Tervehdys mistä mahtaa johtua 3g:n hitaus. Ostin pädin ja laitoin siihen Saunalahti nopsan simmin sisälle. Aikaisemmin nopsa oli käytössä Bladessä ja toimi vallan hyvin.
Nyt Ipädillä nopeudet on Speedtestin mukaan 38-182kbps dowloadia ja pingit 740-952ms. Soitin Saunalahteen (vikapuolelle)eivätkä he siellä osanneet oikein auttaa. Henkilö jonka kanssa puhuin asiasta arveli yhteyden oleva 2g ja sanoi lähimmän 3g maston olevan yli 10km päässä.
Mutta mutta ZTE:llä yhteys rullasi moitteetomasti. Missä vika
Viimeksi muokannut kallekilponen, 4.4.2011 klo 21.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elikkäs minun täytyy hankkia adapteri, että saan microsimmin mahtumaan ZTE:hen. Se onnistuu kyllä , mutta miten minä tumpelo saan kytkettyä puhelimen iPadiin modeemiksi?
Pystyykö Blade "joikhaamaan" wi-fin kautta yhteyden iPadille?
Viimeksi muokannut joumar, 6.4.2011 klo 10.22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joumar kirjoitti:Elikkäs minun täytyy hankkia adapteri, että saan microsimmin mahtumaan ZTE:hen. Se onnistuu kyllä , mutta miten minä tumpelo saan kytkettyä puhelimen iPadiin modeemiksi?
Teet Bladesta Wi-Fin kytkemällä sen modeemitilaan ja siihen sitten kytkeydyt Padilla normaalisti kuin mihin tahansa Wi-Fiin. Muistaakseni siihen voi kytkeytä max viisi laitetta kerrallaan, tässä "sulkeutuneella" Applella olisi opittavaa
Nyt pitäisi pelittää.
Edit. Tarvitset adapterin, jos käytössäsi on vain microsim. Pääset puhelimen valikoista -> asetukset -> yhteydet
Viimeksi muokannut uunovaan, 6.4.2011 klo 11.51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Uunovaan kannattaisi joskun tulla pois sieltä peräkammarista ja lopettaa tuo höpinä Applen sulkeutuneisuudesta. Mistän ihmeestä sinä voit tietää että miksi HotSpot avattiin kun avattiin?
Tue Hesan kerjäläisiä. Osta heille junalippu Mikkeliin ihmettelemään Qi latausta Kalkutan lentoaseman lisäksi...
Justin Case kirjoitti:Uunovaan kannattaisi joskun tulla pois sieltä peräkammarista ja lopettaa tuo höpinä Applen sulkeutuneisuudesta. Mistän ihmeestä sinä voit tietää että miksi HotSpot avattiin kun avattiin?
Tätä minä vähän ounastelin, kun vähäsen moitin Applea.
Kyllä näitä omenoita täällä on ihan riittämiin, en vain ihan kaikkia niiden ominaisuuksia fanita. Fanit on faneja, minä olen puhdas realisti...
Kevättä vaan ja uusien Omenoiden putoilua odotellen sinnekin "Justin Case".
joumar kirjoitti:Elikkäs minun täytyy hankkia adapteri, että saan microsimmin mahtumaan ZTE:hen. Se onnistuu kyllä , mutta miten minä tumpelo saan kytkettyä puhelimen iPadiin modeemiksi?
Teet Bladesta Wi-Fin kytkemällä sen modeemitilaan ja siihen sitten kytkeydyt Padilla normaalisti kuin mihin tahansa Wi-Fiin. Muistaakseni siihen voi kytkeytä max viisi laitetta kerrallaan, tässä "sulkeutuneella" Applella olisi opittavaa
Nyt pitäisi pelittää.
Edit. Tarvitset adapterin, jos käytössäsi on vain microsim. Pääset puhelimen valikoista -> asetukset -> yhteydet
Nyt pitäisi pelittää.
Hyvin löytyy tuo Hotspot toiminto myös iPhonesta.
Hienoa. Apple on siis pikkuhiljaa alkaa ottamaan opiksi