SAMMUTA SINÄKIN
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Teen saman. Viime vuonnakin tein. 8) Hipit istukoot pimeässä.Jamac kirjoitti:Mä laitan kaikki valot päälle ja heiluttelen ikkunasta taskulampulla, hähä, mitäs siitä sanotte?![]()
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Se tietokone kuluttaa kuitenkin sähköä, joten periaatteen vuoksi sekin tulee sulkea. Sen sijaan kannettava toimii akulla, joten sellaista voi käyttää ilman tunnontuskia.Erño kirjoitti:Valot on muutenkin poissa päältä. Näyttö valaisee ihan tarpeeksi. 8)
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja iFoure »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ettäkö sammuttaisin koneen jonkun Wrestling Federaation takia? Eheeei puhettakaan.Thoth kirjoitti:Se tietokone kuluttaa kuitenkin sähköä, joten periaatteen vuoksi sekin tulee sulkea. Sen sijaan kannettava toimii akulla, joten sellaista voi käyttää ilman tunnontuskia.Erño kirjoitti:Valot on muutenkin poissa päältä. Näyttö valaisee ihan tarpeeksi. 8)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Viesti Kirjoittaja adele »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Tokkopa on ennään mitään mieltä jeesustelusta.. tai ei ainakaan mulle oo koskaan kuolleet mitään puhuneet, kun oon heittiä exituspaitaan pukenut. Tosin, en oo kyllä heittiä kovasti jututtanutkaan, kun oon vaan enempi halunnut omaisten kanssa keskustella jo tuossa tilanteessa.. Joskus kyllä saatan vainajalle sanoa viimein erotessa: "Hyvää matkaa, kulje kanssa enkelten.."Peitsamo kirjoitti:Loistava päivä. Viime vuonna yksi ihminen taisi päästä hengestään sen takia, kun pääkaupunkiseudulla oli valot pimeänä osassa paikkaan. Varmasti on tyytyväinen tällaiseen jeesusteluun