Siellä on todennäköisesti vain torakanmunia. Vähän mätä purskahtelee kun kuoriutuvat. Matoinakin voivat päästä elimistöösi, mutta tulevat sieltä endoskopian sisäänmenoaukosta ulos aikanaan muun ylimääräisen kanssa. Muista kuitenkin, jos korvista alkaa kuulumaan omituista ääntä yön hiljaisuudessa, saattaa torakat olla tekemässä suurempaa pesää pään sisälle kasvavaa yhdyskuntaansa varten... 8)Aadee kirjoitti:No eilein yöllä jotain epämääräistä purskati ulos mädän ja veren mukana, mutta bakteeriviljelyn tulokset tulee paris päiväs, tosin aamulla lääkäri puhdistaessaan haavaa mädästä sanoi "vihreän", "johtuu" ja "fauna" samassa lauseessa.Thoth kirjoitti:Löytyikö hämähäkin munia?Aadee kirjoitti:Ensi kertaa olin bakteeriviljelynäytteen lähde.
Mitä teit tänään ensi kertaa elämässäsi?
-
Re: Mitä teit tänään ensi kertaa elämässäsi?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

-
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Tuollainen sieltä putkahti toisesta ulos eilen yöllä.

Oikeasta tuli pienempi ja pyöreämpi. On se hienoa tuntea synnytyksen ihme. 8)
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Voi kun söpö pieni paprikanpentu!Aadee kirjoitti:Kuulostaa aika eeppiseltä. Voisin kokea olevani lähes kuin Zerg Overmind. 8) Synnytän uutta elämää.
Mikä se oikeasti on?
-
Sen kun tietäis.Thoth kirjoitti:Voi kun söpö pieni paprikanpentu!Aadee kirjoitti:Kuulostaa aika eeppiseltä. Voisin kokea olevani lähes kuin Zerg Overmind. 8) Synnytän uutta elämää.
Mikä se oikeasti on?

iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tutkituta tuo ehdottomasti, formaliini olisi paras säilöntäaine, noin 70%:nen viina sitten seuraavaksi paras. Huh, joltain etanan poikaselta tuo minun silmääni näyttää.Aadee kirjoitti:Sen kun tietäis.Thoth kirjoitti:Voi kun söpö pieni paprikanpentu!Aadee kirjoitti:Kuulostaa aika eeppiseltä. Voisin kokea olevani lähes kuin Zerg Overmind. 8) Synnytän uutta elämää.
Mikä se oikeasti on?Sisällä se oli ja sisältä kädestä se tuli.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Aika rumasti sanottu Aadeesta...amanita kirjoitti:Huh, joltain etanan poikaselta tuo minun silmääni näyttää.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jaa niinku pieni ja limainen mieltää aatoksesi Aadeehen, hyi Macco! Nyt asenteen korjaamista ja anteeksipyyntö AD:lle.Macco kirjoitti:Aika rumasti sanottu Aadeesta...amanita kirjoitti:Huh, joltain etanan poikaselta tuo minun silmääni näyttää.
Isosta limaisesta ei täällä ole tarvis keskustella. Kiitos.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Eiku tällainen ajatusketju oli: Aadeen sisältä maailmaan putkahtanut > Aadeen poikanen. Eli jos tuo on etanan poikanen, niin silloinhan Aadee olisi etana.amanita kirjoitti:Jaa niinku pieni ja limainen mieltää aatoksesi Aadeehen, hyi Macco! Nyt asenteen korjaamista ja anteeksipyyntö AD:lle.Macco kirjoitti:Aika rumasti sanottu Aadeesta...amanita kirjoitti:Huh, joltain etanan poikaselta tuo minun silmääni näyttää.
Isosta limaisesta ei täällä ole tarvis keskustella. Kiitos.
Sitämäävaa...
-
Toi oli mennyt roskiin jo kauan aikaa sitten.amanita kirjoitti:Tutkituta tuo ehdottomasti, formaliini olisi paras säilöntäaine, noin 70%:nen viina sitten seuraavaksi paras. Huh, joltain etanan poikaselta tuo minun silmääni näyttää.Aadee kirjoitti:Sen kun tietäis.Thoth kirjoitti:Voi kun söpö pieni paprikanpentu!Aadee kirjoitti:Kuulostaa aika eeppiseltä. Voisin kokea olevani lähes kuin Zerg Overmind. 8) Synnytän uutta elämää.
Mikä se oikeasti on?Sisällä se oli ja sisältä kädestä se tuli.

iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Annoitko vertaistukea?KunkkuJ kirjoitti:Joo, mulla oli yksi tutun tuttu, joka kävi samoilla kulmilla ja palatessa sillä oli ihan samat oireet. Yksi aamu se sitten ei noussutkaan enää sängystä. Myöhemmissä tutkimuksissa selvisi, että ne toukat olivat syöneet sen pään ihan ontoksi.
-
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
nimim: kolmas uusi auto
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Mulla on jo vanha. Ensimmäinen katsastus pitää tehdä tässä kuussa. En silti halua laittaa sitä kiertoon vielä, kun olen kerrassaan tyytyväinen siihen.hatey kirjoitti:^Osanottoni. Olet nyt loppuelämäsi uudenauton koukussa.
nimim: kolmas uusi auto
-
Ajattele nyt sitä katsastuksen vaivaa: pitää ajaa auto sinne, ja odotella että ne tutkivat siitä kaikki viat. Ja mahdollisesti joutuu juomaan katsastusašeman pahaa kahvia. Ja tuosta kaikesta joutuu maksamaan.Tauvo kirjoitti: Mulla on jo vanha. Ensimmäinen katsastus pitää tehdä tässä kuussa. En silti halua laittaa sitä kiertoon vielä, kun olen kerrassaan tyytyväinen siihen.
Paljon näppärämpää viedä auto autoliikkeeseen ja ajaa sieltä uudella kärryllä pois.
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Katsastus onkin aivan kammoittavaa: Joutuu jonottamaan leimaa rekisteriotteeseen, kuten köyhät leipää pelastusarmeijan leipäjonossa!!! Kuinka nöyryyttävää! Katsastuskonttorilla joutuu olemaan samassa jonossa kämästen 87 vuosimallia olevien nussun sunnujen kanssa. Luoja paratkoon, niiden omistajistahan saattaisi tarttua hienhajua kelsiturkkini karvakaulukseen!Macco kirjoitti:Ajattele nyt sitä katsastuksen vaivaa: pitää ajaa auto sinne, ja odotella että ne tutkivat siitä kaikki viat. Ja mahdollisesti joutuu juomaan katsastusašeman pahaa kahvia. Ja tuosta kaikesta joutuu maksamaan.Tauvo kirjoitti: Mulla on jo vanha. Ensimmäinen katsastus pitää tehdä tässä kuussa. En silti halua laittaa sitä kiertoon vielä, kun olen kerrassaan tyytyväinen siihen.
Paljon näppärämpää viedä auto autoliikkeeseen ja ajaa sieltä uudella kärryllä pois.
-
Siitä on jo yli 10 v aikaa, kun olen viimeksi ajanut katsastetulla autolla. Muistaakseni joskus vuoden 1998 tienoilla olin viimeksi katsastuksessa... 8)hatey kirjoitti:Katsastus onkin aivan kammoittavaa: Joutuu jonottamaan leimaa rekisteriotteeseen, kuten köyhät leipää pelastusarmeijan leipäjonossa!!! Kuinka nöyryyttävää! Katsastuskonttorilla joutuu olemaan samassa jonossa kämästen 87 vuosimallia olevien nussun sunnujen kanssa. Luoja paratkoon, niiden omistajistahan saattaisi tarttua hienhajua kelsiturkkini karvakaulukseen!Macco kirjoitti:Ajattele nyt sitä katsastuksen vaivaa: pitää ajaa auto sinne, ja odotella että ne tutkivat siitä kaikki viat. Ja mahdollisesti joutuu juomaan katsastusašeman pahaa kahvia. Ja tuosta kaikesta joutuu maksamaan.Tauvo kirjoitti: Mulla on jo vanha. Ensimmäinen katsastus pitää tehdä tässä kuussa. En silti halua laittaa sitä kiertoon vielä, kun olen kerrassaan tyytyväinen siihen.
-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Olihan se aika extremeä.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ihanko oikeasti ekaa kertaa? Tervetuloa! Ei me täällä Helsingissä olla niin pahoja kuin siellä jossain susirajan takana kerrotaan.Jamac kirjoitti:Kävelin Esplanadilla – se on vähän niin kuin Tampereella Hämeenpuisto – ja Erottajalla ja Siellä Niin Jossain. Isoja ja aika komeita taloja ovat Helsinkiin pystyttäneet.Sieltä haluaisin asunnon jos Hesassa asuisin, yksikin talo oli hieno – ihan vihreä
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Joo, en oo kovasti käyny ulkomailla ennen. Olen minä joskus Suomenlinnan lautalle kävellyt jne. mutta mutta... Sanotaan vaikka niin että eksyilin tiuolla astetta tietoisemmin.Thoth kirjoitti:Ihanko oikeasti ekaa kertaa? Tervetuloa! Ei me täällä Helsingissä olla niin pahoja kuin siellä jossain susirajan takana kerrotaan.Jamac kirjoitti:Kävelin Esplanadilla – se on vähän niin kuin Tampereella Hämeenpuisto – ja Erottajalla ja Siellä Niin Jossain. Isoja ja aika komeita taloja ovat Helsinkiin pystyttäneet.Sieltä haluaisin asunnon jos Hesassa asuisin, yksikin talo oli hieno – ihan vihreä
-
Viesti Kirjoittaja Erño »

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kämppä sekaisin ja huonekalut palasina?Erño kirjoitti:Heräsin ja huomasin harjoittelleeni unissani BJJ-tekniikoita.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Mikä ihme on BJJ-tekniikka?tosikko kirjoitti:Kämppä sekaisin ja huonekalut palasina?Erño kirjoitti:Heräsin ja huomasin harjoittelleeni unissani BJJ-tekniikoita.
-
http://www.lmgtfy.com/?q=bjjMailia kirjoitti:Mikä ihme on BJJ-tekniikka?tosikko kirjoitti:Kämppä sekaisin ja huonekalut palasina?Erño kirjoitti:Heräsin ja huomasin harjoittelleeni unissani BJJ-tekniikoita.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka