iTunes?jalzu kirjoitti:mites onnistuu windows koneelta laitaa app:i iphoneen millä konstilla onnistuis?
Vai synkkaatko normaalisti macciin?
Viesti Kirjoittaja MasBe »
iTunes?jalzu kirjoitti:mites onnistuu windows koneelta laitaa app:i iphoneen millä konstilla onnistuis?
Viesti Kirjoittaja jalzu »
muotoilin kysymyksen väärinMasBe kirjoitti:iTunes?jalzu kirjoitti:mites onnistuu windows koneelta laitaa app:i iphoneen millä konstilla onnistuis?
Viesti Kirjoittaja Antti1 »
Viesti Kirjoittaja pnp »
Siis latasitko vain sen iTunesin, vai asensitko myös, ei se itsellään asennu?Antti1 kirjoitti:Hankin juuri Mac Minin, ja siihen Apple ID:n ja aktivoin iTunes:n ja Apple Storen. Haluaisin iTunes:n myös PC:lleni. Downloudasin sen PC:llä Applen sivuilta, mutta downloudaamisen jälkeen - ei tapahtunut mitään, eikä iTunesia koneelta löytynyt. En antanut sähköposti-osoitettani, enkä "ruksinut" haluavani Applelta mitään postia jatkossa, koska olen ne kohdat jo täyttänyt aktivoidessani iTunesin Mac Minilläni - enkä halua k.o. posteja ym. kahteen kertaan. Pitäisikö nuo "ruksia" ja sp-osoite antaa, eikö homma etene ilman niitä?
Viesti Kirjoittaja xopox »
Sieltä välilehdiltä pystyy määrittämään, mitä soittolistoja sinne laitteeseen synkkaaxopox kirjoitti:Mulla on vanha i pod nano malli ja olen käyttänyt sitä pöytäkoneen i tunesilla. Nyt ostin i pod touchin. Pystyykö näitä kahta soitinta synkkaan samalla i tunesilla, sitten että ne ei sotke toistensa kappaleita? ei osaaaa....Touch synkkaa aina kaikki kirjaston kappaleet (nekin mitkä tarvisi olla vain nanossa)
löyty, kiitos...oli liian helpossa paikassa...MasBe kirjoitti:Sieltä välilehdiltä pystyy määrittämään, mitä soittolistoja sinne laitteeseen synkkaaxopox kirjoitti:Mulla on vanha i pod nano malli ja olen käyttänyt sitä pöytäkoneen i tunesilla. Nyt ostin i pod touchin. Pystyykö näitä kahta soitinta synkkaan samalla i tunesilla, sitten että ne ei sotke toistensa kappaleita? ei osaaaa....Touch synkkaa aina kaikki kirjaston kappaleet (nekin mitkä tarvisi olla vain nanossa)
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
vinkkaatko vielä mikä kohta se on asetuksissa. mulla on nyt vaan auki tuo "kirjasto 2"MacFinn kirjoitti:Sieltähän se valitaan, iTunesin Asetuksista.
Mutta tuohon sun ongelmaasi EI tarvita mitään kahta kirjastoa. Luot soittolistan Touchiin haluamistasi kappaleista siitä yhdestä kirjastosta. Liität Touchin koneeseen, valitset iTunesin vasemmasta reunasta sen Touchin, sen kohdalla on Musiikki-välilehti, sieltä valitset synkronoitavaksi sen luomasi soittolistan. Synkronoi ja valmis. Voit toki sille toiselle iPodille tehdä oman soittolistan saman kirjaston sisällöstä, valiten eri kappaleet. Ja toistat tuon soittolistan synkkauksen. Ja valmis.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Bado »
Kokeile sulkea App-store, käynnistää iTunes ja tyhjentää välimuisti sekä varoitukset (Asetuksissa advanced-välilehdellä).Bado kirjoitti:Moi! Äskettäin tuli semmonen ongelma että kun app storesta koitat lataa ihan mitä vaan niin aina kaatuu kun painaa download, kellään ollut samanlaista ongelmaa tai vinkkejä miten sais tuon pois, kun on paljon sovelluksia mitä haluis ladata. Oon koittanu reboottaa mutta ei auta yhtään. Neuvoja?
Viesti Kirjoittaja egoste »
Ostamalla sen AppStoresta iLuurilla tai iTunesilla.jalzu kirjoitti:muotoilin kysymyksen väärinMasBe kirjoitti:iTunes?jalzu kirjoitti:mites onnistuu windows koneelta laitaa app:i iphoneen millä konstilla onnistuis?
eli minulla on iphone appi windowsin työpöydällä modmyi sivustolta latasin, mutta miten saan tuon appin iphoneen. mac toi varmaan meneekin heittämällä mut ei ole mac :/
Viesti Kirjoittaja iDock »
Jos tarkoitat tapaa, että latasit ohjelman jailbreak- ohjelman, niin varman kannattaisi ladata ohjelma ihan iPhonen Cydiasta. Jos taas olet ladannut jonkun appstoresta saatavan ohjelman netistä (siis muualta kuin appstoresta) ja haluaisit sen puhelimeesi siirtää, niin enpäs kerro kuinka se onnistuu. Mennään jo laittomuuden puolelle. Tietysti on asia erikseen, jos ostat kiltisti haluamasti ohjelman ihan laillisesti App Storesta.jalzu kirjoitti:öö totanoineipä taida saada appstoresta installer.app ohjelmaa ei löydy cydialtakaan. ennen tuli kyl 4.2.1 jailbreikin mukana. Olispa ladattavissa jossain vielä semmonen.
cydiasta ei löydy kyseistä ohjelmaa täytyyne ottaa yhteyttä modmyi.com ja kysyä et laitasko ne sen cydian sources jos on mahdollista. en mä sentään mitään laitonta ala tekeeiDock kirjoitti:Jos tarkoitat tapaa, että latasit ohjelman jailbreak- ohjelman, niin varman kannattaisi ladata ohjelma ihan iPhonen Cydiasta. Jos taas olet ladannut jonkun appstoresta saatavan ohjelman netistä (siis muualta kuin appstoresta) ja haluaisit sen puhelimeesi siirtää, niin enpäs kerro kuinka se onnistuu. Mennään jo laittomuuden puolelle. Tietysti on asia erikseen, jos ostat kiltisti haluamasti ohjelman ihan laillisesti App Storesta.jalzu kirjoitti:öö totanoineipä taida saada appstoresta installer.app ohjelmaa ei löydy cydialtakaan. ennen tuli kyl 4.2.1 jailbreikin mukana. Olispa ladattavissa jossain vielä semmonen.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja samwhat »
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
iclarified.comsamwhat kirjoitti:Terve,
Olen tässä yrittänyt kaivaa tietoa miten tehdä jailbreak + unlock tommoseen frendin vanhaan 3gs iluuuriin jossa on ios 3.1.3, modem versio 05.12.01 ja yksinkertasesti vaan hukun tietomäärään jonka saan aikaseksi käyttämällä hompun hakua /googlea.
Voisko joku ystävällisesti ohjata oikeaan suuntaan, niin sais taas yhden kaverin käännytettyä "uskoon"![]()
Niin siis tarkoituksena olis tosiaan unlockata tuo kyseinen luuri kun ollut vissiin käyttämättömänä jo hyvän tovin.
Kiitos.
Viesti Kirjoittaja samwhat »
Teemuz kirjoitti:iclarified.comsamwhat kirjoitti:Terve,
Olen tässä yrittänyt kaivaa tietoa miten tehdä jailbreak + unlock tommoseen frendin vanhaan 3gs iluuuriin jossa on ios 3.1.3, modem versio 05.12.01 ja yksinkertasesti vaan hukun tietomäärään jonka saan aikaseksi käyttämällä hompun hakua /googlea.
Voisko joku ystävällisesti ohjata oikeaan suuntaan, niin sais taas yhden kaverin käännytettyä "uskoon"![]()
Niin siis tarkoituksena olis tosiaan unlockata tuo kyseinen luuri kun ollut vissiin käyttämättömänä jo hyvän tovin.
Kiitos.
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Ole hyväsamwhat kirjoitti:Teemuz kirjoitti:iclarified.comsamwhat kirjoitti:Terve,
Kiitos.
Kiitän.
Hyvin lähti toimimaan
kiitos avustaiDock kirjoitti:Onnistuu ihan WinSCP:llä ja iPhoneen asennettavalla OpenSSH:lla. Ja sit pitää olla WiFi verkko johon ovat iPhone ja kone kummatkin kytketty.
Viesti Kirjoittaja Heca »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Tämä on taas yksi lukuisista iTunesin käytettävyyskukkasista (vrt. miten vastaava on hoidettu Mac App Storessa). Ei tuohon oikein kätevämpää tapaa taida olla.Heca kirjoitti:Onko mitään helpompaa tapaa asentaa iTunes storesta ostetut ohjelmat luurin, kun katsoa purchased listata ostetun ohjelman, kopioda ohjelman nimen storen hakuun ja sit ladata löydetyn ohjelman?
Vaikka sellainen yksinkertainen linkki missä vaikka lukis että "Lataa ostetut ohjelmat iTunesiin".
Edit : Eihän sitä ohjelman nimeä edes pysty kopiomaan sieltä listasta vaan joutuu käsin kirjoittamaan....
Ja joka välissä tulee "Yhdistetään iTune Storeen" vaikka mä siellä koko ajan olen...
Ja vielä jos ei muista miten ohjelman nimi kirjoitetaan ja pitää palata purchased listaan niin taas kysytään tilin salasanaa ja odotetaa "Yhdistetään iTunes Storeen"....
Sais edes tulostettu sen ostoslistan.
Tai sit en vaan osaa....
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”