ei varsinaisesti itselle ole. Laite ja kaikki tilpehöörit (Snow Leopard levy, laturi ym) ovat siis vielä pakattuna ja luonnollisesti tulevat ostajalle.
Speksit verkkokaupan sivuilta:
Tarkkuustyöstetty unibody-alumiinikotelo
Lasinen Multi-Touch-ohjauslevy
15,4" LED-taustavalaistu kiiltäväpintainen laajakuvanäyttö, tarkkuus: 1440 x 900.
2,0 GHz quad-core Intel Core i7 -suoritin, 6 MB L3 cache.
4 GB (2 x 2 GB) -keskusmuisti, 1333 MHz DDR3 SDRAM (PC3-8500), maksimimuisti 8 GB.
500 GB Serial ATA -kiintolevy, 5400 rpm.
8x SuperDrive (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
Intel HD Graphics 3000 ja AMD Radeon HD 6490M näytönohjaimet automaattisella vaihdolla, 256 MB GDDR5 muisti.
Sisäänrakennettu FaceTime HD kamera.
Thunderbolt-liitäntä (jopa 10 Gbps), FireWire800-liitäntä, Kaksi USB2.0 -liitäntää, Audio In/Out (sisältää optiset in/out-liitännät)
SDXC -muistikorttipaikka.
10/100/1000BASE-T (Gigabit) ethernet, Wi-Fi (IEEE 802.11n), Bluetooth 2.1+EDR.
Sisäinen 77,5 Wh litiumpolymeeriakku, parhaimmillaan jopa 7 tunnin käyttöaika (langatonta verkkoselaamista).
Uusi 2/11 (Early 2011) -malli.
Kyseessä on kuitenkin UK-malli eli näppiksen merkit on joissain tapauksissa eri tavalla mutta kolmen vuoden kokemuksella mielestäni siihen tottuu. Näppiksen voi siis tietenkin mapata Suomi-merkeiksi, fyysiset kirjainmerkinnät vaan ovat joissain tapauksissa erilaiset kuten ä ja ö puuttuvat.
Kunto ja akku: Kone on käyttämätön
Alkuperäinen ostaja: Yksityinen
Ostoajankohta/kuitti: Kone saatu eilen ja todistus vaihtokoneesta löytyy. Vuoden takuuta on siis ~vuosi jäljellä
Maksutapa: Mielellään postiennakolla mutta tilisiirtokin käy jos haluaa noutaa
Paikkakunta/toimitus: Laite on tällä hetkellä UK:ssa mutta postitan sen ostajalla tai Espooseen, josta sen voi halutessaan noutaa
Hintapyyntö: Apple Storen hinta on 1799e, mutta näppiksestä ym säädöstä olen valmis myymään koneen 1450e (sis. postitukset).
Kuvat: Kuvia voin ottaa, mutta laatikon sinettiteippi on vielä tallella, jota en mielellään (ostajan kannalta) repisi irti.
Yhteystiedot: Mielellään homppu-viestillä ja jatketaan siitä
Jos jotain unohtui niin modet epäilemättä muistuttavat
EDIT: Oon saanu kyselyita näppiksestä ja laturista etenki niin pieni selvennys:
- Kaikki suomikirjaimet siis saa, ainoastaan fyysiset merkit itse näppiksessä on vähän eri tavalla. En ole 100% varma mut tietääkseni täysin samalla tavalla kuin langattomat näppikset eroavat:
http://store.apple.com/fi/product/MC184 ... topSellers
http://store.apple.com/fi/product/MC184 ... topSellers
Itseäni ei erot parin päivän käytön jälkeen enää vaivannu.
- Oon tilannu non-OEM euro-plugin laturiin, jonka vaihtamalla saa siis laturin toimimaan ilman adaptereita. Toimitusaika plugiin annettiin pariks viikoks valitettavasti, mutta voin lähettää plugin jälkeen päin suoraan ostajalle tai niitä saa myös amazonista n. 1-5e.
- Apple takuu on kansainvälinen ja oon entistä UK-läppäriä käyttäny esim Helsingin Humacissa ongelmitta.
- Laitoin oheen myös kuvia laatikosta, jonka sinettiteippi on siis edelleen koskematon.