No ei tässä Annielin näköjään ensisijaisesti pidäkään päästä lekurille. Mailia käyttäytyy ihan omituisesti!Mailia kirjoitti:Voi sinua raukkaa, ota tästä nopeasti hali.Anniel kirjoitti:Odottelen omaa terveysasemakokemustani tulevaksi myöhemmin tänään torkkumalla sängyssä.
Mitä teet juuri nyt?
-
Macco
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
heilei
Viesti Kirjoittaja heilei »
Juu, me halutaan Macon kaa kans hali!Macco kirjoitti:No ei tässä Annielin näköjään ensisijaisesti pidäkään päästä lekurille. Mailia käyttäytyy ihan omituisesti!Mailia kirjoitti:Voi sinua raukkaa, ota tästä nopeasti hali.Anniel kirjoitti:Odottelen omaa terveysasemakokemustani tulevaksi myöhemmin tänään torkkumalla sängyssä.
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kiitos kultaseniMailia kirjoitti:Voi sinua raukkaa, ota tästä nopeasti hali.Anniel kirjoitti:Odottelen omaa terveysasemakokemustani tulevaksi myöhemmin tänään torkkumalla sängyssä.
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
heilei kirjoitti:Juu, me halutaan Macon kaa kans hali!Macco kirjoitti:No ei tässä Annielin näköjään ensisijaisesti pidäkään päästä lekurille. Mailia käyttäytyy ihan omituisesti!Mailia kirjoitti:Voi sinua raukkaa, ota tästä nopeasti hali.Anniel kirjoitti:Odottelen omaa terveysasemakokemustani tulevaksi myöhemmin tänään torkkumalla sängyssä.
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ihan oikein teille! Mitenkään kehuskelematta voin kertoa, että minun ja Mailian välit ovat lämmenneet siihen tahtiin, että tuskinpa teidän toisten kannattaa enää olla haleja kärkkymässä. 8)Mailia kirjoitti: Ette saa mitään.
-
Macco
En minä mitään haleja ole kärkkymässä. Olen vain huolissani Mailian kummallisesta käyttäytymisestä. Ei tuollainen haliminen ole normaalia. Mailialle.KunkkuJ kirjoitti:Ihan oikein teille! Mitenkään kehuskelematta voin kertoa, että minun ja Mailian välit ovat lämmenneet siihen tahtiin, että tuskinpa teidän toisten kannattaa enää olla haleja kärkkymässä. 8)Mailia kirjoitti: Ette saa mitään.
-
heilei
Viesti Kirjoittaja heilei »
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mikä on hiihtoloma? Ei tuo matka mikään paha olekaan, usein sen ajan mökkeilyä varten. Enemmän se aikainen herätys siinä harmitti.Teemuz kirjoitti:Ei toi 254km ole paha, hiihtolomalla ajetaan 990km Rukalle ! Ja ei nukutaan matkallaTauvo kirjoitti:Valvominen olisi ihan ok, jos ei takaraivossa kuumottasi aamulla tapahtuva 254km kotimatka ja työpäivä.
Yritänpä lukea kirjaa vielä hetken.
-
Mailia
Miten niin? Minä vihaan sinua, Macco.Macco kirjoitti:En minä mitään haleja ole kärkkymässä. Olen vain huolissani Mailian kummallisesta käyttäytymisestä. Ei tuollainen haliminen ole normaalia. Mailialle.KunkkuJ kirjoitti:Ihan oikein teille! Mitenkään kehuskelematta voin kertoa, että minun ja Mailian välit ovat lämmenneet siihen tahtiin, että tuskinpa teidän toisten kannattaa enää olla haleja kärkkymässä. 8)Mailia kirjoitti: Ette saa mitään.
-
Macco
Noni, heti kuulostaa normaalimmalle.Mailia kirjoitti:Miten niin? Minä vihaan sinua, Macco.Macco kirjoitti:En minä mitään haleja ole kärkkymässä. Olen vain huolissani Mailian kummallisesta käyttäytymisestä. Ei tuollainen haliminen ole normaalia. Mailialle.KunkkuJ kirjoitti:Ihan oikein teille! Mitenkään kehuskelematta voin kertoa, että minun ja Mailian välit ovat lämmenneet siihen tahtiin, että tuskinpa teidän toisten kannattaa enää olla haleja kärkkymässä. 8)Mailia kirjoitti: Ette saa mitään.
-
omenamyyrä
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
E: Kääk! 9 tuntia 13 minuuttia 56 sekuntia jäljellä! 231392 kohdetta 929361 kohteesta tarkistettu, yksi virus löytynyt!
