Onko normaalia, että iPadin näyttö sammuu myös silloin kun Smart Coverin kääntää laitteen taakse?
Aivan kuin magneetti olisi niin voimakas että vaikuttaisi johonkin sensoriin sieltä takaa myös sen verran että näyttö pimenee välillä jos smart cover on iPadin alla, takaosan suojana esim.
Olen pitänyt tuota ominaisuutta nyt pois päältä koska se vain häiritsee.
Onko muut huomanneet tällaista?
Smart Cover -ongelma?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Smart Cover -ongelma?
Viesti Kirjoittaja Mulperi »
-
Re: Smart Cover -ongelma?
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Koitin taitella kaikkiin mahdollisiin muotoihin ja koitin eri kohdista, ja vain suoraan näytön päällä sammui, ei muuten. Eli toimii kuten pitäisikin. Oiskohan vaan liian vahva magneetti sun yksilössä.
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08
-
Viesti Kirjoittaja renttu85 »
Juu ei todellakaan pitäisi sammua jos coveryn kääntää laitteen taakse.
Itse sain kerran tuon kallistus anturin jumiin tuolla coveryllä:
Kun pädin avasi nostamalla coveryn pois niin näytön kääntö ei enää toiminut vaan näyttö oli ja pysyi siinä asennossa mihin se oli coveryä suljettaessa jäänyt. Kun taas lukitsi ja avasi laitteen sleep-näppäimestä niin kallistus anturi toimi moitteetta
Boottasin pädin home+sleep näppäin yhdistelmällä ja siitä asti toiminut tuo rotation myös coveryllä lukittaessa.
Itse sain kerran tuon kallistus anturin jumiin tuolla coveryllä:
Kun pädin avasi nostamalla coveryn pois niin näytön kääntö ei enää toiminut vaan näyttö oli ja pysyi siinä asennossa mihin se oli coveryä suljettaessa jäänyt. Kun taas lukitsi ja avasi laitteen sleep-näppäimestä niin kallistus anturi toimi moitteetta
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Hyllyssä: iPhone | iPhone 3G | iPhone 3GS | iPhone 4 | iPhone 4S 16Gb White | iPhone 5 64Gb black | iPhone 6+ 64Gb gold | iPhone 6 64Gb space gray|||| Käytössä: iPhone 12 PRO MAX 512Gb gold | Watch 4 sport gold/midnight blue
-
Viesti Kirjoittaja Mulperi »
Nolo todeta: Mulla oli smart cover väärin päin, eli toi pehmee puoli ulkopuolella kun toi tapahtui. Koitin nyt uudelleen niin silleen saan ton ongelman esiin kun smart cover on väärinpäin.
Voiko joku testata omallaan?
-
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Noin päin sammuu, mutta miten ihmeessä saat pysymään laitteessa sen kiinni.Mulperi kirjoitti:Nolo todeta: Mulla oli smart cover väärin päin, eli toi pehmee puoli ulkopuolella kun toi tapahtui. Koitin nyt uudelleen niin silleen saan ton ongelman esiin kun smart cover on väärinpäin.

iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka