Tämä ei ole puhelin eikä mobiilidataa, mutta parempaakaan aluetta en keksinyt

Olkaa kilttejä ja auttakaa! Kuka tahansa! (Jopa KunkkuJ!) (Nyt näette, kuinka epätoivoinen olen!)
E: Kiitos avusta! Ongelma ratkaistu!
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tästä syystä ketju on siirretty offarin puolelle.omenamyyrä kirjoitti:Tämä ei ole puhelin eikä mobiilidataa, mutta parempaakaan aluetta en keksinyt![]()
Viesti Kirjoittaja JHA »
Jos abaut tuon näköinen loota kuin oheisessa linkissä niin todennäköisesti kuorta tarttee vetää taaksepäin ruuvien avaamisen jälkeen jotta ulkokuoren rungossa kiinni pitävät muotosulkeiset liitokset avautuvat ja kannen voi nostaa kokonaan pois paikaltaan.omenamyyrä kirjoitti:APUA!
Miten avataan eMachines EL1600:n kotelo? Olen pähkäillyt ja pähkäillyt, mutta en keksi. Ruuvit on avattu, ei vaikutusta.
Tämä ei ole puhelin eikä mobiilidataa, mutta parempaakaan aluetta en keksinyt![]()
Olkaa kilttejä ja auttakaa! Kuka tahansa! (Jopa KunkkuJ!) (Nyt näette, kuinka epätoivoinen olen!)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Kirveellä.omenamyyrä kirjoitti:APUA!
Miten avataan eMachines EL1600:n kotelo?)
Mmmh... ei.Jamac kirjoitti:Kirveellä.omenamyyrä kirjoitti:APUA!
Miten avataan eMachines EL1600:n kotelo?)
Viesti Kirjoittaja hatey »
JEE, kiitos, auttoi! Vaikkakin puukolla hieman avitinJHA kirjoitti:Jos abaut tuon näköinen loota kuin oheisessa linkissä niin todennäköisesti kuorta tarttee vetää taaksepäin ruuvien avaamisen jälkeen jotta ulkokuoren rungossa kiinni pitävät muotosulkeiset liitokset avautuvat ja kannen voi nostaa kokonaan pois paikaltaan.omenamyyrä kirjoitti:APUA!
Miten avataan eMachines EL1600:n kotelo? Olen pähkäillyt ja pähkäillyt, mutta en keksi. Ruuvit on avattu, ei vaikutusta.
Tämä ei ole puhelin eikä mobiilidataa, mutta parempaakaan aluetta en keksinyt![]()
http://vozforums.com/showthread.php?t=1559773