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mikä on virustarkistus?omenamyyrä kirjoitti:Homppuilen odotellessa virustarkistuksen valmistumista.
Tulikin tuosta mieleeni, että miten hvetissä winukalla saa kuvakaappauksen, tai rajatun sellaisen?
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
omenamyyrä
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Windows 7:ssa "Leikkaustyökalu", kaikissa Windowseissa Print Screen-näppäin Insertin ja Pause/Breakin välissä.Erño kirjoitti:Mikä on virustarkistus?omenamyyrä kirjoitti:Homppuilen odotellessa virustarkistuksen valmistumista.![]()
Tulikin tuosta mieleeni, että miten hvetissä winukalla saa kuvakaappauksen, tai rajatun sellaisen?
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Mailia
Erño kirjoitti:Ihme hepreaa. Ei mulla ole koskaan näppiksessä tommottia näppäimiä ollut.
-
Aadee
Viesti Kirjoittaja Aadee »
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
wantsomeapple
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
MInullakin on.Mailia kirjoitti:Minulla on. Kuinka kateellinen olet?
-
Mailia
On.wantsomeapple kirjoitti:MInullakin on.Mailia kirjoitti:Minulla on. Kuinka kateellinen olet?Onko muuten Logitech G15?
-
Erño
Suosittelen vatsalihaksien työllistämistä. Ikinä ei voi tehdä liikaa vatsoja.Aadee kirjoitti:Om nom nom kauhon lusikalla kulhosta Valion Raejuustoa ja Pirkan tonnikalapaloja currykastikkeessa. Proteiinia. 8) Sitten antibioottinaamaan ja Pages auki ja voisi alkaa väsäämään ennakkotehtävän kirjallista osuutta, tai tehdä vatsalihaksia.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Aadee
Toi on kyl varsin tosi väittämä. Vatsalihakset palkitsee aina tekijänsä.Erño kirjoitti:Suosittelen vatsalihaksien työllistämistä. Ikinä ei voi tehdä liikaa vatsoja.Aadee kirjoitti:Om nom nom kauhon lusikalla kulhosta Valion Raejuustoa ja Pirkan tonnikalapaloja currykastikkeessa. Proteiinia. 8) Sitten antibioottinaamaan ja Pages auki ja voisi alkaa väsäämään ennakkotehtävän kirjallista osuutta, tai tehdä vatsalihaksia.
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Erño
Joskus niistä on haittaakin. Houkuttelevat kärpäsiä varsin tehokkaasti.Aadee kirjoitti:Toi on kyl varsin tosi väittämä. Vatsalihakset palkitsee aina tekijänsä.Erño kirjoitti:Suosittelen vatsalihaksien työllistämistä. Ikinä ei voi tehdä liikaa vatsoja.Aadee kirjoitti:Om nom nom kauhon lusikalla kulhosta Valion Raejuustoa ja Pirkan tonnikalapaloja currykastikkeessa. Proteiinia. 8) Sitten antibioottinaamaan ja Pages auki ja voisi alkaa väsäämään ennakkotehtävän kirjallista osuutta, tai tehdä vatsalihaksia.
Niimmuute, tuota tonnikala-ertsusettiäkään ei voi liiaksi syödä. Anakaan jos tekee niitä vatsoja.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Aadee
Kohtuu hintaista ja ravinteikasta, sekä erittäin hvää. 8) En kyl ennen ole kuullutkaan ertsu-nimitystä. Opin jotain uutta siis. 8)Erño kirjoitti:Joskus niistä on haittaakin. Houkuttelevat kärpäsiä varsin tehokkaasti.Aadee kirjoitti:Toi on kyl varsin tosi väittämä. Vatsalihakset palkitsee aina tekijänsä.Erño kirjoitti:Suosittelen vatsalihaksien työllistämistä. Ikinä ei voi tehdä liikaa vatsoja.Aadee kirjoitti:Om nom nom kauhon lusikalla kulhosta Valion Raejuustoa ja Pirkan tonnikalapaloja currykastikkeessa. Proteiinia. 8) Sitten antibioottinaamaan ja Pages auki ja voisi alkaa väsäämään ennakkotehtävän kirjallista osuutta, tai tehdä vatsalihaksia.
Niimmuute, tuota tonnikala-ertsusettiäkään ei voi liiaksi syödä. Anakaan jos tekee niitä vatsoja.
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
wantsomeapple
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Perhana kun on tarkka näkö.. vaikka lasit onkinMailia kirjoitti:On.wantsomeapple kirjoitti:MInullakin on.Mailia kirjoitti:Minulla on. Kuinka kateellinen olet?Onko muuten Logitech G15?
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Aadee
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka