Saati sitä päivän pitenemistä, siellähän on kaamos.Mailia kirjoitti:Me Laphilaiset ei tunneta tätä.Jamac kirjoitti:Jaa kielipoppia!

Viesti Kirjoittaja Thoth »
Saati sitä päivän pitenemistä, siellähän on kaamos.Mailia kirjoitti:Me Laphilaiset ei tunneta tätä.Jamac kirjoitti:Jaa kielipoppia!
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Eli jos jossain lentokentällä näkyy hermoraunio tyttö vikisemässä ilman kuulokkeitaan, nakuttamassa ruispaloja, voin ihan vapaasti olettaa sen olevan sinä?Anniel kirjoitti:Paniikkilähtö! Olen unohtanut puolet tavaroistani, mm kuulokkeetja laukku painaa silti ihan törkeesti, en tosin saanut sitä punnittua mutta katsotaan nyt joudunko syömään tuliaisruispalat tms. Melkein myöhästyin bussista mutta ystävällinen taksisetä kaahaili "oikoreittiä" ja ehdin. Nyt siis lentokentälle odottamaan ja rauhoittumaan.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Minen vikiseMailia kirjoitti:Eli jos jossain lentokentällä näkyy hermoraunio tyttö vikisemässä ilman kuulokkeitaan, nakuttamassa ruispaloja, voin ihan vapaasti olettaa sen olevan sinä?Anniel kirjoitti:Paniikkilähtö! Olen unohtanut puolet tavaroistani, mm kuulokkeetja laukku painaa silti ihan törkeesti, en tosin saanut sitä punnittua mutta katsotaan nyt joudunko syömään tuliaisruispalat tms. Melkein myöhästyin bussista mutta ystävällinen taksisetä kaahaili "oikoreittiä" ja ehdin. Nyt siis lentokentälle odottamaan ja rauhoittumaan.
Viesti Kirjoittaja Morhange »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Juh. Ei kannata käyttää julkisia. Pyörällä pääsee paljon nopeammin minne tahansa.Morhange kirjoitti:Oulun julkinen liikenne!Sen jälkeen, kun ajokortin sain, olen kulkenut 4 kertaa busilla paikasta toiseen.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Voi kun Maza on joutunut liittymään meihin rahvaisiin.Maza kirjoitti:Paitsi että olen joutunut nöyrtymään. Viimeisten parin viikon aikana olen joutunut käyttämään linja-autoa enemmän, kuin viimeiseen 10 vuoteen yhteensä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä en käytä muita julkisia kuin taxia, sitäkin tosi harvoin.Maza kirjoitti:Minä en käytä muita julkisia, kuin taksia ja lentokonetta.
Paitsi että olen joutunut nöyrtymään. Viimeisten parin viikon aikana olen joutunut käyttämään linja-autoa enemmän, kuin viimeiseen 10 vuoteen yhteensä.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Sanos muuta. Tänään joku istui minun vieressä! Enkä edes tuntenut sitä.hatey kirjoitti:Minä en käytä muita julkisia kuin taxia, sitäkin tosi harvoin.Maza kirjoitti:Minä en käytä muita julkisia, kuin taksia ja lentokonetta.
Paitsi että olen joutunut nöyrtymään. Viimeisten parin viikon aikana olen joutunut käyttämään linja-autoa enemmän, kuin viimeiseen 10 vuoteen yhteensä.
Vain rahvas liikkuu julkisilla. Julkisista kulkuvälineistähän saattaa tarttua rahvaan hienhajua kelsiturkkini karvakaulukseen. yöks, pthyi.
Ammattilaiskärki, or pro-tip if you will: Laita laukku tielle.Maza kirjoitti:Sanos muuta. Tänään joku istui minun vieressä! Enkä edes tuntenut sitä.hatey kirjoitti:Minä en käytä muita julkisia kuin taxia, sitäkin tosi harvoin.Maza kirjoitti:Minä en käytä muita julkisia, kuin taksia ja lentokonetta.
Vain rahvas liikkuu julkisilla. Julkisista kulkuvälineistähän saattaa tarttua rahvaan hienhajua kelsiturkkini karvakaulukseen. yöks, pthyi.
Herukka - Taka-Lyötty on ainakin itselle ylitsepääsemätön työmatka tuossa tuulessa. Phyi!Erño kirjoitti:Juh. Ei kannata käyttää julkisia. Pyörällä pääsee paljon nopeammin minne tahansa.Morhange kirjoitti:Oulun julkinen liikenne!Sen jälkeen, kun ajokortin sain, olen kulkenut 4 kertaa busilla paikasta toiseen.
Häviäjän puhetta!Morhange kirjoitti:Herukka - Taka-Lyötty on ainakin itselle ylitsepääsemätön työmatka tuossa tuulessa. Phyi!Erño kirjoitti:Juh. Ei kannata käyttää julkisia. Pyörällä pääsee paljon nopeammin minne tahansa.Morhange kirjoitti:Oulun julkinen liikenne!Sen jälkeen, kun ajokortin sain, olen kulkenut 4 kertaa busilla paikasta toiseen.
I am a Loser!Erño kirjoitti:Häviäjän puhetta!Morhange kirjoitti:Herukka - Taka-Lyötty on ainakin itselle ylitsepääsemätön työmatka tuossa tuulessa. Phyi!Erño kirjoitti:Juh. Ei kannata käyttää julkisia. Pyörällä pääsee paljon nopeammin minne tahansa.Morhange kirjoitti:Oulun julkinen liikenne!Sen jälkeen, kun ajokortin sain, olen kulkenut 4 kertaa busilla paikasta toiseen.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Herukasta Taka-LyöttyynMorhange kirjoitti:Herukka - Taka-Lyötty on ainakin itselle ylitsepääsemätön työmatka tuossa tuulessa. Phyi!
Sen takia en kai sitä teekkään?Macco kirjoitti:Herukasta Taka-LyöttyynMorhange kirjoitti:Herukka - Taka-Lyötty on ainakin itselle ylitsepääsemätön työmatka tuossa tuulessa. Phyi!Hullu, siinähän saattaa kunto pysyä tyydyttävällä tasolla jos päivittäin eessuntaassun ajaa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Henkilökohtainen kyynel. Itse pidän kynnet lyhkäsinä, ettei ne taitu painiessa. Tämän kääntöpuoli taas on se, että säilykepurkkien kannet on mahdoton saada auki ilman veistä.hatey kirjoitti:Kynsi katkesi töissä.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Miksi ihmeessä? Renkaan vaihto on kuule kallista lystiä.ipot kirjoitti:Puhkaisin renkaan isän autosta.
Viesti Kirjoittaja ipot »
Itsekin vähän ihmettelen miten tuli noin 10 sentin repeämä kumiin kun takarengas osui käänöksessä katukivetykseen. Nopeutta oli alle 20 km/h.Erño kirjoitti:Miksi ihmeessä? Renkaan vaihto on kuule kallista lystiä.ipot kirjoitti:Puhkaisin renkaan isän autosta.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Macco »