuo saa näkymään ilman taistelua. Yritin haun avulla mutta en oikeen löytänyt mitään.
-
Viesti Kirjoittaja jlaxxx »
Thanks.
-
Viesti Kirjoittaja Terpower »
Mä menisin Verkkokauppaan Ruoholahteenjlauhia kirjoitti:Oi voi, kaikista ennakkovarauksista jäi tyhjä arpa vaikka vk.com -tilaus oli tehty 4.3. Olisko joku paikka mistä kannattaa käydä nyt lauantaiaamuna kyselemässä 3G -malleja ? (pk-seutu).
Thanks.
-
Viesti Kirjoittaja Ze1P11 »
Jonkun verran saa väännellä et hajoaa.
http://www.mactrast.com/ipad-2-thinner- ... -stronger/
iPad 2 ● 32GB WiFi+3G Black
iPhone 4 ● 32 GB
Monitor Audio RX6
-
Viesti Kirjoittaja ppafin »
Joo, vanha kikka vähemmistöiltä. Ottaa lapset mukaan ja pistää härdelli päälle, mutta hyvinhän tuo sorttaantui. Itse tulin juuri lontoosta suoraan jonoon ja oli kerrankin nappi ajoitus, kun heathrown kaupan myyjä ei kerran suostunut myymään minulle kakkosta ennen ilta viittä.jayjay kirjoitti:ppafin kirjoitti:Mä olin siellä yksi niistä, joka sanoi vartijalle kiilareista (kaljupäinen kaveri, jos juteltiin jonossa). Meinasi pistää vihaksi kun yhtäkkiä hyppää seitsemän ulkomaalaista kahden ulkomaalaisen kaveriksi keskelle jonoa sylivauva mukanaan. Yrittivät vielä viitata vauvaan, että sen takia ei voinut jonottaa kunnolla.
Pisteet todellakin vartijalle, joka nuoresta iästään huolimatta näki tilanteen ja heitti viitisen henkilöä jonon päähän.
Edit:
http://www.taloussanomat.fi/myynti/2011 ... 114270/135
Luulen että noita kakkosia saa kyllä huomennakin, niitä kun luukutellaan niin monessa myymälässä nykyään. Itse olen tyytyväinen tähän, enkä ole ehtinyt edes pimeään katselemaan mustaa kuvaa täydellä taustavalolla

-
Viesti Kirjoittaja renttu85 »
Tyhjä arpa. Itse soitin verkkikseen kun ei omasta varatusta 32g kuulunut mitään niin sanoivat, että loppu on kaikki mallit eikä ainakaan vkl aikana ole lisäätulossa.Terpower kirjoitti:Mä menisin Verkkokauppaan Ruoholahteenjlauhia kirjoitti:Oi voi, kaikista ennakkovarauksista jäi tyhjä arpa vaikka vk.com -tilaus oli tehty 4.3. Olisko joku paikka mistä kannattaa käydä nyt lauantaiaamuna kyselemässä 3G -malleja ? (pk-seutu).
Thanks.
-
Viesti Kirjoittaja renttu85 »
Olikohan paljonkin ja kaikkia malleja saavissa?Delli kirjoitti:Testasin iPad2:sta Lahdessa Omena Groupissa, heti olisi saanut mukaan, en ostanut
-
Viesti Kirjoittaja ER »
Too much information.ppafin kirjoitti:... ei kerran suostunut myymään minulle kakkosta ennen ilta viittä.
-
Viesti Kirjoittaja ivesa »
Mulla on tällaiset asetukset ja toimii:Banker kirjoitti:Osaisiko joku ystävällinen sielu kertoa oikeat APN asetukset Elisan kanssa käytettäväksi iPad2:lla?
APN internet
Username rlnet
Password internet
-
Viesti Kirjoittaja Friday »
Ilmeisesti eniten meni kaupaksi noita 3G malleja, joihin itsellä ei ollut kiinnostusta kun iPhonen netin voi nykyään jakaa.
Kauppalehden uutista kyllä tukee se, että ainakin sellossa oli kaikki 10-15 ensimmäistä venäläisiä tai muita ulkomaalaisia. Rohmusivat kovasti niitä 64gb wifi-3G malleja.
Se on melko varmaa, että kaikki halukkaat eivät laitetta saaneet, koska hyllyt näytti jo omalla kohdalla aika tyhiltä. Verkkokaupasta oli myös tilaus vetämässä, mutta kuulostivat aamulla niin epäileviltä asioiden suhteen, että menin suosiolla Selloon.
Hyvä laitehan tämä on ja toivottavasti kaikki halukkaat saavat laitteensa mahd. nop.

-
Viesti Kirjoittaja iCook »
ER kirjoitti:Too much information.ppafin kirjoitti:... ei kerran suostunut myymään minulle kakkosta ennen ilta viittä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Akuma82 »
Valikoimaa kuulemma vielä on, mutta ei kaikkia malleja. Sekä Wi-Fiä, että 3G:tä löytyy kuulemma joitain malleja. Tarkempaa tietoa ei irronnut, joten pitänee mennä paikan päälle katsastamaan.
Macbook Pro 15"
Macbook White
iPhone 3GS
iPad
iPod Touch
-
Viesti Kirjoittaja Juhal79 »
Jätin heille puhelinnumeroni "varauslistaan". Eivät ole soittaneet.renttu85 kirjoitti:Olikohan paljonkin ja kaikkia malleja saavissa?Delli kirjoitti:Testasin iPad2:sta Lahdessa Omena Groupissa, heti olisi saanut mukaan, en ostanut
Tosin en kyllä ole yllättynyt
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka