Kiroan kotioloissa sen kun kerkeän, jos on aihetta, kirjoilua en harrasta...omenamyyrä kirjoitti:Entäs kiroilu?! Eihän modejen sovi kirjoilla.amanita kirjoitti:Minä kuulun edelleenkin Facebookin boikotoijiin, samoin E10-bensaa kartan.

Viesti Kirjoittaja amanita »
Kiroan kotioloissa sen kun kerkeän, jos on aihetta, kirjoilua en harrasta...omenamyyrä kirjoitti:Entäs kiroilu?! Eihän modejen sovi kirjoilla.amanita kirjoitti:Minä kuulun edelleenkin Facebookin boikotoijiin, samoin E10-bensaa kartan.
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Selitys hyväksytty!amanita kirjoitti:Kiroan kotioloissa sen kun kerkeän, jos on aihetta, kirjoilua en harrasta...omenamyyrä kirjoitti:Entäs kiroilu?! Eihän modejen sovi kirjoilla.amanita kirjoitti:Minä kuulun edelleenkin Facebookin boikotoijiin, samoin E10-bensaa kartan.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Siis mikä maanalainen paikka siinä on kuvottavaa? Oikeasti? Ei kai sana voi satuttaa niin pahasti, jos se ei kumminkaan ole suunniteltu mitenkään loukkaamaan sinua? Tai vaikka olisi?omenamyyrä kirjoitti:Mutta vaikka miten purkaisi stressiä (?), se on KUVOTTAVAA, miten ihmiset tekevät sitä koko ajan
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Mitä hyödyllistä siinä on? Okei, pääsee purkamaan tunteitaan jne, mutta kun koko ajan kuulee v***u, h******i ja s*****a, se alkaa nyppiä.Mailia kirjoitti:Siis mikä maanalainen paikka siinä on kuvottavaa? Oikeasti? Ei kai sana voi satuttaa niin pahasti, jos se ei kumminkaan ole suunniteltu mitenkään loukkaamaan sinua? Tai vaikka olisi?omenamyyrä kirjoitti:Mutta vaikka miten purkaisi stressiä (?), se on KUVOTTAVAA, miten ihmiset tekevät sitä koko ajan
Ei. Hyvin vielä menisi.omenamyyrä kirjoitti:Jos itse kuulisit koko ajan vaikka "kekkonen, mannerheim, kekkonen, kekkonen, halonen, virtahepo, hitler, mannerheim", eikö se alkaisi tympiä? Ja kuvottaa kun sitä tulisi koko ajan?
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Facebook on kaveri. Eikun siellä on kavereita. Eikun. Äh.amanita kirjoitti:Minä kuulun edelleenkin Facebookin boikotoijiin, samoin E10-bensaa kartan.
Makuaistisi lienee vioittunut tai olet asunut Turussa liian pitkään. Turun vesijohtovesi on aivan järkyttävän makuista. En ole missään muualla Suomessa juonut pahempaa vettä. Mahdotonta juoda ilman jotain pullosta tullutta lisämakua tai hiilisuodatuksen lävitse kulkeneena. Missäs se aiemmin nähty yrjöhymiö olikaan..amanita kirjoitti:Limppareiden ja mehujen olemassaolo ihmetyttää, kun vesijohdosta tulee täysin juomakelpoista vettä. Light-versiot melkein mistä tahansa kierrän kaukaa.
"Facebook makes you hate the people you know and Twitter makes you like people you don't know."Muffe kirjoitti:Facebook on kaveri. Eikun siellä on kavereita. Eikun. Äh.amanita kirjoitti:Minä kuulun edelleenkin Facebookin boikotoijiin, samoin E10-bensaa kartan.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
No siis.. VR:n vanhat punaiset veturit on kaikki diisselivetureita, joissa itse veto tapahtuu sähkömoottoreilla, eikö?Tauvo kirjoitti:Piti oikein tarkistaa... Kyllä se dieseliä käyttää polttoaineenaan. Eikä se kyllä ole valtamerilaiva tai rekka... Omituista. Lienette väärässä?Leader dog kirjoitti:hatey kirjoitti:Diisseli kuuluu vaan rekkoihin ja valtamerilaivoihin.Tauvo kirjoitti:
Boikotoin bensa-autoja, dieselillä kun ajelen.
Canadassa käyttävät Dieseliä (generaattoreissa) sähkömoottoreiden virransyöttöön, siis hieman pitemmissä junissa.
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Heh...kusti50 kirjoitti: ...että onko kysyttävää? Tosin en enää muista, eikä paljoa kiinnostakaan enää. Olen ollut 6 v. eläkkeellä kys. työstä.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Joo samoilla linjoilla, muutin jopa pois Turusta aikoinaan tuon veden vuoksi.Muffe kirjoitti:Turun vesijohtovesi on aivan järkyttävän makuista. En ole missään muualla Suomessa juonut pahempaa vettä.
Muualla vesi on tylsää hajutonta ja mautonta. Raumalla olen kyllä juonut valkoista vettä, mutta sekin oli tylsän mautonta.tosikko kirjoitti:Joo samoilla linjoilla, muutin jopa pois Turusta aikoinaan tuon veden vuoksi.Muffe kirjoitti:Turun vesijohtovesi on aivan järkyttävän makuista. En ole missään muualla Suomessa juonut pahempaa vettä.Saatto olla joku muukin syy.....
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Joesta pumpattu vesi on kyllä aika pahaa. Pohjavesialueilla tuo litku onkin paljon parempaa.Macco kirjoitti:Oulussa minulla on tullut yhdessä asunnossa lonkeroa hanasta. Ei tosin maistunut sille. Siskoni ei suostu muuten juomaan oululaista vettä.
Joe ja Bill ovat molemmat juomakelvottomia... Okei, Menen nukkumaan...Erño kirjoitti:Joesta pumpattu vesi on kyllä aika pahaa. Pohjavesialueilla tuo litku onkin paljon parempaa.Macco kirjoitti:Oulussa minulla on tullut yhdessä asunnossa lonkeroa hanasta. Ei tosin maistunut sille. Siskoni ei suostu muuten juomaan oululaista vettä.