Vieläkö tätä vaivaa on muillakin? Löysin jonkun vanhan viestiketjun ja ilmeisesti vika liittyy 4 päivitykseen jotenkin? Mulla alkoi kohta vuoden käytössä ollut puhelin näyttään omppulogoo kesken puhelun noin 3 viikkoa sitten, on tehnyt sitä nyt säännöllisen epäsäännöllisesti joidenkin pitkien puheluiden aikana. Päivitin käyttiksen neloseen vajaa pari kuukautta sitten ja sitä ennen ei ongelmaa ollut. Nyt aloitan puhelut aina sanomalla, että mä sit saatan kadota 5 minuutin päästä täältä luurin päästä pariks minuutiks... On niin cool olla omppupuhelimen omistaja 8)
Puhelimessa on takuuta jäljellä vielä vajaa kuukausi, kiikutan sen siis liikkeeseen. Onko teiltä muilta vika korjaantunut??
iPhone 3:n kaatumiset puheluissa
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3:n kaatumiset puheluissa
Viesti Kirjoittaja Javi »
-
Re: iPhone 3:n kaatumiset puheluissa
Viesti Kirjoittaja Hump »
Ongelmasi johtuu juuri tuosta neloseen päivityksestä. Ja siinä viestiketjussa käsitellään juuri tuota samaa asiaa, eli neloseen päivityksestä johtuvia puheluiden katkeamisia.
Vie puhelin huoltoon kun kerran takuutakin on jäljellä ja saat takuukorjatun tilalle.
Omassa 3GS:ssä oli sama ongelma ja asia korjaantui kuin sain huollosta takuukorjatun puhelimen tilalle.
Vie puhelin huoltoon kun kerran takuutakin on jäljellä ja saat takuukorjatun tilalle.
Omassa 3GS:ssä oli sama ongelma ja asia korjaantui kuin sain huollosta takuukorjatun puhelimen tilalle.
-
Kuinka kaun huollossa menee? En tule enää toimeen ilman tuota vekotinta, kun kaikki tapahtumat on kalenterissa ja muistio täynnä tärkeitä juttuja... Lähteekö puhelimesta jotain tallennettua kävelemään huollon yhteydessä?
Kävin eilen illalla liikkeessä, josta se myytiin. Eivät kuulemma olleet kuulleetkaan moisesta viasta...no jopas. Itse pitäisi kiikuttaa huoltoon. Sain kuitenkin yhden huoltofirman yhteystiedot. Joten sinne siis varmaan puhelimen kera ennen takuun umpeutumista.
Kävin eilen illalla liikkeessä, josta se myytiin. Eivät kuulemma olleet kuulleetkaan moisesta viasta...no jopas. Itse pitäisi kiikuttaa huoltoon. Sain kuitenkin yhden huoltofirman yhteystiedot. Joten sinne siis varmaan puhelimen kera ennen takuun umpeutumista.
-
Viesti Kirjoittaja rikkeli »
Javi kirjoitti:Vieläkö tätä vaivaa on muillakin? Löysin jonkun vanhan viestiketjun ja ilmeisesti vika liittyy 4 päivitykseen jotenkin? Mulla alkoi kohta vuoden käytössä ollut puhelin näyttään omppulogoo kesken puhelun noin 3 viikkoa sitten, on tehnyt sitä nyt säännöllisen epäsäännöllisesti joidenkin pitkien puheluiden aikana. Päivitin käyttiksen neloseen vajaa pari kuukautta sitten ja sitä ennen ei ongelmaa ollut. Nyt aloitan puhelut aina sanomalla, että mä sit saatan kadota 5 minuutin päästä täältä luurin päästä pariks minuutiks... On niin cool olla omppupuhelimen omistaja 8)
Puhelimessa on takuuta jäljellä vielä vajaa kuukausi, kiikutan sen siis liikkeeseen. Onko teiltä muilta vika korjaantunut??
Itsellä sama vika eli sammuu kesken puheluiden. Mutta itselläni ei enää ole takuuta jäljellä ja en halua maksaa puhelimen korjauksesta! Eli onko ainut mahdollisuus saada puhelin kuntoon viemällä se huoltoon? Vai auttaako esim. vanhemman päivityksen asentaminen tai tehdasasetuksille palauttaminen?
E. Ja jos korjauttaminen on ainut vaihtoehto niin paljonkohan se mahdollisesti maksaa?
Viimeksi muokannut rikkeli, 28.3.2011 klo 14.45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Hump »
Mulla oli sama vika ja korjaus meni takuuseen. Puhelimella oli ikää 1vuosi ja 4kuukautta.rikkeli kirjoitti: Itsellä sama vika eli sammuu kesken puheluiden. Mutta itselläni ei enää ole takuuta jäljellä ja en halua maksaa puhelimen korjauksesta! Eli onko ainut mahdollisuus saada puhelin kuntoon viemällä se huoltoon? Vai auttaako esim. vanhemman päivityksen asentaminen tai tehdasasetuksille palauttaminen?
E. Ja jos korjauttaminen on ainut vaihtoehto niin paljonkohan se mahdollisesti maksaa?
-
Mulla kävi puhelin takuuhuollossa ja kun menin sitä hakemaan, niin sainkin tuliterän pakasta tilalle!
Kuvat oli kyllä tallessa myös koneella, mutta muistiota, kalenteria ja yhteystietoja en tietty ollut tallentanut muualle :/
Mietinpä vain kukahan niitäkin kuvia ja videoita nyt katselee jossain partaansa naureskellen ja pelailee Angry birdsiä
niin ja lukee mun sähköposteja...
Melko henkilökohtaiseksi tuollaisenkin kapistuksen saa ja sitten sen vain kiltisti ojentaa tyhmänä eteenpäin jollekin. Ensikerralla tyhjennän sen ennen huoltoa.
Huoltohinnoista ei hajuakaan. Eikä siitä mitä tekevät jos eivät heti saa kuntoon.
Ja mitä tapahtuu näille vanhoille puhelimille, joita ei saatu kuntoon?
Kuvat oli kyllä tallessa myös koneella, mutta muistiota, kalenteria ja yhteystietoja en tietty ollut tallentanut muualle :/
Mietinpä vain kukahan niitäkin kuvia ja videoita nyt katselee jossain partaansa naureskellen ja pelailee Angry birdsiä

Melko henkilökohtaiseksi tuollaisenkin kapistuksen saa ja sitten sen vain kiltisti ojentaa tyhmänä eteenpäin jollekin. Ensikerralla tyhjennän sen ennen huoltoa.
Huoltohinnoista ei hajuakaan. Eikä siitä mitä tekevät jos eivät heti saa kuntoon.
Ja mitä tapahtuu näille vanhoille puhelimille, joita ei saatu kuntoon?
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka