Nämä kaikki bridge routetekstit on aika hepreaa minulle..
minulla iphone 3g 8mb, 4.1...
ja odotan unlockia ja jb:ta, koska soneraan en koske pitkällä tikullakaan..
päätin sitten sohvalla maatessani surffata tuolla kököllä edes netissä, mutta ei ei ei,
se ei edes onnistu. löytää kyllä wifi verkot, ja jopa tuon omani, kysyy salasanan,mutta
ylläri ylläri, omenahan ei taas osaa 2000-luvulla edes tälläsii juttui tehdä..
'kun olen wifi verkon asetuksissa, valitse verkko ja täppä joka on sen verkon edessä jota haluan käyttää
välkkyy noin 3sek välein...ja taas ja taas ja taas..'
eli en edes tolla pommilla pääse wlaniin, ja älkää taas sanoko paina se ja se näppäin yhdistelmä.
Olen jo monta vuotta hehkuttanut omenaa, läppäri mac ja pc, mutta
mitä pidemmälle omenaa käytän sitä enemmänse rupee v******maan.
nokialla kun menet IHAN MISSÄTAHANSA wlaniin, niin ottaa yheyden, nokia ei lukitse, eikä sen
yhteistyökumppanit, mutta ihana omena riistää rahat ja luulee olevansa jotain mitä ei ole..
olen tätäkin foorumia lukenut jonkin verran ja ihmetyttää, kun niiiiin monesta asiasta iluureissa
esim,,jengillä on probleemia ja ylitsepääsemättömiä asioita, joihin tarttee tehdä hirvee määrä
kaikkee ihme näppäinyhdistelmiä ja ladata ihme blobseja, ei helvatta semmosii vanhalla
kunnon nokialla tehty piip ikinä. onko omena nyt loppupeleissä niin hyvä mitä sen
oletetaan olevan-> joo tiedän, hyvä esim kuvankäsittelyssä,koska itse teen myös sitä.
mutta mietittänpä paljon tuollasta problematiikkaa on/oli nokialla? no ei piip yhtään..
simunlock, eik ne oo -90 luvun juttuja

auttakkee ja kehukaa omenaa, muuten menee ihan herne nenään.
ps. vertailkaa huvikseen prepain hintoja sonera vs. muut...huuh huuh, pitäs kieltää
lailla tollaset S onera firmat.. n. 3xkalliiimpi, aika härskiä?